lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

joi, 5 iulie 2012

Capitolul 26

Capitolul 26
Edward.Pov.Te rog, Bella adu-ti aminte!Stiu ca nu merit ajutorul ei,dar nu suport gandul ca ea se afla cu afuristul de Eric.Te rog Doamne!Sunt atat de patetic...Eu fiinta fara suflet,ma rog la Dumnezeu!?Cine a mai auzit ca un demon sa ceara ajutor...Sunt terminat!Dar totusi...Daca existi cu adevarat...Fa o minune de-a ta...si scoate-o pe Bella din locul asta.Daca faci asta...o sa o las in pace.Stiu ca am facut mult rau...Te rog doar scoate-o de aici!Apoi eu o sa mor impacat.Stiu ca planuieste ceva Eric,probabil o va ucide...Cum ar putea sa-i faca asta?Cine vorbeste...Tu cel care i-ai facut cel mai mult rau...Stiu ca ma uraste!El ii va face rau iar eu nu pot face nimic!Te rog stiu ca eu nu merit ajutorul tau dar macar ajut-o pe ea...Ea e buna ,e opusul a ceea ce sunt eu.Un inger!Te rog...Sunt atat de idiot sa cred ca cineva chiar ma asculta...Acum ce astept?Macar de as putea iesi de aici!Si merit tot ce mi se intampla!Dar ea....Ea ce a facut rau?Ea pentru ce plateste...Stiu ca ii va face ceva rau ...L-am auzit vorbind cu o zana.I-a omorat tatal...iar acum...Nici nu vreau sa ma gandesc.Oare ce are de gand?Te rog,ajuta-ma sa o scot de aici apoi jur ca nu ma mai apropi de ea!Te rog!Te rog....Edward,baiete tu clar ai inebunit!Am simtit ceva vibrand in buzunarul pantalonilor...Telefonul!Multumesc,Doamne!Am crezut ca nu este semnal aici...Dar tu faci mereu minuni!Edward,esti cretin?Nu!Atunic raspunzi odata!Si-a facut mila de tine,ti-a dat o sansa...Si tu ce faci?Am scos telefonul apoi am raspuns:
-Alo!
-Edward!Pe unde naiba umbli?m-a intrebat Damon
-In Lumea Zanelor...am spus eu soptit -Aw!mi-am scos teapa din stomac
-Ce faci tu acolo?Esti bine?
-Da foarte bine,zanele m-au primit cu bratele deschise,iar acum stau pe plaja ,ma bronzez si beau sange...am spus eu sarcastic
-In ce naiba te-ai bagat Edward?Esti atat de...
-Auzi vi sa ma ajuti sa ies de aici sau ma jelesti deja?am intrebat eu deja enervat de Damon
-Si cum naiba sa vin sa te ajut?Sa o sun pe TinkerBell sa-mi imprumute  o pereche de arpi ca sa pot zbura pana la tine...
-Atunci,bine!Ies eu de aici dar daca nu, macar promite-mi ca ma razbuni!
-Stai calm gasesc eu o solutie...
-Dar mai repede te rog...daca nu vrei sa vii degeaba pana aici...
-Vrea sa te omoare?m-a intrebat el
-Nu,Damon!Are de gand sa ma faca rege!
-Dar ce sarcastic esti azi...
-Hai,Damon cauta o solutie,nu numai eu sunt in pericol...
-Si Bella e in pericol?
-Da.
-Ai vazut-o?
-Da
-Ai vorbit cu ea?
-Da
-Cum de mai esti viu?
-Pai..Stai ce?
-Cum de ai mai scapt cu viata?
-Nici macar nu stie cine sunt...
-CE?a intrebat Damon
-Cand am intrerupt-o pe Alice...Trebuie sa inchid Damon!Gaseste ceva repede!Am inchis telefonul si l-am bagat inapoi in buzunar.Se auzeau pasi,m-am ridicat in picioare am luat teapa de jos si eram pregatit sa-l fac praf pe Eric.Usa s-a deschis iar eu m-am repezit spre cel ce tocmai a intrat...L-am izbit de perete dar am ramas socat cand am vazut cine era persoana...
Elena.Pov.Nu put sa cred...Este un vis?Stefan!?E chair el?
-Esti real?am spus eu apropiindu-ma de Stefan.E o inchipuire de-a mea?
-Atat de real cat poate fi o fantoma...a spus el incercand sa zambeasca
-Dar cum...am spus eu lacrimile mi-au inundat ochii.M-am apropiat de el cu frica,imi este frica ca daca inchid ochii o sa dispara...Am incercat sa-l ating dar tot ce atingeam era aerul...Era straniu cum mana mea trecea prin bratul sau...
-Cum de te pot vedea dar nu te  pot atinge...am spus eu .Inca aveam dubii ca totul era un vis sau o inchipuire de-a mea...
-Am cerut ajutorul unei vrajitoare moarte sa ma trimita aici,nu mai tu ma poti vedea.Am venit sa te rog sa faci ceva...
-Ce sa fac?am intrebat eu uitandu-ma la el.Aveam speranta ca o sa ma roage sa-l ajut sa se intoarca inapoi..dar..gandul mi-a zburat rapid la Damon...
-Du-te cu Damon in Lumea Zanelor...
-Ce sa fac eu acolo?l-am intrerupt eu
-Asculta-ma!mi-a spus el.Arata atat de trist.
-Ajutati-l pe Edward sa-l omoare pe Eric...
-De ce as face asta?!Am intrebat eu incurcata.-Te-a omorat!m-am rastit eu la el
-Elena...te rog asculta-ma...El o sa o omoare pe Bella!O va face...
Stefan a disparut.
-Stefan!am spus eu dar nu mai era nimeni.Cum adica Eric are de gand sa o omoare pe Bella?
Deodata in camera mea  a intrat Alice.
-Alice,ce cauti aici?am intrebat-o eu
-Cu cine vorbeai?m-a intrebat
-Cu nimeni...am spus eu
-Deci Stefan e nimeni?
-De unde sti tu?am intrebat-o
-Nu conteaza...Asculta-ma!Trebuie sa mergi cu mine in Lumea Zanelor trebuie sa-l omoram pe idiotul ala..Am avut cea mai groaznica viziune...Trebuie sa ne grabim!a spus acesta tragandu-ma dupa ea.
-Alice...sunt desculta!am spus eu.
-Hai,Elena,Bella e in pericol!a spus ea avand o fata speriata.Am fugit repede si m-am incaltat cu tenesii mei. Cand m-am intors langa Alice era Damon.Era foartea agitat.
-Ce se intampla aici?am intrebat eu
-Idiotul de Edward s-a dus singur in Lumea zanelor si a intrat in belele...
-Din cauza lui o sa moara Bella!a strigat Alice si m-a tras dupa ea din casa.
-Trebuie sa ne grabim sa ajungem la ea inainte ca idiotul ala de Edward sa faca o nebunie!am spus eu
-Mai rau e ca Elena nu stie cine suntem!
-CE?Am intrebat eu si Alice in acelasi timp
-Pai se pare ca atunci cand te-a intrerupt Edward s-a intamplat ceva...
-Nesuferitul ala...O sa arda in iad!
-Hei, e fratele meu!
-Si ce?a intrebat Alice
-Alice...am spus eu
Ne indreptam spre padure,Alice s-a oprit deodata si privea in gol...Apoi deodata a tipat!
-Bella!
-Ce e Alice?am intrebat eu
-Damon du-te dupa ajutoare!Avem nevoie de Jasper,Caroline chair si de Jacob....Du-te!
-Bine!a spus Damon apoi a disparut
-Ce ai vazut?am intrebat-o
Edward.Pov.Ce cauta el aici?
-Ce cauti aici Klaus?am intrebat eu tinand bine teapa in mana
-Am venit sa te scot de aici!Daca tu o sa mori vreodata eu o sa fiu cel ce te va uicide nu o amarata de zana...
Eram furios si confuz...De ce m-ar ajuta Klaus?
-Nu am nevoie de ajutorul tau!am spus eu
-A nu...Datorita incapatanari tale ai ajuns aici..Dar nu conteaza,eu sunt cel ce are nevoie de ajutorul tau!mi-a spus el
-Pentru?
-Chiar nu-ti dai seama?m-a intrebat
-Nu...
-Am nevoie de ajutorul tau pentru al ucide pe Eric!a spus el
-De ce sa-l omori tu pe Eric?Nu ti-a facut nimic!
-Ba da mi-a facut,a luat-o pe Bella...
-Deci de asta vrei sa-l omori?Pentru o a avea pe ea...Cat il urasc!Dar acum sa scap de Eric si ma ocup eu si de Klaus!
-Scuze Edward dar tu ai avut o sansa dar ai pierdut-o...
-Nemernicule!am strigat eu la el si m-am repezit spre el.L-am apucat strans de gat si ii tineam teapa indreptata spre inima sa.
-Hai,fa-o!Fa-o si pierzi tot...
-Taci!am tipat eu la el
A incepu sa rada.
-Cat de prost esti!Se auzeu sosoteli...Cineva se apropie.I-am dat drumul lui Klaus la gat.
-Ce plan ai?l-am intrebat
-Acum,hai sa iesim naibii de aici!mi-a spus el
Bella.Pov.Stateam in dormitorul meu,nu puteam sa adorm.Eram agitata si gandu-l imi zbura la barabtul pe care la inchis Eric.Cine este el?M-am ridicat din pat si am inceput sa merg prin camera.Ce legatura are el  cu mine?Ce rau mi-a facut?Si de ce naiba ma gandesc la el?Atat de frumos,ireal de  frumos!E un vampir,un demon...Dar nu mi-a facut nimic,sau nu-mi amintesc sa-mi fi facut ceva.Nu pot sa-l las pe Eric sa-l omoare!Trebuie sa fac ceva.Nu stiu pe cine sa cred si pe cine nu?M-a mintit Eric?Sau  vampirul? Dar stiu sigur ca-l voi impedica pe Eric sa-l ucida.Indiferent ce e  tipul ala nu merita sa moara.Am iesit din camera si ma indreptam spre subsol hotarata sa-l salvez.Cand eram aprope de locul in care era inchis vampirul am auzit un strigat:
-Incompetentilor!!!Cum a putut sa scape!!Ah!Il omor si pe voi la fel daca Bella lipseste!Acum miscativa si gasiti-l!Eric era foarte furios.Asta inseamna ca barbatul a scapat?
Am incercat sa plec de acolo inainte ca Eric sa ma observe...
-Bella,ce cauti tu aici?Prea traziu!
-A pai...sa vezi ca...mergeam spre...Ce sa-i spun?
-Ascult!
Un strigat de durere s-a auzit!Apoi barabatul ce a fost inchis a aparut in fata noastra.Eram socata si-l priveam,era murdar de sange la gura si pe haine.
-Buna,Eric!Ti-a fost dor de mine?a intrebat elAcum chiar seamana cu un demon,acei ochii il priveau cu ura pe Eric.
Eric m-a impins in spate iar el acum statea in fata mea.
-Nu stiu cum ai scapat...Dar oricum te distrug!a spus el de-a dreptul infuriat
-Serios?a spus barbatul sagetandu-l cu privirea.Mi se pare mie s-a ia facut cuiva semn?Deodata am fost trasa in spate.Persoana mi-a pus mana la gura.
-Nu tipa!Nu-ti vrem raul!a spus el
-Mmmm!Ermmm!Ma zbateam in stransoarea bratelor lui,dar este clar ca e mai puternic decat mine.
-Nu te mai zbate!a spus apoi m-a luat in brate si a inceput sa alerge.Eu tineam ochii strans inchis.Aveam senzatia ca zbor.Am simtit aerul rece al nopti si am deschis ochii.Era atat de intuneric.
-Unde ma duci?am intrebat eu
-Departe de toti idioti astia!a spus el si mi-a zambit
-Cine esti tu?
-O persoana ce-ti vrea binele. a spus el
-Cum te cheama?
-Klaus.a spus acesta.
-Klaus cum il cheama pe celalt vampir?am intrebat prima intrebare  ce mi-a   trecut  prin minte.Imi  era clar ca si Klaus era vampir.
-Edward.mi-a raspuns simplu.Edward?Klaus a incetat sa mai alerge si m-a lasat jos.
-Si acum?
-Te ducem inapoi pe Pamant!a spus el
-Deci Edward nu a mintit?
-Nu stiu ce ti-a spus Edward.
-Nu mai conteaza.S-a auzit un zgomot ciudat.Ca si cum cineva a calcat pe o creanga.Intr-o secunda eram inconjurati de zane.
-Da-ne fata si te lasam in viata,vampirule!i s-a adresat o zana lui Klaus
-Zane idioate!Klaus s-a repezit spre zane.Din nou am fost trasa de o persoana ,sau mai bine spus de o zana.Mi-a pus mana la gura.Hai,Klaus  uita-te in spate!Zana aia blestemata m-a tras departe de locul unde era Klaus.M-a legat la gura si m-a tarat pana la casa lui Eric.
M-a dus in casa si m-a inchis intr-o camera.Loveam cu pumni si cu picioarele in usa.Vreau sa ies de aici!Cred ca Edward a avut dreptate!
In casa  se auzeau zgomote diferite,strigate...Ce se intampla?Nu mai inteleg nimic!Cine este bun si cine nu?Cine imi vrea raul si cine imi vrea binele?

5 comentarii:

Anonim spunea...

ce mult am asteptat capitolul asta...deabia atept sa vad ce se mai intapla :*

LoStInDr3aMs spunea...

eu vreau sa ramana cu edward...si zana aia tampita de eric(scuze nu vreau sa iti jignesc personajul) de ce vrea sa o omoare...doar el a mintit-o...of!!!capitolul urmator se lasa cu multe intrigi si adevaruri,nu???sau cel putin cateva lupte...abia astept next-ul!!!;;)

Stephany spunea...

AAAAAAAAAAAh !!!!!!!!!!! Nu suport sa nu stiu ce se mai intampla . vreau sa ramana cu edward , bella .Nu mai suport confuzia asta . Vreau capitol nou !

Unknown spunea...

Cu toate ca este foarte socant capitolul il ador ador!!!
Si il urasc pe Eric. Oricum , felicitari, ti-a iesit si de data asta.

lory96 spunea...

saraca Bella , nu mai stie ce e adevarat si ce nu.imi place capitolul

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină