lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

duminică, 8 iulie 2012

Capitolul 27

Capitolul 27
Damon.Pov.Am ajuns intr-o padure,nu se vedea nimic.Era atat de intuneric.
-Si acum?a intrebat Elena
-Pe unde o luam?a intrebat Jacob
-Poate ar trebuii sa asteptam pana se face zi...a spus Jasper dar Alice a sarit imediat
-Esti nebun?Bella e in pericol si tu vrei sa asteptam?
-Atunci gaseste tu o solutie mai buna!a spus Jasper enervat
-O sa gasesc!a spus aceasta apoi a spus mai mult pentru ea-Vampir fara creier!Se pare ca Jasper a auzit-o.Ce amuzanti sunt!
-Vrajitoare idioata!a spus Jasper.
-Hei,porumbeilor,avem lucruri mai importante de rezolvat!i-a intrerupt Elena
-Dar e atat de nesuferit!a spus Alice
-Iar tu esti atat de...
-Liniste!a strigat deodata Jacob.Mi-a stricat distractia,era chiar un film bun.Vrajitoarea contra vampirul!
-Uitati-va acolo se vede o lumina!a spus JacobAm privit unde ne-a aratat Jacob.Chiar era ceva luminos.Era un foc!
-Acolo trebuie sa fie locuinta blestematului!a spus Elena.
Alice a inceremenit si iar privea in gol.Iar are o viziune?
A inceput sa murmure covinte ce nu aveau sens.
-Alice te simti bine?a intrebat-o Elena care se afla langa ea
-Foc...foc...salveaz-o....E vina mea!...
-Alice!tipa Elena la ea si o scutura
Elena.POv.Ce se intampla cu Alice?De ce nu reactioneaza?Am scuturat-o cu toata puterea mea.
-Ce?a tipat aceasta deodata
-Ce se intampla?Ma sperii!
-Focul ala provine de la casa lui..Dar nu a mai continuat... a inceput sa planaga.Demon,Jasper si Caroline au disparut.Probabil sau dus acolo.Ce se intampla?
Alice a cazut la paman.Iar eu am tipat!A lesinat.
-Jacob!am strigat dar se pare ca si acesta a plecat.Perfect!
-Alice!am inceput sa strig la ea.Ii tineam capul in poala,chipul sau avea lacrimi.
-Alice,te rog!De ce ne-au lasat aici?Alice nu reactiona, statea nemiscata ca si cum ar fi moarta.Iar gandul ca Alice ar putea fi moarta...Nu e moarta inca mai respira.Slava Domnului!
-Uite peste cine am dat aici?un barbat s-a apropiat de noi.Eram atat de speriata!
-Ce cautati aici?a intrebat el
-Ne-am ratacit...am spus eu
-Serios?a incercat sa se apropie si mai mult.O sa ne faca rau!Of!Te rog, Doamne!Deoadata un cerc de foc l-a inconjurat pe necunoscut.
-Ah!Vrajitoare!a strigat el.Cum am facut asta?Nici macar nu am spus vreo vraja.
-Alice!am inceput din nou sa strig la ea
-Crezi ca veti scapa?Ati venit sa ajutati vampirii, nu?m-a intrebat el
-Du-te dracu!i-am spus eu nervoasa
-Hai,Alice!am spus eu si am scuturat-o.
Si-a miscat mana.
-Elena...s-a intamplat...a muscat-o...i-a salvat viata!
-Ce?am intrebat-o eu.Simteam rauri de lacrimii pe obraji.Nu-mi venea sa cred ca Bella,sora mea...e acum...
-Spune-mi ca nu-i adevarat!am strigat eu la ea
-As vrea sa-ti spun ca nu este adevarat dar este crudul adevar...E prea traziu!E numai vina mea!
-Ba nu!E vina lui Edward!Jur ca o sa-l omor!
Alice mi-a zambit.
-Elena,Edward i-a salvat viata!
-I-a distrus viata!
-Ai fi preferat sa moara?m-a intrebat ea.Dar nu i-am raspuns.Ce i-as putea raspunde?
Daca as putea sa dau timpul inapoi...Ziua in care i-am cunoscut,trebuia sa o las sa plece...Asa Edward nu ar...E nu mai vina mea!
Bella.Pov.
Bateam cu toata forta mea in usa.
-Ajutor!am strigat
-Bella!s-a auzit o voce.Am privit fereastra,acolo statea barbatul,adica Edward privindu-ma
-Edward...am soptit eu
-Ti-ai adus aminte?m-a intrebat el cu un zambet mare pe chip
-Nu.Zampetul i-a disparut
-EDWARD!s-a auzit un strigat.Era Eric.
-Stiu ca esti aici!era la usa .Apoi usa a fost impinsa iar Eric a intrat.M-am speriat de chipul sau.Ochii sai erau rosii si plini de ura.Era atat de furios.
-De ce nu o lasi sa place cu mine?l-a intrebat Edward repezindu-se spre Eric.Eric s-a izbit de perete.
-Aaaa!am scapat eu un tipat-Va rog!am inceput sa-i rog.-Opriti-va!Edward mi-a a runcat un zambet.Apoi i-a dat un pumn in fata lui Eric.Apoi a spus furios:
-Asta-i pentru ca ai luat-o pe Bella!Apoi alt pumn.Asta-i pentru ca ai mintit-o!Un alt pumn!Asta-i pentru ca m-ai inchis!Pumn,pumn,pumn!Nu am mai putut privi.De ce nu-l opresc?Eric m-a mintit?Chiar si asa nu merita sa moara!
-Edward,te rog!am spus eu apropiindu-ma de el.Chipul lui Eric era plin de sange.Eric era cazut la pamant,iar Edward il lovea in continu.
-Edward!am strigat din nou la el
-Pleaca de aici!a strigat el la mine.Chipul sau...Atat de cunoscut si totusi nu stiu cine e...
-Nu!
-Incapatanata ca intotdeauna!a spus el apoi s-a oprit din al mai lovi pe Eric.S-a apropiat de mine.Si-a pus mainile pline de sange pe chipul meu,si-a apropiat chipul de al meu.Apoi i-am simtit puzele presandu-le pe ale mele.Am inchis ochii!Atat de cunoscut si totusi atat de strain!Dar totul a durat prea putin.Am deschis ochi iar Edward era tinut la perete de Eric.
-Niciodata,dar niciodata sa nu intorci spatele la adversar!a spus acesta apoi i-a dat un pumn in fata lui Edward.
-Zana proasta!Ai reusit sa ma infurii!A spus Edward,impingandu-l de pe el pe Eric.
-Tu esti singurul prost de aici! A spus Eric si deodata era langa mine.
-Stai departe de ea si poate te omor fara sa te chinui inainte!a spus Edward si i-a aruncat cel mai infricosator zambet.
-Sa te ia dracu!i-a spus Eric lui Edward apoi a continuat-Oricum eu o sa mor dar daca eu nu o sa o am nici tu nu o sa o ai!a spus el si m-a apucat strans de bratul drept.O sa ma omoare?O sa ma omoare!E rau!Mereu mi-a vrut raul!
Deodata s-a auzit o bubuitura ce a zguduit casa!
-A luat foc!a spus Edward
-Si ce?a intrebat Eric
-O sa te fac praf!a spus Edward apoi l-a impins pe Eric,iar eu  am aterizat in genunchi.
-Serios?a intrebat Eric apoi  l-a lovit pe Edward,acesta a cazut la podea, apoi a scos ceva din buzunarul de la spate al pantalonilor.Era o teapa.Oh nu, Edward!Eric venea cu viteaza spre Edward.Nu voi lasa sa se intample asta.Am alergat si m-am pus in fata lui Edward.Iar teapa mi-a ajuns in stomac.Simteam o durere ingrozitoare...Asteptam sa fac contact cu podeua dar cineva m-a prins.Totul a devenit negru.Nu mai am auzeam nimic!Nici durerea nu o mai simteam.Asta inseamna ca am murit?Asa e moartea?
Edward.Pov.Am prins-o inainte sa cada.O priveam inghetat.Mi-a salvat viata chiar daca nu stia nimic despre mine.Mi-a salvat viata!I-am aruncat o privire plina de ura lui Eric,acesta a inceput sa rada.Iar pe mine ma scotea din minti!Bella,Bella mea zagea in bratele mele cu o teapa in stomac iar nenorocitul radea?
-Tarfa proasta!A ales sa moara pentru un vampir!
-Du-te naibii!i-am spus apoi am luat-o pe Bella in brate in stilul miresei si am iesit in viteza din camera.Se simtea miros de fum.Casa luase foc!O zana mi-a aparut in fata!
-Unde crezi ca mergi, vampirule?m-a intrebat
-Pe Dunare cu barca!am spus eu apoi am trecut cu viteza pe langa el
Scarile erau cuprinse de flacari.M-am uitat la Bella.Zambea?Am intrat in camera.I-am scos teapa din stomac.Stiu ca probabil ma vei uri dar mai bine sa ma urasti o eternitate de cat sa te pierd pentru totdeauna!M-am aplecat peste chipul sau si i-am presarat un ultim sarut peste buzele ce acum inca mai erau calde,apoi am sarutat-o si pe gat apoi mi-am bagat adanc coltii in gatul sau...Imi pare rau, Bella!
-Te iubesc!i-am spus eu uitandu-ma la chipul sau angelic

..........................................................................

Buna!Va intrebati de ce am mai scris un capitol la Obsesie:Iubire de criminali?Pai...Am o surpriza pentru voi!Care este surpriza?Dupa ce voi termina acest fic voi incepe un altul!Nu va fi cu vampiri dar...nu mai dezvalui mai multe!Sper sa va placa acest capitol!Si sper sa nu ma urati!:))))Va multumesc pentru comentarii!:*:*

5 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

sper ca vor ramane impreuna!!!<3 dar cu damon si elena ce se va intampla(nu cred ca va reinvia stefan asa ca...)
abia astept continuarea si bineinteles cateva detalii despre noul fic!!!

Stephany spunea...

De ce sa te urasc ? iti multumesc ! Pt un capitol nou . Si abia astept sa citesc noul fic :D
Bafta !

dya spunea...

HEi!Va multumesc foarte mult pentru comentarii!
Waw!Andreeuta mi-a placut ce ai scris!Dar este o mica problema Stefan poate fi vazut doar de Elena.Dar oricum buna treaba!Buna ideea: ,,diata cu iepurasii a lui Damon"Mi-l inchipui pe Damon cu un iepure in mana in loc sa-i bea sangele se va juca cu el.Atat de dragalas!!!Nu ar fi in stare sa-l omoare dar daca ar fi Caroline....NU vreau sa fiu in locul ei!:))))Damon e Damon!:))))Cine stie cum o sa moara Eric?Am mai multe variante!Inca nu m-am gandit cum sa-l fac sa dispara...Si ma bucur ca nu ma urati!Sper sa reusesc sa postez urmatorul capitol maine!:*:*

Unknown spunea...

Foarte tari replicile.Faorte tari ideile. Foarte actiunea.Foarte tare capitolul. Din nou, mai dat pe spate.

lory96 spunea...

Desi Bellanu il stia pe Edward s-a pus in fata lui si a murit.Catpoate sa faca cineva din dragoste,dar oricum o sa fie impreuna ca vampiri!
ce pot spune despre acest capitol este doar SUPERB/MINUNAT/MAGNIFIC si toate adj frumoase:)

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină