lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

marți, 10 iulie 2012

Capitolul 28

Capitolul 28
Bella.Pov.Ahhhhhhh!Arde!Corpul meu arde!O durere sfasietoare imi strabatea corpul!Sunt moarta?Sunt vie?Ce se intampla cu mine?E ca si cum prin venele mele nu ar curge sange ci lava.Vreau sa inceteze!!!!Aveam o durere ingrozitoare in gat,era mai durereroasa ca focul din corpul meu.Apoi o senzatia ciudata m-a strabatut....Apoi focul incet,incet a disparut.Apoi am auzit tot felul de zgomote in jurul meu,vroim sa deschid ochii,un miros dulce era in aer.Ahhh!Ma arde gatul ingrozitor!Cred ca am devenit vampir!!!Am deschis ochii deodata!Eram intr-o camera intunecata plina de fum...M-am ridicat deodata de pe podeaua unde eram asezata.Cum am facut asta?
-Bella!am auzit o voce de barbat.In fata  usii camerei era Edward.Atunci doar privindu-l in mintea mea au inceput sa se deruleze imagini,ganduri,amintiri totul legata de viata mea.Eu ii salvasem viata fara a stii cine e,iar acum am devenit vampir.Iar Eric m-a mintit!Cat il urasc!Il priveam pe Edward...si dupa toate ce s-au intamplat nu pot sa-l urasc,ba mai mult imi doresc sa-l sarut,sa-l imbratisez....Acum si-a atins scopul, acela de a ma transforma.Ei bine,Edward te-ai facut cu un dusman pentru o eternitate!Un dusman care te iubeste si in acelasi timp te uraste!Da, sigur de parca as fi in stare!
-Bella stiu ca ma urasti...Dar sincer imi pare rau!
-Iti pare rau?am intrebat eu amuzata de privirea sa care trebuia sa fie sincera.Eu nu mai cred nimic din ceea ce spune.De ce?Pentru ca m-am saturat...Acum ma iubeste,acum e confuz,iar ma iubeste...si tot asa!Cel putin eu stiu clar ca-l iubesc!Atunci daca il iubesti de ce mai stai aici?De ce nu-i sari in brate?Neahh!Putina tortura nu strica!
-Da...E nu mai vina mea!
-Vina ta!Bine punctat!
-Imi pare sincer rau!Dar nu as fi putut rezista sa te pierd...
-Waw!l-am intrerupt eu aruncandu-i o privire rece.-Nu ai fi putut rezista?Edward nu crezi ca ai exagerat putin?
-Ai fi preferat sa mori?m-a intrebat el privindu-ma,apoi mi-a aparut direct in fata.I-am eviatat privirea.Riscam sa ma bufneasca rasul.Dar cum sunt o adevarata actrita am continuat:
-Da!As fi preferat sa mor decat sa fiu una ca tine!i-am spus eu.Ahh!Privirea sa!Era plina de durere vroiam sa incetez...Dar nu!Nu acum!
-Ma omori! a spus el.O sa accept tortura ta si o eternitate daca e nevoie.. stii de ce?...Pentru chiar o merit!O merit, pentru ca am fost un prost,un egoist,un nemernic!Ma doare faptul ca te-am facut sa suferi,ma doare pentru ca nu ti-am spus ca te iubesc!Blestemata fie ziua cand Katherine a venit in oras!
-Hei,nu Katherine e de vina pentru ca tu erai confuz!Iar eu eram doar un simplu om!Nu ca e amuzant?Macar te-ai distrat?Si sti care e partea ce  mai tare?Erai cu ea si te gandeai la mine!
-Da..Pentru ca te iubesc!
-Ma iubesti?Pai..si eu te iubesc!Si cred ca tortura mea va consta in foarte multe saruturi si mangaieri....am spus dar el m-a intrerupt imediat
-Stiu ca ma urasti....Stai ce?Am izbuncnit intr-un ras...Ma privea uimit!
-Vampir prostut!am rostit dar in secunda urmatoare eram izbita de perete si sarutata cu atata pasiune,atata  dorinta.Mi-a fost dor de saruturile lui!
-Deci asa?..sarut pe gat...Ti-ai batut joc de mine?Mi-a capturat din nou buzele...
-Pamantul catre nebuni!a urlat deodata cineva.Ne-am despartit si am dat de zambetul urias a lui Damon care se afla in pragul usii.
-Damon!am spus eu si m-am repezit spre el.L-am tras intr-o imbratisara de am cazut amandoi.
-Ma omori!Edward...ia-ti iubita de pe mine!
-Of,Damom!Nu ti-a fost dor de mine?l-am intrebat eu cu o privire de catelus plouat.Nu i-am dat drumul din stransoare.
-Dar esti puternica nu gluma!a spus el.L-am pupat pe obraz.
-Esti nebuna?Vrei sa ma oamoare Edward?!!!
-Haha!Foarte amuzant,Damon!L-am lovit pe Damon cu un pumn in umar.
-Auuu!
-Asta e pentru ca ne-ai intrerupt!am spus eu apoi intr-o secunda eram langa Edward
-Si eu care credeam ca o sa inceapa al treilea razboi mondial!a spus Damon pe un ton amuzant.I-am aruncat o privire  de gheata iar zambetul i-a pierit...
-E inspaimantatoare!O preferam pe veche Bella!Daca ma gandesc tu erai infricosatoare si ca om!a spus el
-Haha!Ce glume esti!
-Stiu,sunt glumet,puternic,chipes si al naibi de s...
-Deci de ce ai venit?l-a intrerupt Edward
-Pai ar fiu un lucru micut....
-Spune odata! s-a rastit Edward
-Klaus si Eric s-au aliat....
-Ce???a strigat Edward
-Si ar mai fi si o  problema....Nu vreau sa va ingrijorez dar....
-Spune odata!am spus eu si Edward la unison
-Miscati-va fundurile afara din casa asta sau o sa devenim cenusa!a strigat el apoi a zambit.Dumnezu il mai intelege pe Damon!Am iesit din camera alergand cu viteza de vampir.Imi place asta!Baietii au spart un geam de la o alta camera si am sarit toti trei de la etaj.Tare senzatia!Am aterizat in picioare.Cand am ridicat privirea am vazut ca eram inconjurati de garzi zane.Firar!
-Nenorocitii!a spus Edward.Din multimea de garzi au iesit Klaus si Eric.Ah, ce le-as rupe capetele la amndoi!Dumnezeule, asta nu se poate suntem terminati!Sau nu...
-Cred ca-ti bati joc de mine!a spus Damon.Klaus o tinea pe Elena captiva iar Eric pe Alice.
-Va dam fetele in schimpul lui Bella!a  spus Klaus avand un zambet urias pe fata.Scarba!
-Sa te ia dracu!s-a rastit Edward clar infuriat.
-Eu sunt diavolul in persoana! a spus el incepand sa rada
-Sunteti de acord?a intrebat Eric-Sau..ar trebuii sa le omoram apoi sa facem acelasi lucru si cu voi!
-Acum ce dracu facem?a soptit Damon.Eu stiu ce  voi face,imi voi salva sora si vara de nebunii astia doi.Elena si Alice aveau ochii inchisi si lacrimi pe obraji.Nu merita asta!Au venit sa ma salveze!Am plecat de acolo in viteza,cineva era pe urmele mele, e Klaus!
-Bella,stai!Nu-ti vreau raul m-am aliat cu Eric doar pentru al distruge!Striga el
-Minti!am strigat eu la el oprindu-ma din alergat el facand acelasi lucru.
-De ce as mintii?Din cauza lui te afli aici asa!m-a privit in ochii.Ti-a infipt o teapa in stomac!Il credeam avea dreptate.Dar de ce?
-De ce faci toatea astea pentru mine?l-am intrebat
-La inceput am vrut sangele tau pentru a devenii hibrid...
-Nu inteleg...
-Vezi tu..mama mea a fost varcolac...deci si eu sunt varcolac dar si vampir...dar nu ma pot transforma in varcolac daca nu am sangele tau...Dar asta nu mai conteaza...Sti de ce?Pentru ca m-am indragostit de tine!Desii arati ca Katherine esti diferita de ea!Il priveam uimita
-Klaus...
-Te rog Bella,haide sa plecam de aici impreuna!mi-a spus el punadu-si palmele pe obrajii mei.Sunt confuza...gandurile mele sunt prea amestecate.Si-a presat buzele de ale mele,era diferit de sarutul avut cu Edward.Dar..imi place!
Edward.Pov.Ce crede Bella ca face?A plecat in padure,Klaus a lasat-o pe Elena si a plecat dupa Bella.Idiotul!Eric a strigat furios:
-Klaus,vampir idiot!Stiam ca nu trebuie sa am incredere in tine!Elena a alergat spre Damon,luandu-l in brate.
-Eric te omor cu mana mea!am spus eu aratandu-i cel mai mai mare zambet.Eu sincer cred ca aratam ca un nebun!
Si-au facut aparitia si ceilati.Jasper se uita furios la Eric ce inca o tinea captiva pe Alice.Care-i treaba cu tipul asta?Adica nu-i place de vrajitoare,nu?Am ramas eu cu ceva in urma?Mi se pare mie sau Damon il privea amuzat?Jacob era inconjurat de vreo trei matahale si Caroline i-a sarit in ajutor.Sa inceapa lupta!Damon m-a privit cu subanteles apoi a zambit.
-Elena ne poate ajuta!a soptit Damon
-Cu vraji,nu?
-Da.
-Ce tot vorbiti acolo?a intrebat Eric.Jasper i-a aruncat o privire plina de ura.
-Da-i drumul, sau jur ca ti rup capul apoi te fac bucati mici,mici si apoi te dau la caini!
-Hei!a spus Jacob
-Te simti?l-a intrebat Damon.
-Lipitoare!
-Iti rup capul!
-Te simti?
- Sunteti nebuni?a  strigat nervos Jasper.
-Da,de ce intrebi?l-a intrebat Damon
-Poate cineva sa-l opreasca sa mai vorbeasca?a intrebat Jasper infuriat.Acum sigur stiu ca-i place de Alice.Felul cum o priveste....
-Pot eu...A spus Elena.Damon nici nu a avut timp sa mai spuna ceva ca Elena i-a acoperit gura cu mana sa.
-MmmmEmmmlemmm!
-Multumesc!a spus Jassper.Acum putem sa ne ocupam de Eric, va rog!
-Cu mare placere!am spus.El ne privea ingrozit.Nu prea mai avea garzi...Of,saracutul!Pe cine naiba pacalesc eu?
I-a dat drumul lui Alice.Iar acesta a alergat spre Jasper.Hai,sarutati-va!De ce ma simt ca intr-o telenovela?Nu trebuie sa fii rautacios!Ce sa-i faci,asa sunt eu rau!Acum sa-l prindem pe fratele lui TinkerBell!Unde naiba s-a dus?
-Hei,Eric,a sunat TinkerBell a spus ca-si vrea aripile inapoi!Dar ca sa vezi ca nu-s rau eu o sa-i trimit si mainile si capul tau!Am intrat in padure, cautandu-l pe Eric.Ceilati se luptau cu gorilele-zane ce au mai ramas.
-Eric,cat de las esti!am strigat eu .Ii  simteam  mirosul,l-am vazut privea ceva sau pe cineva.Am privit si eu in directia in care se holba Eric.Iti bati joc de mine?!!!Simteam cum sangele incepe sa-mi fiarba.De ce?Klaus deasupra Bellei se sarutau...Mi se face greata!
Orbit de gelozie si furie am rupt o creanga de copac.Eric nu m-a observat ca eram in spatele sau.Era prea ocut cu holbatul la ....Ah! De cand astept momentul asta!L-am lovit in cap pe Eric.Iar acesta a cazut la pamant.Urmatorul e Klaus.Doar ca pe el il omor direct.Pe Eric vreau sa-l mai torturez putin.M-am repezit spre Klaus ce se afla deasupra lui Bella.La revedere,Klaus!
-Buna, scuze de intrerupere!Klaus nu a mai avut timp de nimic deoarece i-am bagat bucata de lemn in inima.Zambeam ca un nebun!
-NU!!!!a spus Bella.Oh,te rog!
-De ce ai facut asta?a spus ea aratand spre corpul fara viata a lui Klaus
-Pentru ca...A,da!Te saruta?!!
-Esti un idiot!
-Era rau Bella,ceea ce nu inteleg este...
-De ce ma sarutam cu el?a incheiat ea ceea ce vroima sa o intreb
-Da.
-Pentru ca saruta mai bine ca tine!a spus ea pe un ton amuzant
-Oh,nu ai spus asta!
-Ba,da!
-Bine, tu ai vrut-o!Am sarutat-o lung.Acum nu trebuia sa ne mai facem griji in privinta lipsei aerului.
Dupa sarutul lung.Bella ma privea ciudat
-Ce?am intrebat confuz
-Sti de ce l-am sarutat pe Klaus?
-Nu.Am raspuns simplu
-Pentru ca i-am spus ca nu pot pleca cu el,iar el mi-a cerut un ultim sarut!Iar tu l-ai ucis!
-Si tu l-ai crezut?L-ai crezut ca va renunta asa de usor la tine?am intrebat-o
-Pai...da.
-Of,Bella!
-Edward,cred ca ar trebui sa privesti in spate!
-Ce?
-Priveste in spate!a spus ea.Am privit.Eric incerca sa se ridice de jos.
-Zana idioata!Trebuie sa ne ocupam de el!Bella m-a privit cu un zambet malefic apoi a spus:
-Sa-l ardem!
-Daca asa vrei!

4 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

nu....nu-l ardeti!mai torturati-l putin...va rog!!!rupeti-l in bucatele,dar incet!>:)
dar acum bella si edward sunt impreuna???:X:X:X se apropie de sfarsit povestea???nu as vrea....
abia astept contunuarea...

Anonim spunea...

Mi-a placut atat de mult:*

-Hei,Eric,a sunat TinkerBell a spus ca-si vrea aripile inapoi!Dar ca sa vezi ca nu-s rau eu o sa-i trimit si mainile si capul tau!Am intrat in padure, cautandu-l pe Eric.Ceilati se luptau cu gorilele-zane ce au mai ramas.

Fraza asta e super tare:)
Astept next...

Stephany spunea...

Waw ! Bella e cam rea :D "Sa-l ardem "
E cam ciudat . Insa asta e tot? Sper ca mai sunt cateva capitole :)

Unknown spunea...

Zana idioata!Trebuie sa ne ocupam de el!Bella m-a privit cu un zambet malefic apoi a spus:
-Sa-l ardem!
-Daca asa vrei! Genial!!!!
Superb. Deci nu mai am cuvinte de lauda. BRAVO, ESTI GENIALA!

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină