lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

joi, 26 iulie 2012

Partea a III-a

Partea a III-a

Partea a III-a

-De ce?am tipat la el furioasa

-De ce?Vrei sa stii de ce?Eram furios,tu mai transformat in ceea ce sunt!Nu mai tu esti devina…Ai aparut tu in viata mea!M-am indragostit de tine,dar era Amy…Nu vroiam sa o ranesc…Dar te-am vazut cu Edan  si parca am inebunit…M-am transformat dintr-un  inger bun intr-un  criminal.Si asa am ajuns o creatura rea….Un inger al intunericului!Tu esti devina!a strigat la mine iar eu am inghetat.Deci eu am avut dreptate,el o facuse…

-Despre ce naiba trancanesti?am strigat la el

-Despre ce am fost si ce am devenit….a spus el cazand in genunchi in fata mea

-Imi pare rau,Carina!Am fost orbit de gelozie,eu vroiam sa fi doar a mea.Dar a aparut Edan,fratele meu…

-Edan,e fratele tau?l-am intrebat privindu-l cu dispret

-Da.

-Nu pot sa cred….Si el e ca tine?l-am intrebat aruncandu-I o privire rece.Parca sunt intr-un film de groaza.

-Da,e inger dar nu ca mine….Eu acum sunt blestemat,sunt rau…

-Si cand ma gandesc ca te-am iubit,cand ma gandesc ca am plans pentru tine…Iar tu ce ai facut?Mi-ai omorat mama,mi-ai ucis prieteta care era  si prietena ta!Monstrule!Am spus eu apoi am inceput sa alerg departe de el.Mi-a aparut in fata.Avea aripi negre,ochii sa-i  albastri ii sclipeau si am putut sa vad dorinta in ei.E un vis de al meu?Pentru ca daca e ,vreau sa ma trezesc acum!!!Se apropia de mine,iar eu parca eram vrajita nu puteam sa ma misc.Inima mea iar a inceput sa bata cu putere.,,Inca il iubesti dupa tot ce ti-a facut!?”intreba mirata  constiinta.Cred ca il iubesc…

El insusi e un blestem,blestemul meu…

S-a apropiat de mine,apoi si-a pus minile pe chipul meu.Nu m-am retras…Am inchis ochii.

Apoi am fost sarutat de el,de criminalul mamei mele si al prietenei mele,de el, cel ce mi-a luat inima… Buzele sale moi peste ale mele, o senzatie ce n-o mai simtisem niciodata…Dar asta e atat de gresit…De ce inca il mai iubesc?S-a auzit un aplaudat din spate, s-a retras apoi s-a intors.Era Edan…si el avea aripi dar erau albe…Eram vrajita de frumuseta sa…a lor.Unul reprezinta raul iar celalat binele si amandoi sunt frati…Clar sunt intr-un vis ciudat de al meu !

-Nu te credeam atat de josnic incat s-o invinovatesti pe ea pentru greselile tale…a spus Edan sagetandu-l cu privirea pe Caden.

-De ce te amesteci tu in treburile mele?a strigat Caden infuriat

-Sunt si treburile mele odata ce Carina este implicata….a spus acesta privindu-ma.

-Ce te priveste pe tine Carina?l-a intrebat Caden

-Ma priveste pentru ca imi pasa mai mult de cat tine de ea!

-Crezi ca daca am devenit un blestemat eu nu o iubesc?a intrebat el uitandu-se la mine apoi la el.Stateam complet nemiscata..

-Felul tau de a o iubii o ranaste…Esti egoist,posesiv ,ii omori persoane dragi doar pentru a nu te impiedica pe tine!Asta e iubire?Caden era furios s-a repizit spre Edan,dar acesta s-a ferit.A venit langa mine,parca intrasem in transa.Nu stiam ce sa fac,cum sa reactionez…Nu stiam unde sa merg....

-Stai departe de ea…a strigat Caden si venii si el langa mine.

-Daca ar trebuii sa stea cineva departe de ea,tu ai fi singura persoana!i-a spus Eden parca incercand sa-l puna la pamant doar cu ajutorul privirii.

-Stii ca odata ce ma iubeste pe mine,tu nu poti sa faci nimic….Doar daca e indrgostita de tine,sau de alta persoana poate sa ma indeparteze,dar probabil daca se va intampla asta,i-as ucide pe toti….

-Vezi?Tu nu esti asa,frate!Te-ai transformat intr-un demon!Firar si eu il iubesc pe el…,,Scuze ca ma bag,dar cred ca-l iubesti si pe Edan.”,,Bine,asa-i!”.Amandoi s-au intors   si ma priveau fix.Privirea lui Caden  imi transimise un,, fulger’’ in tot corpul.

-Ce e?Am intrebat eu

-Il iubesti?a intrebat Caden

-Ma iubesti?a intrebat apoi si Edan

-Voi de unde….Nu-mi spuneti,cititi si ganduri?am intrebat eu  afisand un zambet tamp pe fata.

-Cam asa ceva…a spus Edan inca privindu-ma.

-Nici macar nu te gandi la asta!a spus Caden privindu-l pe Edan

-Pa,frate!Si in secunda urmatoare eram in bratele lui Edan.Zburam?De ce ma simt intr-un  ca intr-un film S.F?Eu chiar zburam in bratele lui Edan.Caden era in dreapta lui Edan.

-Daca faci asta!Jur ca intru cumva acolo si te ucid cu propriile maini!a urlat Caden.Dar apoi acesta disparuse si eram intr-un loc diferit.Un soare stralucitor imi mangaie fata.Totul era verde,era extraordinar de frumos.Edan a coborat ,landu-ma jos.Am inceput sa alerg spre campul plin de maci.Atat  de frumos!Edan m-a urmat.O stare de bucurie puse stapanire pe mine.Ma simteam atat de bine!Am auzit un raset bine cunoscut.Mi-am vazut prietena si mama stand la o masa in mijlocul unei gradini.Gradina era plina de tot felul de flori.Am inceput sa alerg spre ele.

-Mama!

-Draga,mea!Spuse ea incepand sa alerge si ea spre mine

Am luat-o in brate si am pupat-o pe obraji.Lacrimile au inceput sa-mi curga de bucurie.

-Te iubesc,mama!

-Stiu!Acea persoana ingrozitoare nu merita iubirea ta…a spus ea.Amy a venit si ea.Amandoua erau imbracate in rochii albe.

-Imi pare rau!Spuse aceasta tragandu-ma intr-o imbratisare.Nu trebuia sa ma indragostesc de el niciodata,asa tu ai fi fost fericita si eu in viata….

-Hey,nu spune asta!Apoi am pupat-o pe obraz.Deodata a aparut o femeie incredibil de frumoasa.Iar Edan s-a dus spre ea si a pupat-o pe obraz.

-Imi pare rau, mama!Nu pot face nimic sa-l schimb!a spus acesta femeii

Aceasta i-a spus sa stea linistit apoi a venit langa mine si m-al uat in brate.

-Imi cer scuze pentru tot ce ti-a facut fiul meu!De aceea te voi lasa sa ramai aici si poti pleca cand vrei tu…Poti fi alturi de mama si prietena ta…

-Multumesc!am spus eu

Edan a venit langa mine apoi uitandu-se in ochii mei si-a lipit buzele de ale mele.


…………..Dupa 1 an…….

Eu si Edan ne intelegem de minune dar doar ca prieteni.Mi-am dat seama ca nu pot iubii alta persoana inafara de el indiferent de raul facut. Si cred ca lui Amy ii place de Edan.Asa ca o sa pastrez distanta....
Nu am mai fost pe pamnt de un an.Am uitat ce inseamna durerea.Aici totul este bine.Cele mai dragi persoane imi sunt alturi.In seara asta este un bal mascat.E frumos aici in lumea Ingerilor.Toata lumea se intelege de minune.Nu exista,ura,durere,minciuna….Nu exista rau!

Am intrat in camera mea pentru a ma imbraca in rochia pentru bal.Cand am vazut cel mai inspaimantator lucru ce imi trezea multe amintiri neplacute.Un trandafir galben asezat pe mijlocul patului.Sub el se afla o foaie,  pe ea scria cu litere de tipar de culoarea rosie,,M-am intors!”M-am intors simtind prezenta sa in spatele meu.Statea holbandu-se la mine.Imbracat tot in alb cu un zambet larg  pe  pe  buze.

-Buna,ingerul meu!spuse el

-Ce cauti tu aici?l-am intrebat.Inima mai avea un pic si-mi sarea din piept

-Am devenit din nou ceea ce am fost!a spus el

-Ma bucur!am spus eu.Nu stiu cum a facut asta...-Dar ce cauti tu in camera mea?l-am intrebat

-Am venit dupa ce imi apartine!a spus el apropiindu-se de mine.

-Dar…

-Stiu,Edan…Se pare ca ca el se intelege foarte  bine cu Amy…

-Ce vrei sa spui?l-am intrebat eu deodata

-De ce sa nu-ti arat?a intrebat el apoi  m-a luat de mana si mi-a aratat fereastra.Am privit de la fereastra si i-am vazut pe Edan si pe Amy sarutandu-se…Si eu care credeam ca….

-Ca te iubeste pe tine.Te-a iubit….a spus acesta.Fara a ma mai gandi l-am luat in brate si mi-am zdrobit buzele de ale sale.

-Te iubesc si-mi pare rau…i-am pus degetul aratator pe buze

-Si eu te iubesc si te-am iertat…

-Am fost iertat si de mama ta si de Amy, de aceea m-au primit inapoi,iar Edan e forte bucuros ca am redevenit fratele sau…

-Si eu ma bucur ca ai redevenit tu….Dra am o intrebare care ma roade de un an?Tu ai fost ce l ce m-a sunat si  a intrat in visul meu?

-Nu. Spuse el simplu.

-Mincionoasul de Edan!am spus eu.El m-a sunat,el a intrat in visul meu…

-Te iubesc!Mi-a spus apoi mi-a dat un alt trandafir galben,dar cand l-am luat in mana se transformase in unul rosu.

-Te iubesc!am spus eu si l-am sarutat

Sfarsit

7 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

wow...asta da final...desi as fi vrut sa ramana cu edan...dar imi place si asa:X:X:X

Stephany spunea...

AAAAAAA !!!!!!!! Cat de tare poate fi !!!!!!!!!!!
mai vreau asa one-shot-uri ! Te roooooog ! :X
E genial !

Unknown spunea...

Woowww .. Asta da final. E minunat . Mai vreau one-shot-uri! :* :X

Anonim spunea...

Waaaa ! Cat de superb ! Un final deosebit . Chiar nu am cuvinte , sper doar sa mai scri asa one-shot'uri .:X:X:X

Unknown spunea...

Ai aici o leapsa: http://adinanana-alookisenough.blogspot.ro/2012/08/leapsa-de-la-lavideea.html
Sper ca poti s-o faci.

corina74 spunea...

superb..........................fara cuvinte!

AlexaNdra. spunea...

Superb acest one shot:x
La început când am citit descrierea, am crezut că Edan va fi personajul negativ:)) Și totuși... acum, parcă aș fi vrut ca să rămână cu Edan.

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină