lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

luni, 6 august 2012

Capitolul 2

Capitolul 2
Bella.Pov.Dupa ce i-am platit soferului, am intrat in casa.Eram uda leoarca,hainele se lipeau de mine si tremuram de frig.Ah si in casa e atat de bine.Abia astept sa fac un dus cald si sa-mi pregatesc ceva de mancare.Cat o fi ceasul?M-am descaltat si am luat-o la fuga spre camera mea.Am intrat repede.Mi-am lasat geanta pe masuta din  fata fotoliului.Si m-am grabit sa intru in baie.Am scapat de hainele ude si m-am bagat in cada plina cu apa calda...Miroase atat de bine..a trandafiri...
Eu stand pe o banca sub un copac admirand gradina plina de trandafirii rosii si roz.Sunt atat de frumosi si fluturii zburand,unul mi s-a asezat in palma...Atat de dragut....
-Bella!m-a strigat o voce catifelata.M-am ridicat de pe banca ,fluturasul a zburat...
-Bella!m-a strigat din nou acea voce.Vocea se auzea din spre padure,am luat-o la fuga prin gradina de trandafiri indreptandu-ma spre ea.Am intrat in padure,printre copaci am zarit un cal.Era un cal alb,m-am apropiat de el fermecata de frumusetea sa.El a ramas pe loc,iar eu m-am apropiat si mai mult,pana eram atat de aproape incat sa-l ating...Si asta am si facut....
-Bella!!!s-a auzit o voce strigand,apoi mai multe lovituri.Ce?
-Bella,ce naiba faci acolo?S-a auzit mai multe bubuituri...Am deschis ochii...Ma aflam in cada mea,se pare ca am adormit ...
-Bella esti bine?intreaba Damon.Apoi bate din nou la usa.
-Sunt bine...am raspus eu cu voce ragusita.Aveam nasul infundat si o durere ingrozitoare de cap.Bravo,Bella cat noroc poti sa ai!!
-Bine...a spus Damon.M-am ridicat din cada,eram atat de ametita.Am iesit din baie in halutul meu de baie.Bine ca Damon iesise din camera mea.Mi-am luat din dulap o pereche de blugi si un tricou verde.Am iesit din camera si m-am indreptat spre bucatarie.Mi-am luat un pahar apoi mi-am turnat in el suc de portocale.Au!!!Capul meu imi pocneste....
M-am asezat pe scaun.Am luat paharul de suc gata sa-l duc la gura cand in bucatarie isi face aparitia Damon nervos de mama focului.
-De ce nu mi-ai spus?m-a intrebat asezandu-se pe scaunul din fata mea cu zgomot
-Sa spun ce?l-am intrebat eu confuza
-Ca ai fost concediata...a spus el pronuntand cuvintele cu greu
-E doar...
-E vina mea!Daca nu mi-ar fi luat atat de mult azi dimineta,daca ma grebeam si eu...
-Damon,e ok....
-Nu e ok,Bella!Din vina mea acum ai ramas fara loc de munca....
-Nu  a fost vina ta,Damon!L-am intrerupt eu-A fost vina unui idiot ,fitos,infumurat,bogatas,....
-Bine,bine,am prins ideea....
-Tu de unde  ai aflat ca am fost concediata?l-am intrebat.Apoi am luat o gura mare de suc din pahar.
-De la Caroline...Ahhh!Caroline ea si gura ei mare!Isi baga ea nasul peste tot...
-Aaaa...Caroline!i-am pronuntat eu numele cu dezgust
-Ce?
-Nimic...am zambit
-Bella,ma sperii.Ce e cu zambetul ala?
-Poftim?
-Zambetul ala...
-Nu e nimic...
-Bine.Vezi ca am invitat-o pe Elena la cina.a spus el ridicandu-se de pe scaun
-Ce?Damon,cum sa-ti spun....Nu avem nimic pregatit pentru cina!m-am ridicat si eu de pe scaun.
-Atunci sa facem ceva...M-am uitat prin dulapuri,in frigider...
-Sa facem paste...am spus eu luand un pachet de paste in mana
-Ok.
Am inceput sa gatim.S-a auzit soneria si Damon a iesit repede din bucatarie.Dragostea asta...Am asezat masa.In bucatarie a intrat Elena.
-Buna,Bella!a spus ea venind si imbratisandu-ma
-Buna,Elena!
-Imi pare rau...
-Nu e nimic.Am intrerupt-o eu.
-Sa mancam!a spus Damon.Ma doare atat de tare capul.
Ne-am asezat la masa.
-Bella,te simti bine?m-a intrebat Elena
-Ma simt bine...Elena a si-a pus mana pe fruntea mea
-Arzi...Ai temperatura.
-Nu e nimic...
-Bella ar trebui sa te odihnesti...
-Bine...
-Damon te duci pana la farmacie sa iei medicamente...
-Nu chiar, nu trebuie...
-Ba trebuie!
-Sigur!a spus Damon.Ah, urasc sa ma imbolnavesc!M-am ridicat de la masa,indreptandu-ma spre camera mea.Elena era in urma mea.Am deschis usa camerei si am intrat.Am stranutat.
-Cum ai reusit sa te imbolnavesti in stilul asta?m-a intrebat Elena inchizand usa
-Pai...Stand in ploaie asteptand ca fratele meu sa-mi raspunda la telefon...
-Of,Damon!
-Da,of Damon!
Am inceput sa radem.Imi era atat de frig,iar capul ma durea atat de tare...Deodata patul arata asa de bine.....M-am bagat in patul cald si moale mi-am lasat capul pe perna.
-As putea sa te ajut sa-ti gasesti un nou loc de munca.mi-a spus Elena luand loc pe marginea patului.
-Serios?
-As putea vorbi cu Rosalie...
-Rosalie?am intrebat-o eu apoi am  stranutat
-Da,Rose sigur are nevoie de o secretara sau ceva...
-Suna bine...am spus eu.Elena mi-a intins o cutie cu servetele.Am mai spus ca urasc sa fiu bolnava?A,da detest sa fiu bolnava!
-Atunci cred ca am sa o sun...
-Esti cea mai tare,Elena!am spus eu.Am stranutat din nou...Firar!
-Stiu!Hapciu...m-a imitat ea
-Hei...Stranut...Nu e frumos sa razi de cei...Stranut....Bolnavi!Am inceput sa rad,dar asta nu ajuta atunci cand ai o durere ingrozitoare de cap.
-Of ,raceala asta!am spus eu ducandu-mi mana la frunte
-Stiu cum e...Ma duc sa o sun pe Rose,sa vad ce rezolv.
-Ok.Elena a iesit din camera mea.Hainele mi se lipesc de piele si broboane de transpiratie imi curg pe fata.Atat de cald!Am dat patura de pe mine...Elena intra in camera cu un pahar de apa si o punguta de pastile.Urasc medicamentele,urasc spitalele si urasc sa stau in pat...A da,urasc sa fiu bonava!Un alt stranut...Minunat!
-Se pare ca ai avut noroc,dar nu stiu daca iti va placea...
-Ce e?Nu conteaza!Am nevoie de o slujba!am spus eu ridicandu-ma in sezut.Au,capul meu!!!
-Menajera...
-Ma descurc...Am spus eu.E bine si asa!De cat sa stau acasa fara sa fac nimic!
-Bine,atunci...Imi intinse paharul cu apa-Uite ia pastila asta...mi-a intins o  pastiluta alba.Am bagat-o in gura si am luat mai multe guri de apa.
-Multumesc!am spus apoi am apucat patura si m-am acoperit din nou.Frigul aparuse din nou.Am frisoane...
-Cu placere...Acum sa o sun pe Rosalie sa stabilim o intalnire,sper ca pana maine te vei simti mai bine.a spus ea zambindu-mi.O ador pe Elena!Mereu cand am nevoie este ea si fratele meu gata sa-mi sara in ajutor.Sunt cele mai minunate persoane...Nu stiu ce m-as face fara ele...Am inchis ochii,durerea de cap nu mai era chiar atat de insuportabila.Aveam o stare de somnolenta,efectul pastilei.Am auzit usa apoi liniste.Elena iesise probabil din camera.Am adormit...
-Tarrrr!!!Tarrr!!!Oh,frate!M-am ridicat in sezut cu ochii inca inchisi.
-Tarrr!Tarrr!Am deschis ochii apoi am privit ceasul.Sub el se afla  o foaie.Un biletel probabil de la Elena sau Damon.M-am dat jos din pat.Ma simteam atat de bine,nu stiu ce mi-a dat Elena dar sigur si-a facut treaba.Sunt ca noua!Am luat biletul.Elena mi-l lasase,pe el scrisese ca trebuia sa fiu la ea la ora 10:00 si ca Rose va fi acolo.
O sa castig bani pentru o masina!Cu gandul ca imi voi cumpara o masina am intrat in baie.Dupa dusul bine meritat m-am grabit sa-mi aleg hainele.Am deschis dulapul si am privit inauntru.Ce as putea sa port?Ceva elegant?Neah..Ceva..,,Poarta orice!"Striga la mine vocea mea interioara.
-Ok!am raspuns eu.Am luat o pereche de pantaloni albi,un tricou gri ,pe el avea imprimat un desen ciudat.Ma rog!M-am incaltat cu o pereche de pantofi cu toc,nu era  prea inalt dar merge.Mi-am prins parul intr-o coada de cal.M-am dat cu un luciu de buze si cam atat cu aranjarea mea.Mi-am luat scoul meu alb.Am luat geanta apoi am aruncat o privire ceasului de pe noptiera...9:34.Ok.Am iesit din camera indreptandu-ma spre bucatarie.Am  mncat un biscuite si am baut o cana de cafea.Elena nu sta prea departe, deci nu va fi nevoie de Damon sa ma conduca.Oricum e plecat...Am iesit din casa,intreptandu-ma spre locuinta Elenei.Se pare ca si azi e plin cerul de nori...Of!
Am ajuns,am apasat pe butonul soneriei.
Elena a deschis usa apoi mi-a zabit.
-Buna dimineata!am spus eu
-Buna!a spus ea apoi a continuat.-Se pare ca cineva se simte mult mai bine!M-a tras intr-o imbratisare.
-Da,asa e!Am intrat in casa.Elena m-a condus in living.M-am asezat pe canapea,ea a luat loc langa mine.
-Va venii si Rose imediat...Nici macar nu a terminat propozitia ca soneria a si sunat.S-a ridicat imediat de pe canapea,apoi a alergat spre usa.In camera a intrat o fata blonda,ce arta ca un model,genul de fata ce apare pe coperta unei reviste.Atat de frumoasa.Era imbracata intr-o rochita albastra mulata pe corp,ii punea in evidenta formele corpului.
-Buna!am saluat-o eu
-Buna !a spus ea studiindu-ma cu atentie.-Ma bucur sa te cunosc,Bella!a spus ea venind mai aproape de mine.
-Si eu ma bucur sa te cunosc,Rose!Am intins mana iar ea mi-a strans-o ferm.S-a asezat langa mine pe canapea.Acum ca stau atat de aproape de ea, seamana cu o papusa Barbie.Dar nu pare genul care sa-si faca o operatie estetica.
-Am auzit ca ti-ai pierdut locul de munca din cauza unui nemernic...a spus ea privindu-ma
-Da,un tip plin de baini,fitos,arogant...
-Parca il descrii pe fratele meu...
-Ai un frate?am intrebat-o eu
-Da.a raspuns simplu.Dupa privire sa mi-am dat seama ca nu-i placea sa discute despre el.Ma intreb de ce?
-Ok.
-Am aflat de la Elena cam tot ce m-a interesat deci esti angajata!a spus ea afisand un zambet.
-Multumesc!am spus eu.Apoi ea m-a strans in brate.Un gest ce nu credeam ca il va face...M-a luat prin surprindere.
-Nu ai pentru ce!Deci poti incepe de azi,poti sa-ti faci bagajele...
-Bagaje?am intrbat-o eu confuza
-Da,vei locui cu noi...S-a retras apoi m-a privit-Te deranjeaza sa locuiesti cu mine?a intrebat ea
-Aaa,nu!am spus.
-Atunci,bine!Grabeste-te sa-ti faci bagajele!a spus ea apoi s-a ridicat.
-Asa am sa fac!
-O sa trimit o masina la tine acasa la 12:00.
-Bine!M-a pupat pe obraz apoi a  iesit din camera condusa de Elana.
Elena veni in living cu un zambet pana la urechi.
-Ce?am intrebat-o eu
-Ea nu a mai facut asa ceva cu nimeni...A spus apoi s-a trantit pe canapea
-Adica?am privit-o intrebator
-Nu e genul care sa se imprieteneasca atat de repede cu cineva...
-Bine,cred ca e timpul sa-mi iau talpasita...Trebuie sa-l sun si pe Damon!am spus eu ridicandu-ma de pe canpea
-Nu te obosi!a spus ea-Telefonul lui este stricat...apoi a adaugat-Nu-ti face griji, il anunt eu!a spus si s-a ridicat si ea
-Atunci e bine...Am imbratisat-o.
-Ne vedem,sa-mi spui cum e cu noua slujba!
-Asa am sa fac!Pa.am spus eu indreptandu-ma spre iesire.
-Pa.a spus Elena.M-am indreptat repede spre casa.Am intrat alergand spre camera mea.Nu aveam prea mult timp la dispozitie.Sper ca o sa fie ok sa locuiesc intr-o casa cu Rosalie,si sa fiu menajera.Cat de greu poate fi?Daca vreau o masina trebuie sa muncesc din greu!Mi-am impachetat lucrurile si hainele.Asa cum spusese Rose la ora 12:00 fix ,o masina neagra era parcata in fata casei mele.Din ea a iesit un tip imbracat in costum si purta ochelari de soare..Serios acum?Mi-am dat ochii peste cap si m-am urcat in masina,in timp ce tipul imi punea bagajul in portbagaj.
Drumul fusese lung,am trecut printr-o padure.Apoi tipul a parcat masina in fata unei vile.Sa o numesc vila e prea putin,mai degraba,conac,palat...Soferul imi deschise portiera,am coborat din masina,holbandu-ma ca o fraiera la frumusetea din fata ochilor mei.Am fost condusa de sofer in palatul in care voi lucra eu ca menajera.Nu cred ca aici locuieste doar Rose...,,Are si un frate!"mi-a reamintit constiinta.In fine...Extereiorul arata superb in schimb pentru interior, am ramas fara cuvinte tot ce pot spune e:,,WAW!"Ma mai aflu in Forks?Doua menajere stateau in fata usii holbandu-se la mine.Erau imbracate intr-o unfiforma ce avea o fustita mult prea scurta pentru gustul meu de culoare neagra.Daca au deja menajere eu de ce ma mai aflu aici?Zgomotul unor tocuri s-au auzit,am privit spre scari.Rose cobora treptele,acum purta o rochie alba lunga.
-O bine ca ai ajuns!Fratele meu are nevoie de o menajera personala!E atat de pretentios,a schimbat cam 4 saptamana asta...
-Menajera personala?am intrebat eu.Asta nu mai suna atat de bine...Si Dumnezeule,patru intr-o saptamna?
-Rose!!!a strigat o voce ciudata de cunoscuta.
-Vin imediat!a strigat ea.Pe scari cobora nimeni altul de cat...Cred ca-ti bati joc de mine!!!Visez,nu?E un afurisit de cosmar,nu?
-Tu!!!a spus el oprinsu-se la baza scarilor,holbandu-se cu o privire ucigatoare.Si s-a dus si cu locul meu de munca...Cat ghinion pot sa mai am?
-Ce cauti tu aici?a intrebat el venind spre mine si privindu-ma  cu o privire dispretuitoare.
-O cunosti?l-a intrebat Rose privindu-l
-Mi-as fi dorit sa nu!a spus el inca fixandu-ma cu privirea lui
-Eu mi-as fi dorit sa nu te fi cunoscut,pentru ca acum as fi avut un loc de munca!am tipat eu la el
-Nu e vina mea ca ti-ai pierdut locul de munca,chelnerito!s-a rastit el
-Multumita cuiva nu mai sunt nici chelnerita!am spus eu uitandu-ma dupa soferul ce-mi luase bagajul.Am sa ma car de aici pana nu o sa-l pleznesc pe credtinul asta.
-Multumita tie,nu e vina mea ca tu dormi cand mergi!a spus el iar eu l-am ignorat.Stapnanindu-ma sa nu-l iau la bataie.Nu de alta dar pun pariu ca are gorile sa-l apere.Nu vreau sa fiu azvarlita afara de vreo matahala!
-Edward,inceteaza!a intervenit Rose
-De ce?Ai adus-o sa lucreze aici?Nu-mi spune ca ea o sa fie menajera mea personala...Ticalosul a privit-o pe Rose apoi a continuat-Glumest,nu?Incaz ca nu stii idioata asta....
-Inceteaza,acum!a tipat Rose la el-Stii ceva ,Edward Cullen m-am saturat de mofturile tale!!!De astazi Bella va lucra aici iar tu nu ai nimic de obiectat!
-Dar..
-O sa am grija sa-i spun tatei sa-ti inchida toate cardurile si atunci am sa vad eu cina va lucra pe post de ospatar...
-Nu ai indreazni...
-Pune-ma la incercare!a spus ea furioasa
Edward a oftat apoi mi-a aruncat o privire plina de dispret.
-Cum vrei...Atata timp cat nu-mi sta in cale...
-Am eu grija sa ma tin departe de cretini ca tine!am spus eu sagetandu-l cu privirea.S-a intors cu spatele fara a mai spune ceva si a urcat scarile.Ah,cat il urasc!Trebuie sa ies cumva de aici desi o parte din mine ar vrea sa ramana si sa se razbune pe cretin.
-Imi cer iertare,Bella!
-Nu e vina ta,Rose!i-am spus eu.
-Dupa ce ti-a facut idiotul  de Edward nu cred ca meriti sa lucrezi ca menajera...
-Stai linistita!am intrerupt-o eu
-Bine...Du-te si despacheteaza,azi nu e nevoie sa lucrezi...a spus ea apoi mi-a zambit.
-Ba cred ca...
-Nu accept un refuz.Rose a intrat intr-o camera,iar o menajera m-a condus pe scari pana la camera mea.I-am multumit fetei apoi ami ntrat in camera mea care arata superb.Sigur nu a gresit dormitorul?Am fugit spre fereastra,un peisaj superb,nu superb e putin spus sa descrie frumusetea peisajului.O gradina plina de trandafiri,si padurea...Exact ca in visul meu...Nu o sa fie atat de greu,nu?O sa ma tin cat de departe pot de idiot...O sa castig banii pentru masina,apoi o sa-mi caut un nou loc de munca.Nu poate fi atat de rau,nu?Am iesit din camera hotorata sa ies la o plimbare pe afara,cand pe usa din fata camerei mele iese idiotul.
-Rose!!!Urla el.Imi arunca o privire...Daca privirea ar putea ucide,acum as sta lata pe podea...Apoi s-a indreptat  nervos spre scari.Tipul asta clar imi va face multe probleme!!!Ah,bogatan plin de fite!!




6 comentarii:

Stephany spunea...

Cat de tare !!! Ha ha ha !!! Deci nu pot sa cred . Sper ca Bella ii va face felul :D

Anonim spunea...

Si de acum incepe actiunea ! :)) Foarte tare ! :X:X:X:X:X

Anonim spunea...

Ai o leapsa de la mn :) http://karmensstories.wordpress.com/leapsa-d/leapsa-muzicala/ :*:*

Stephany spunea...

Si de la mine tot o leapsa muzicala ) posibil aceeasi :D )
http://stephanyblog-stefany.blogspot.ro/2012/08/leapsa.html
App de ce nu mai postezi ?

Anonim spunea...

Ai primit leapsa de la mine :*:* --> http://adutza2125.wordpress.com/leapsa/leapsa-5/

Anonim spunea...

Adoor ficul tau!

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină