lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

sâmbătă, 22 septembrie 2012

Capitolul 3

Capitolul 3
Bella.Pov.-Rose!!!Urla ca un nebun.Am inceput sa cobor treptele in urma lui.
-Rose!!!
-Stii ar ajuta daca nu ai mai tipa ca un dement!i-am spus uitandu-ma la el cu o privire plina de dispret.
El se opreste brusc si se intoarce pentru a ma privi,aproape ca ma lovesc de el.Fata lui arata clar cat de iritat este din cauza ca eu ma aflu aici.Nu e singurul!
-Taci din gura,servitoare!Ma privea de sus ,ochii sa-i trimitand fulgere spre mine.
-Uite,cretinule nu o sa...
-Edward!Ce ai de urli in halul asta?il intreaba Rose facandu-si aparitia dintr-una din camere.
-Tu ai inebunit sau ce?De cand servitoarele locuiesc la etaj?L-am sagetat cu privirea pe idiot.Acesta s-a intors sa o priveasca pe Rose,apoi a coborat treptele ramase si s-a indreptat spre ea.
-Bella e menajera ta personala...
-Si?Ma mira ca nu ai bagat-o in dormitoarul meu!
-Ai vrea tu..am spus putin cam tare.Bine,am tipat!
-A!M-am prins...Tu esti aici din cauza mea,nu?Acum imi este clar.Tu ai venit aici...
-Scuza-ma?l-am oprit eu inainte sa mai spuna si alte bazaconii.-Tu crezi ca eu am venit aici sa-mi omor timpul cu unul ca tine?
-E evident ca esti una din obsedatele alea...
-Tu ai probleme cu capul?l-am intrebat.L-am privit si avea zambetul ala idiot.E atat de plin de sine, ma mira ca nu explodeaza.
-De ce nu m-am gandidt pana acum?s-a intrbat el,ignorandu-mi intrebarea.Privirea lui ma analiza.-Tu ai facut toate astea pentru a te apropia de mine...
Uimitor!
-Poftim? Esti chiar idiot daca tu crezi ca eu mi-as pierde locul de munca pentru tine!am replicat eu
 -Hei,ce avem noi aici?a intrebat Rose apropiindu-se de noi.Edward a dat sa spuna ceva dar Rose i-a luat-o inainte.
-Edward,stiu ca e greu de crezut,dar cred ca Bella nu  este aici pentru ,,frumosul"de tine.Rose l-a privit amuzata pe Edward.Ii disparuse zambetul insa acum ma privea cu o privire furioasa.Prefer zambetul lui ,,idiot".
-Nu-mi pasa de ce se afla ea aici!Pentru mine e totuna.Rose te rog mut-o de la etaj si rezolvam toate problemele.Cu cat o ti mai departe de mine cu atat mai bine.Si-a luat privirea de la Rose apoi si-a indreptat-o spre mine.-Nu vreau sa se apropie de etaj ,ar fi in stare sa...
-Uite ce e,Edward,Bella va ramane exact in camera in care se afla...
-Rose!a exclamat  el
-Nu ma intereseza problemele tale stupide legate de Bella.Ea e o fata de treaba,singurul necioplit esti tu.
- Iti bati joc de mine,nu?Incerci cumva sa vezi cat de tari imi sunt nervii?
-Edward eu chiar am multe treburi de rezolvat acum,nu am timp de mofturile tale.
-Treburile astea de rezolvat au legatura cu Emmet?s-a interesat Edward,Rose a rosit la intrebarea lui.
-Treburile mele nu te privesc pe tine.Acum  du-te si fa-ti treburile tale si las-o in pace pe Bella.
-Bine.Daca asta iti este dorinta.Sa nu te miri cand isi va da demisia...Ii doau doua zile.Mi-a aruncat un zambet triumfator.Ce  i-a mai venit in minte?
-Edward, stiu ce pui la cale si mie nu-mi place.
-Nu e ceea ce crezi surioara,nu e nevoie sa ma amestec eu.La cat de impiedicata e nici nu e nevoie sa intervin eu.A chicotit.
-Nu sunt impiedicata,tu ai fost cel cea dat peste mine!
-Cum spui tu...A oftat.A inceput sa-si plimbe privirea cand la mine cand la Rose.
-Ai castigat de data asta.Imi iau eu revansa,menajero!
-Edward...El s-a intors cu spatele la noi si s-a indreptat spre scari.Rose il privea fix pe Edward,cu o privire furioasa.
-Ce vrei sa spui?l-am intrebat,m-a ignorat.Urca scarile atat de repede.
-Rasfatatule!a strigat Rose
-O sa-mi faca probleme!
-Nu-o sa-ti faca daca tine la banii lui.
-De ce se comporta asa?
-Edward e dificil,cateodata chiar nu il inteleg...Niciodata nu l-am mai vazut asa de enervat.
-E furios doar pentru ca ma aflu eu aici.
-Probabil.Dar hei, ce-i cu fata asta?Din cauza lui te afli aici asa ca trebuie sa-l infrunti.
-Ai dreptate.i-am spus
Cine e el sa ma faca pe mine servitoare?Nu e el regele lumii,sa-i calce pe toti in picioare doar pentru a-si atinge scopurile.E un idiot,iar eu trebuie sa-l ignor!Cam greu sa fac asta cand sunt menajera lui personala.Ah!Afurista fie ziua cand a intrat in resaturant Cullen.
-Trebuie sa plec.Mi-a spus Rose,apoi s-a indreptat spre camera din care venise.
-Perfect!am spus dupa ce Rose a intrat in acea camera.Viata mea nu putea fi mai buna!M-am indreptat furioasa spre usa de la iesire.Vreau sa ma relaxez si stiu locul perfect.Eram atat de aproape sa ies din casa cand a dat peste mine....Am ridicat privirea...O fata foarte frumoasa,cu parul blond,imbracata cu o rochie negra mulata si scurta.
Se uita incurcata la mine.
-Te dai?m-a intrebat cu o voce pitigaiata.
-Imm..da.M-am dat din calea ei.Un miros dulce mi-a invadat narile,gretos de dulce...Era dezgustator...Ih!Stomacul meu nu reactioneaza prea bine la mirosul asta ingrozitor.
-Ai turnat toata sticla pe tina?am intrebat-o eu.Mi-am acoperit  gura si nasul cu mana.
-Cine mai esti si tu?m-a intrebat,apoi a inceput sa ma analizeze cu privirea
-Sunt..
-O persoana foarte prost imbracata.mi-a luat-o ea inainte.Persoana prost imbracata deci?Domnisoara,,Barbie"s-a luat de hainele mele.Cel putin eu nu arat ca o bucata de plastic colorata.
Cine o fi ea?Parca e Cullen in varianta feminina.
-Asculta daca eu nu ma imbrac ca o ,,papusica"' asta nu inseamna ca-ti da dreptul tie sa comentezi pe seama mea.
-Te deranjeaza adevarul?
-Tu macar ai ascultat ce am spus eu?
-Esti vreo prietena ciudata dea lui Alice?
-Nu,nu o conosc pe aceasta Alice.
-Ma rog.Am lucruri mai importante de facut decat sa-mi bat capul cu tine.Asa ca dispari mai repede.
-Tu ai baloane de sapun in loc de creier?Nu ti-am spus ca nu plec de aici.
-Cum iti permiti?
-Scuteste-ma.
-Ce cauti tu aici,saraco?
Ah,ce as face eu in momentul asta!Calmeaza-te,Bella!E doar o proasta!Credeam ca te-ai obijnuit cu specimene de genul!Ce increzuta!Ma priveste cu aceeasi privire ca Cullen.Superioara.Urasc privirea asta!
-Nu cred ca te priveste pe tine.
-Nu esti cumva vreo obsedata idragostita de Edward,nu?
Serios?
-Nu.Dumnezeule!Ce aveti toate cu el?E cel mai,stupid,patetic,cretin,ipocrit,increzut,infumurat,plin de sine,idiot pe care l-am cunoscut vreodata.
-Nu-ti permit sa-l jignesti pe iubitel!Am privit-o pentru o secunda,apoi am izbucnit in ras.Iubitel?!Asta explica multe,nu?
-Waw!Ce gusturi bune are tipul!am spus eu pe un ton batjocoritor.Tipa asta a inceput sa ma calce rau de tot pe nervi.
-Nu mai pierd timpul cu tine.a spus ea apoi a luat-o pe scari.Deci ,,Barbie" e iubitica lui Edward.Se potrivesc de minune!Si uite asa s-a dus si cheful meu de a mai iesi la plimbare.Am urcat in camera mea.Mi-am luat o carte si m-am apucat s-o citiesc,asezata confortabil pe pat.Atat de liniste....
Chiar trebuia sa gandesc asta?
Nici nu am apucat bine sa citesc patru pagini,nisti zgomote ciudate s-au auzit.Zgomotut produs de niste usi trantite.M-am dat jos din pat si m-am grabit sa deschid usa .Pe hol era o tipa maruntica cu parul tuns scurt facut tepi avea o geanta in mana iar Cullen era si el acolo.Vorbea prea repede ca sa inteleg ceva.Bine,mai mult urla.
-Tu nu poti sa-mi interzici!a strigat fata
-Ba o sa ma asculti!
-Nu esti tata!
-Sunt fratele tau mai mare,iar eu spun ca nu poti sa pleci cu tipul ala in vacanta!a strigat nervos
-Nu e problema ta!
-Ce se intampla aici?Rose si-a facut aparitia
- Boul asta ia decizii pentru mine.
-Alice!Adreseaza-te frumos fratelui tau.
-Ok!Domnul bou, aici de fata ...
Fara a mai putea sa ma controlez m-am trezit razand.Cred ca-mi place de fata asta Alice.Cei trei ma priveau.
-Ti se pare amuzant?m-a intrebat Cullen.
-Tu cine esti?a intrebat Alice
-Servitoarea.a raspuns Cullen in locul meu
-Edward!Rose l-a sagetat cu privirea-Ea e Bella,menajera personala a lui Edward.
-Inca una?!a intrebat Alice
-Deci cum spuneam tu nu mergi nicaieri cu ala!
-O mai taci!Alice e libera sa merga in vacanta alaturi de Jasper!Nu te inteleg,Edward!Jasper chiar e un baiat dragut,plus ca o iubeste mult pe Alice...
-E o influenta rea!a intrerupt-o Cullen
-Spune tipul care are ca iubita o parasu..
-Alice!urla Cullen.Dumnezeule,tipul asta e infrcosatore cateodata.
-Pa,Rose!Ma bucur ca te-am cunoscut,Bella!Alice a plecat,iar Rose a urmat-o.Oh,nu!Cullen arunca cu privirea fulgere.Ajutor!
-La naiba!am soptit eu
-Asculta-ma cu atentie,servitoare!Ai face mai bine sa-ti dai demisia,inainte ca ceva groznic sa se intample.
-E o amenintare?l-am intrebat  aderesandu-i cel mai rece zambet de care eram capabila
-Ia-o cum vrei.
-Uuu!Trebuie sa-mi fie frica?A inaintat spre mine
-Ar trebuii sa-ti fie.A mai facut un pas spre mine.Era mai inalt ca mine ,ma privea de sus.-Esti doar un gandac...
-Gandac?am intrebat.L-am privit in ochi,mare greseala.Atat de frumosi si atat de reci.Ce naiba?
-Da.Un gandac pe care o sa-l calc pana nu mai ramane nimic din el.Privirea lui era hipnotizanta.
Ii simteam respiratia calda pe obrazul meu.Un miros de menta imi inunda narile.
-Crede-ma nu vrei sa te pui cu mine.Mi-a soptit el la ureche.Si-a dus mana pe obrazul meu atingandu-l cu dosul palmei.O electricitate ciudata mi-a strabatut corpul atunci cand el m-a atins.Pe naiba!
-Ce crezi ca faci Cullen?l-am intrebat apoi m-am indepartat cu cativa pasi de el.
-Pe maine,menajero!A trecut pe langa mine si a intrat in camera lui.
-Ahhh!Ce mi-ar place sa-ti sparg fata ta cea draga!am spus cu voce tare.Draguta?,,Bella,fato ai nevoie de o pauza!"
Intrand in camera mea,m-am trantit in pat si am continuat sa-mi citesc cartea.
Dupa ce am facut un dus,m-am pus la somn.Nu am luat cina,nu prea aveam pofta de mancare plus ca nu voiam sa-i vad mutra lui Cullen.Am adormit.
-Servitoare!Cred ca am un cosmar...Mai multe lovituri s-au auzit.
-Menajero!Visez!E doar un cosmar.O bubuitura,urmata de alta si iar alta...Cosmar!E doar un cosmar!Cel mai urat cosmar din toata viata mea se pare ca e chiar la usa dormitorului meu.Cred ca-ti bati joc de mine!Am deschis ochii,apoi m-am ridicat in sezut.
-Te trezesti odata?a strigat afurisitul.Am aruncat o privire la cesul de pe noptiera.Era 6:45.
Ce?Omul asta e normal?M-am dat jos din pat si m-am idreptat spre usa.Am deschis-o.
Cullen statea in fata usii mele cu cel mai tampit zambet pe fata.
-Ce?l-am intrebat eu somnoroasa
-Vreau sa te imbraci si sa-mi servesti micul de jun.Avem treaba azi.
-Avem?
De ce cred ca astazi va fi o zi data naibii?
-Dragute pijamale.Ce naiba!Cullen se holba la mine.Dumnezeule,eram in fata lui imbracata doar intr-un maieu alb cu o inima mare pe el si o pereche de pantaloni scurti tot albi cu ingerasi pe ei.
-Nu te mai holba!am strigat la el
-Nu ma holbez.Mi-a intins uniforma.-Sa fi gata in 5 minute.
-Cinci minute?am intrebat
-Da.E destul de mult,dar nu sunt atat de rau.a intrat in camera lui
-Capcaun!am strigat.M-am grabit sa-mi fac dus si sa ma imbrac cu uniforma mea ridicola.
Am coborat pe scari,Edward statea pe o canapea.
-Ai intarziat!a spus el enervat
-Si?l-am intrebat
-Ti se taie din salariu.
-La dracu!Da tu ai fi putut sa fi gata in cinci minute?l-am intrebat eu furioasa
-Sigur.a raspuns afisandu-si zambetul superior enervant
-Pe naiba!
-Vreau sa-mi aduci micul de jun in camera.a spus el apoi s-a ridicat de pe canapea si a luat-o pe scari spre camera lui
-Capcaun!
Am cautat bucataria.
Apoi in sfarsit am gasit-o!Am intrat inauntru.Acolo se aflau trei femei care pregateau micul de jun.
-Buna!m-a salutat o femeie cu parul roscat.
-Buna!
-Eu sunt Clara.Tu esti?
-Bella.
-Uite tava cu micul de jun al domnului.Pff!Domn?!
-Mda.Am luat-o si am iesit repede din bucatarie.Femeia aia se uita ciudat la mine.M-am indreptat cu tava spre camera ,,capcaunului".Am batut la usa,iar el mi-a deschis.
-Poftim.i-am intins tava.
-Intra.mi-a spus el.Nici urma de ,,Barbie".Se pare ca-si luase zborul peste noapte.
-O Dumnezeule!A fost furtuna in camera ta?Haine imprastiate,foi aruncate..
Ala e un sutien?..Dumnezeule!
-Trebuia sa te ocupi de ea.Vreau sa faci luna.
-Iti bati joc de mine?
-Sincer,da.Ai vrut razboi,ai primit razboi.
Firar!
 .............................................................................................................
Buna!Stiu ca nu am mai scris in ultimul timp.Sper sa ma iertati! Am avut niste probleme plus scoala.Promit ca ma  revansez.Am o surpriza!Si are legatura cu vampirii..Nu spun mai mult!Sper ca va place capitolul!:*:*

5 comentarii:

LovelyAlle spunea...

oooo ce bine ca teai intors...foarte frumos. Edward o sai faca zilele calvar si dupa se indragosteste de ea :))

LoStInDr3aMs spunea...

uuuuuuuuu....imi place acest razboi...dar trebuie sa mai castige si bella;;) abia astept noul capitol si surpriza;) pe mine una m-ai facut curioasa;;)

D. spunea...

Chiar imi doresc foarte mult sa citesc continuarea si chiar mi-a placut acest capitol asa ca sper ca vei pune next repede :* :X

Stephany spunea...

OMG! OMG! OMG!
Decio nu stiu ce o sa-ti fac daca nu scrii mai repede capitolul urmator. Si vreau surpriza !!!!!!

Anonim spunea...

Vai, ce amuzanti sunt! :)))))))))

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină