lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

vineri, 16 noiembrie 2012

Epilog

Epilog

Edward.Pov.
Nu am mai reusit sa spun ceva deoarece am fost azvarlit atat de repede intr-un fel de tornada.Ma intorc in trecut?Si ce voi face?
Deodata am simtit ceva rece pe bratul drept.Am deschis ochii,ma aflam in mijlocul unei paduri.
-Pe bune?am intrebat holbandu-ma la cerul acoperit de nori.Am inceput sa alerg,printre copaci.
,,Unde s-ar presupune ca ar fi casa Bellei?"
,,Te voi indruma eu,urmareste fluturasul!"Nu ma asteptam sa primesc si un raspuns.
,,Hmm...observi ca ploua,nu?",,Cum naiba s-ar presupune ca ar putea sa se  afle aici un fluture?E foarte frig.
Vocea Celinei nu a mai spus nimic.In fata mea si-a facut aparitia cel mai frumos fluture pe care l-am vazut vreodata.
,,Se pare ca se poate!"
,,De ce tocmai un fluture?",,Nu ti se pare ca nu prea face parte din peisaj?"
,,Vrei sa ajungi la petrecere?"
-Normal.Am raspun cu voce tare.Cred ca am inebunit!
Fluturasul a inceput sa zbore printre crengile copacilor.Am ignorat frigul,care era cumplit.
Atunci cand te afli imbracat doar intr-o pereche de pantaloni scurti si un tricou nu e chiar indicat sa te aventurezi intr-o padure aflata in ,,minunatul"Forks.
Am inceput sa alerg dupa gangania zburatoare care isi batea joc de mine,zburand cu o asemenea viteza.
,,Stop!"am auzit deodata vocea Celinei.In acel moment m-am impiedicat de radacina iesita la suprafata a unui copac si am cazut in genunchi.
,,Ce mai e?"am intrebat in gand.M-am ridicat si am inceput sa caut cu privirea fluturasul,disparuse.
,,Pune-ti o alta dorinta,inainte ca Victoria sa te gaseasca!"
,,Dar ai spus ca am dreptul doar la o..."
,,Pune-ti afurisita de dorinta!"
,,Vreau sa ma intorc inainte de incerca sa castig pariul."
,,Ce mama ...Ok!"
Ca din senin a aparut o mini tornada tragandu-ma in ea...
M-am trezit in biroul mamei mele,cu o pereche de patine in mana,uitandu-ma la Bella care ma privea cu ura.Ah,firar!Ce i-am spus atunci?Aaaa...Afurisit fie pariul!
,,Hei,Bella!Hai sa-ti demonstrez!"
,,Jalnic din partea ta!"
-Crezi ca eu nu stiu?Sunt un prost!
-Amin!a spus Bella,cu un zambet stralucitor pe fata.Mi-a fost atat de dor de ea!
-Ce?am intrebat-o
-Ai recunoscut ca esti prost!Cine esti si ce-ai facut cu diavolul de Cullen?
-Diavol?
-Ai surzit?
-O...Cred ca ori esti cu adevarat tampit ori o faci pe-a prostul cu mine doar pentru a ma enerva!
Sti ce?Nu prea merge...Asa ca misca-ti fundu-l si demonstreaza-mi ca esti,,regele ghetii".A incheiat facand ghilimele in aer.Apoi mi-a aruncat o privire gen:,,Te dai din fata mea,sau te fac bucati?
Cat o pot iubii!Am fost atat de fraier!M-a impins brusc,apoi a trecut pe langa mine spunand:
-Fraier!
Fara a mai sta pe ganduri m-am indreptat spre patinuar,in tribune l-am zarit pe Damian.Bella discuta cu cei doi idioti cu diploma.
Ah!Asta o sa fie atat de tare!Razbunare dulce razbunare!M-am indreptat spre Damian,acesta era procupat cu privitul la Bella.
-Te distrezi?l-am intrebat cand am ajuns langa el.
-Ce?
M-am asezat in fata lui.
-Deranjez?l-am intrebat .Pe buze purtam un zambet specific unui criminal in serie.
-Cine dracu mai esti si tu?Da,chiar deranjezi!
-Uuu...Atunci este bine!
-Tu chiar nu sti cu cine te pui tipule!s-a ridicat de pe locul sau,s-a inrosit la fata.
-O crede-ma ca stiu foarte bine cu cine am de-a face.Un nebun obsedat care ar fi in stare sa omoare o persoana doar pentru a fi cu o femeie.m-am dat din fata lui oferindu-i o ultima privire asupra Bellei.De ce spun ultima?
Deoarece  cand voi termina cu el,nu cred ca va mai putea vedea pentru multa vreme...
-Cine naiba esti?m-a intrebat apucandu-ma de geaca.
-Sa spunem ca un ,,diavol".Am privit-o pe Bella,aceasta patina atat de frumos...
-Tipule ia-ti ochii de pe femeia mea,sau iti promit ca nu o sa mai poti vedea niciodata  o femeie...
-Nu stiu care dintre noi.i-am taiat-o eu
I-am smuls brusc mana cu care ma apucase de geaca si l-am apucat de umeri infingandu-mi degetele cu putere in ei.L-am privit cu furie. Apoi l-am impins cu atata forta incat acesta s-a clatinat,apoi a cazut.
Fara a ma mai controla m-am napustit asupra lui,incepand sa-l lovesc...
-Toate loviturile sunt pentru ea,nemerincule!am urlat.
-Edward!Ce dracu!
-Termina!Am ignorat tipetele din jurul meu lovindu-l in continuare pe Damian,parca incercand sa aduc totul la normal prin fiecare pumn dat in ,,frumoasa lui fata".Apoi am simtit o mana pe umar.
-Inceteaza!
Eu nu sunt asa!
Nu!E gresit!M-am oprit brusc,uitandu-ma la mainile mele pline de sange,si la Damian ce era cu fata plina de sange si inconstient.M-am uitat ingrozit...
-Nuuu!!am strigat
-Scumpule ce te-a apucat?
-El si...
Bella avea lacrimi pe obraji si se uita cu frica la mine...
-Ce...ti-a...facut .. el? a  intrebat..Apoi si-a retras mana de pe umarul meu.
Am realizat ca intrebarea nu-mi era adresata mie ci lui Damian.
Normal!La ce naiba m-am asteptat eu venind eu aici si luand la pumni un ,,necunoscut"?
M-am ridicat si am privit pe toti din jurul meu...Mama era speriata,Bella se uita cu ura la mine,Stefan si Elena aveau niste zambete tampite pe fete.
Am zarit-o pe Victoria cu un zambet satisfacut pe buze.
-Tu ai facut asta!Tu?!am inceput sa strig.
,,Hahhaa!Prostutule..."
-Edward te simiti bine?m-a intrebat mama cu teama.Rasul Victoriei se auzea atat de clar....
-Ea a facut asta!am aratat eu spre Victoria care se prapadea de ras pe seama mea.
-E drogat!a spus Bella,tinea un telefon in mana si tasta pe butoane agitata.
-Nu sunt drogat...,,Victoria te rog!''
,,Ce ma rogi?"
-Fac orice,doar vreau sa fiu fericit cu ea!Am aratat spre Bella.
,,Hahha,de ce te-as ajuta?''
-Esti cu adevarat nebun!a spus ea uitandu-se cu teama la mine,mama ma privea uimita.
-Edward,tu te droghezi?
-Hahha!a izbucnit Elena in ras
-Nu credeam ca partenerul tau e atat de jalnic.Mi-am luat privire de la mama si mi-am indreptat-o fix spre Stefan.
-Mai spune ceva si vei arta ca...am aratat spre locul in care se afla Damian,Bella il tinea de mana aruncandu-mi sageti otravitoare cu privirea,telefonul il aruncase  cred,deoarce acesta se afla la piciorele mele.A incercat sa ma loveasca si eu nici macar nu am observat!
,,Cum ai ajuns tu din erou,personajul negativ in propriul basm!"
-Te implor Victoria!
-Cine e Victoria?a intrebat Elena
,,E atat de distractiv totul!"
Bella s-a ridicat deodata apoi a privit in acelasi loc in care priveam si eu.
-O vad!a strigat ea...-Ea este Victoria?!
,,Ce?"
Ce?
-Voi doi v-ati drogot impreuna?a intrebat Stefan amuzat
-Eu nu vad pe nimeni!a spus Elena
-Asta pentru ca nu este nimeni.a spus mama
,,Imposibil!",,La dracu cu tine!",,Nu se poate eu chiar am avut dreptate!"
,,Esti una de-a noastra!"
-Nu,e imposibil!am spus eu privind-o cand pe Bella cand pe Victoria.
,,Nu chiar!"vocea Celinei s-a auzit din spatele meu.Apoi mama,Damian,Stefan si Elena au disparut.    
  -O sa va arat din ce Lume provine Bella....
-Cred ca glumesti..a spus ea...
Deodata in jurul nostru se vedea doar gheata ,un castel de gheata...
-Ce naiba?
-Imi amintesc locul asta...a spus Bella.Imi aparea mereu in visuri cand locuiam in Forks.
-E frumos,nu?
-Doar ca  totul e de gheata si nu pare sa fie frig.Asta e imposibil,nu?
-Teoretic,da!
-Imi explica cineva si mie?Victoria se uita dezgustata la pereti  de gheata.
-A, tu!Celine si-a  dezlegat materialul de la ochi, a privt-o pe Victoria,aceasta a devenit o statuie.
-Dumnezeule!a spus Bella uitandu-se socata la statuie.
Si-a legat repede materialul apoi s-a pozitionat in fata noastra,Bella s-a indeprata de noi doi.
-Cred ca o iau razna!a spus ea
-Aminteste-ti totul!a spus Celine.
Bella s-a uitat la mine.
-Am crezut ca...ai murit...
Autor.Pov.
Celine s-a uitat la cei doi,a poi a zambit.
-Acum,vreau sa uitati abslot tot!a spus ea
-Cine esti tu?a intrebat-o Edward pe Bella
-Pot intreba acelasi lucru?
-Vreau sa ajungeti in clipa in care plecati in luna de miere,va veti amenti:
ca  va  cunoasteti din liceu,sunteti patinatori amandoi,prietenii si familia,a-ti castigat Campionatul...A si era sa uit!Va iubiti foarte mult!
-Sa aveti o viata minunta!a  mai spus Celina,apoi i-a luat de mana pe amndoi ,a inceput sa rosteasca  vraji in latina.
.....................Dupa un timp............
Cei doi si-au continuat viata minunat ,nestiind prin cate au trecut in trecut.
Amandoi aveau tatuat pe  bratul strang
,,Magia ghetii".Nici unul nu-si aducea aminte de cand aveau tatuajele si cu ce motiv si le facuse.
Tatuajele erau fermecate de Celine,acestea nu le permitea sa-si aduca aminte adevaratul trecut al lor niciodata.
                               Sfarsit


                                    

3 comentarii:

Stephany spunea...

WAW ! Un final surprinzator ! Chiar nu ma asteptam la asta ! :)
Ai facut o treaba foarte buna si sper ca vei reusi sa termini si celalat fic :)

LoStInDr3aMs spunea...

wow....asta da final neasteptat!!!:*

lory96 spunea...

a fost superb !!!

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină