lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

marți, 8 ianuarie 2013

Capitolul 6


Bella.Pov.
Am simtit un miros puternic de spirt,am deschis ochii.Am intalnit niste ochi mari, caprui si ingrijorati,era Alice sora afurisitului de Cullen.Ce cauta aici?
-Hei,te simti bine?Ce e in capul meu?Normal ca nu te simti bine.Cum ai ajuns aici?Edward,e vinovatul?Jur cand...
-Ma simt bine.Am spus eu automat,punand capat bombardamentului cu intrebari ,ceva imi spune ca avea sa mai vorbeasca un timp.Am clipit des incercand sa ma acomodez cu lumina puternica ,ce imi irita ochii.
-Esti ranita?Alice ma studia cu privirea.
-Sunt ok.
-Esti uda.Trebuie sa mergem mai repede acasa.Jasper vrei te rog,sa o ajuti pe Bella?Un tip blond,s-a aplecat si mi-a zambit.Era dragut.Mi-am adus aminte de cearta lui Alice cu Edward,deci el este baiatul pe care nu-l suporta Cullen.Daca nu ai puterea lui Rose si nu porti o fusta mini ca a Lissei,nu ai sanse sa fi placut de Edward.Bine,de Rose mai mult ii este frica si este sora lui.
-Sigur. vocea lui Jasper m-a adus in prezent,scotandu-ma din gandurile mele.Pe bune,de cand ma gandesc eu la preferintele lui Cullen fata de anumite persoane?Am inceput sa tremur,hainele mele  erau fleasca,iar parul mi se lipea de fata.Cum de ajung mereu uda si murdara?A,stiu raspunsul.Cam de cand am cunoscut un capcaun insuportabil si pe deasupra e si plind de aiere. Jasper m-a ajutat sa ma ridic.Se pare ca m-am pierdut rau in padure,daca nu ma gaseau?Aveam sa mor mancata de vreo creatura a paduri.M-am infiorat la gandul acesta.
-Baiatul ala nu o sa se maturizeze niciodata?a intrebat Jasper.
-Ce o sa-i fac cand ajung acasa!Jur o sa-l distrug!a spus Alice clar enervata.
-Pot sa merg si singura.am spus eu,Alice m-a apucat de bratul liber.
-Sigur?Alice m-a privit neincrezatoare
-Da.Cei doi mi-au eliberat bratele.Chiar ma simteam bine.Am inceput sa merg in urma lor,Alice vorbea intruna despre ce o sa pateasca Cullen.
-Cum de a-ti ajuns in padure?am intrebat eu incercand sa o fac pe Alice sa taca,pentru ca daca continua asa,aveam sa lesin iar.Cum poate o persoana sa vorbeasca atat?Desigur,spre deosebire de fratele ei care e asemeni unui junghi,ea este foarte draguta.
-S-a stricat masina  cand am intrat pe drumul ce duce spre casa.Iar cum era foarte aproape am luat-o prin padure.mi-a raspuns Jasper.
-Tu cum de ai ajuns in padure?m-a intrebat Alice apoi a ramas putin in urma ,astefel ajungand langa mine, ma miscam cu viteza melcului.Incercam pe cat posibil sa nu cad si sa-mi sparg capul.Si asa ma simt penibil.
I-am povestit lui Alice ceea ce mi s-a intamplat,de cate ori ma auzea pronuntand numele Edward,incepea sa-mi spuna ceea ce o sa-i faca.Se pare ca Edward are mari probleme.Alice mi-a spus ca Rose il face praf deja,iar ea o sa se ocupe de ramasite.Sincera sa fiu zambetul  pe care la afisat Alice cand a spus asta,m-a bagat in sperieti.As fi ipocrita sa spun ca imi este mila de el,o sa primeasca o adevarata lectie.Dar asta ma nelinisteste,o sa se comporte si mai rau cu mine...Asta o sa fie asa de rau!Am zarit ,,palatul" ,iar mirosul trandafirilor trimitea gandurile despre Cullen departe.Am intrat in casa,apoi condusa de Alice am intrat in camera de zi.Am fost intampinata de Elena,care s-a aruncat in bratele mele.
-Esti bine?
-Sunt ok.am raspuns.
-O,sigur nu o sa mai fi atat de bine.Elena s-a intors sa-l priveasca pe cretinul de Edward,care statea la baza scarilor ,cu tentativa aia de zambet arogant pe fata , incepeam sa inteleg ca probabil aceea era expresia lui obisnuita.Apoi s-a uitat la mine,ochii lui aruncau mii de fulgere spre mine.
-Tu cine mai esti?Vocea dragutului meu frate,s-a facut auzita.Doamne, ce mult ma bucur ca au venit aici!Elena s-a retras iar eu m-am dus direct spre Damon,care il ardea cu privirea pe Edward.L-am strans in brate.I-am soptit la ureche:
-Daca vrei sa ramai in viata,spune-mi ca bucataria mea este bine...Am simtit un brat pe umarul meu,m-am intors.Edward se uita incurcat la Damon.
-As putea sa-ti pun aceeasi intrebare dar acum sunt ocupat cu rezolvarea unei probleme.Mi-a aruncat o privire ucigatoare,nici urma de zambetul lui cretin pe chip.M-a apucat brusc de incheietura mainii,si m-a tras dupa el.
-Hei,ce faci?a intrebat Damon,enervat de atitudinea idiotului.
-Imi rezolv problema.a spus acesta pe un ton rece,punand accent pe cuvantul problema.
-Da-mi drumu!am spus eu,incercand sa-mi trag mana din ghearele lui.
-Edward!am auzit-o pe Alice.Dar acesta ma trase atat de rapid intr-o camera.Mi-a dat drumul la mana si  a incuiat usa.Ma simt captiva  ca in cusca unui leu.Am aruncat o privire la incheiatura,era rosie.S-a intors spre mine,m-am uitat in camera.Era un birou.Am auzit bubuituri in usa.
-Edward,te omor!am auzit vocea lui Alice
-Nu o sa  ai ce ucide ,atunci cand o sa termin cu el.voce lui Damon ,mi-a dat fiori pe sira spinarii.Edward s-a intors spre mine,se uita la mine exact cum se uita un sarpe la prada sa.Am ramas pe loc,am tras aer adanc in piept.Am incercat sa-mi fac curaj.Ce putea sa-mi faca?
-Eu..am inceput eu,vocea mea se pierdu,atunci cand bratele sale puternice,m-au luat pe sus.Inima mea a inceput sa-mi bata cu putere.Cu o mana a azvarlit totul de pe birou,apoi m-a asezat cu fundul pe el.Si-a pus bratele de o parte si de alta a mea.Chipul lui era atat de aprope de fata mea.Privirea sa era arzatoare si plina de furie.Il priveam uimita,nu puteam sa spun nimic.Asteptam ca dintr-un moment in altul sa inceapa sa strige si sa...
-Cine este ala?Ce?Am ramas perplex,in loc sa urle la mine,sa ma faca in toate felurile,el m-a intrebat de Damon.
-Damon.i-am raspuns simplu.
-Are o legatura cu tine?
-Acum mai nou,ma interoghezi?l-am intrebat ,brusc s-a apropiat si mai mult de mine.Nasul lui aprope il atingea pe al meu.
-Are sau nu?m-a intrebat cu o voce neutra,ii simteam respiratia calda pe fata mea.
-Da,pot sa jur ca am vazut ceva schimbandu-se in privirea lui,e fratele meu.am adaugat eu fara sa ma gandesc.Edward si-a luat mainile de pe birou si a inceput sa rada.Iar eu il priveam ca si cand ar fi purtat tutu de culoare roz si facea piruiete.
-Ce?l-am intrebat eu ofticata.Am sarit de pe birou.
-Trebuie sa te schimibi.Hai!m-a luat de mana si m-a condus spre o alta usa.
-Unde ma duci?l-am intrebat,zambetul enervant a aparut din nou.
-In camera ta.Mi-am tras mana din a lui.
-Fraiere,iesirea e pe acolo.am spus eu si am aratat spre usa pe care intrasem.
-Sa stii ca nu vreau sa fiu decapitat.a spus el si mi-a servit un zambet smechereste.Edward Cullen,tocmai a ingnorat faptul ca l-am facut fraier?!Chestia asta ma baga in sperieti rau.
A deschis usa si am dat cu privirea de un hol lung.
-Urmeaza-ma!a spus el.De ce ma simt ca in filmele alea de groaza?Unde ma duce?Poate ar trebui sa strig!
Tot ce am putut scoate pe gura a fost:
-Casa asta e mare!Edward si-a dat ochii peste cap,apoi m-a apucat de mana din nou.Am mers pe holul,care era foarte lung,apoi am dat de o scara.Am urcat-o in liniste.Eu inca mai cred ca ar trebui sa fug si sa tip cat ma tin plamanii.Am ajuns pe un hol mai mic.
-De ce mai adus pe aici?
-Ti-am spus ca nu vreau sa ajung decapitat.Am inceput sa rad.M-a strans mana tare,asta facandu-ma sa incetez sa mai rad.Am intrat pe o alta usa,si am ajuns in camera lui...Sau dulapul lui!E mai mare ca propria-mi camera!Edward m-a tras dupa el si m-a facut sa-mi iau ochii de la multimea de ceasuri care se vedeau intr-o vitrina.Pariez ca unul singur valoreaza mai mult decat casa mea si a lui Damon.
Am iesit din dulap,un tipat m-a facut sa tresar.
-Lissa.a soptit Edward
-Edward!Ce cauta ea aici?De ce ai iesit cu ea din dulap?Am izbucnit in ras,iar Edward a ras si el.M-a surprins  chestia asta,cred ca ascunde ceva.
-Ce?Acum am ajuns si bufon?a tipat ea.-Gata,Edward eu plec,mi-a ajuns de tine!
-Te ajut cu bagajul?a intrebat el amuzat
-Poftim?!
Ce naiba?El nu ar fi trebuit sa spuna asta.Inca ma astept sa tipe la mine.Asta ma face sa ma gandesc daca nu cumva este o inchipuire de a mea si inca ma aflu in padure lesinata.
...................................................................................................................................................................
Buna!Stiu ca este scurt capitolul,dar chair nu mai am inspiratie....Mereu mi se intampla chestia asta ,cand am timp liber de scris nu am inspiratie,iar cand o sa incep scoala si nu o sa am timp nici sa respir,atunci sigur inspiratia isi face aparitia...:S
Astept pareri!:*









6 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

ce e si cu inspiratia asta...vine numai cand are ea chef......uuuu!!!eddi a fost gelooooooooooooos;;) fraiera ea ca i-a spus adevarul....daca zicea doar da,nu ar fi mintit...avea o legatura cu damon...de sange:))

maria spunea...

super capitol.Edward credea ca Damon e iubitul ei ?cred ca devenise gelos .succes la scris.

dya spunea...

Multumesc fetelor pentru comentarii!:*

Stephany spunea...

Super tare capitolul :) Asa mi se intampla si mie cu inspiratia asta . Bat-o vina :( Oricum, sper sA postezi repede :)

D. spunea...

Chiar mi-a placut capitolul si imi pare rau ca o sa postezi rar din vina scolii :(

Stephany spunea...

Buna ! Vroiam sa te intreb daca doresti sa-ti promovezi povestile pe noul nostru blog : The world of creation : http://theworld-of-creations.blogspot.ro/. Te asteptam!

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină