lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

luni, 26 august 2013

Capitolul 3


Teroare.Asta se citea pe chipurile celor din clasa.Alice era pierduta in propriul taram,mazgalind inconstienta pe caietul de notite.Iar eu aruncam priviri furioase ceasului de pe perete ,ne obtinand nimic.Se misca cu aceasi viteza a melcului.
Nu mai pot sa mai suport trancanitul ei.Oare nu observa ca nimeni nu este atent?Zgomotul enervant al tocurilor ei combinat cu vocea mult prea subtire era pura poluare fonica.
Deodata zgomotul suparator luase sfarsit.Am ridicat privirea din caietul de notite care era,, infrumusetat" cu desene facute de mine,in incercarea disperata de a face timpul sa treaca.
Se oprise in dreptul ultimei banci din al treilea rand ,unde ranjea ca o idioata de prima clasa la si mai idiotul Josh.
Fara gluma,tipul e bun la baschet si cam atat.A,da si ar mai fi si chestia ca umbla cu o adunatura de tipi,,tari". ,,Tare"ar avea sensul de,, fara creier''.
-Domnisorule,scuza-mi impertinenta.Cat de mult poate sa-mi placa vocea ei. Atunci cand o aud simt nevoiea   de necontrolat  sa-mi  astup urechile cu orice.Chiar sa folosesc una dintre melodiile demodate ale mamei data la maxim.
Josh isi ridica privirea de la telofonul care ar fi trebuit sa fie indiferent unde nu mai in mana nu,si  ii arunca o privire plictisita profei rujate excesiv.
Dar pot sa pariez pe bani grei ca nu ea este cea care va avea probleme .Sa faci abuz de cosmetice si  sa arati ca un mascarici care tocmai a fost dat afara de la circ nu e cine stie ce.Oricum ea chiar arata ca un mascarici batran care si-a pierdut si ultima farama de umor.
In schimb cineva cu siguranta va avea.As fi ipocrita sa spun ca-mi pasa.
Mi-am luat privirea de la scena teatrala si mult prea invechita a domnei ,,Mascarici".
Sa fiu sincer nu-mi pasa nici cat negru sub unghie de Josh.Mai ales ca e prietenul cel mai bun al idotului suprem.
Nu e vina mea ca sunt inconjurata de astfel de specimene.Ceea ce iar ma face sa ma gandesc la tipa din spatele meu care apropo si-ar da viata sa ajunga in bratele lui.Orice idiot suprem isi merita idioata suprema.
Iar in privinta doamnei roscate ,din partea mea poate sa-si dea duhul incercand sa-l faca pe Josh sa inteleaga ,pentru a patra oara intr-o luna,de ce este atat de importanta ora ei.
Si de ce naiba trebuie sa fim noi torturati doar pentru ca ea nu este inteleasa de un tip ca Josh?
Alice savura din plin scena.Sau mai bine zis il savura pe Josh.
Ce?
Ma holbam la prietena mea ,de parca ar fi avut doua capete.Am impins-o cu cotu.
-Aww!mima ea,frecandu-si bratul.-Asta a durut!a soptit ea ,mutandu-si privirea de la Josh la mine,aruncandu-mi una dintre privirele sale letale.
-Sper ca te doare la fel de tare cum imi este mie greata vazandu-te cum il sorbi din privire pe Josh.am spus eu mai mult pentru mine.
-Ce?intreba Alice indignata
Insa spre norocul meu si a celorlalte suflete schingiuite din clasa sunetul dulce si suav al clopotelului anunta sfarsitul orei.
Cotoroanta urmata de Josh,care apropo i-a zambit lui Alice,au iesit din clasa.Mi-am indesat manualul si caietele in geanta si am insfacat-o pe Alice de un brat. Afisand un zambet angelic am tras-o dupa mine.
-Deci..am inceput eu pastrandu-mi inca zambetul stupid doar pentru a o face sa-mi dezvaluie tot.
Ar fi bine sa nu fie ceea ce cred eu ca altfel nu o sa fiu capabila sa-mi pastrez zambetul pana la sfarsit.Nu vreau sa fiu rea.Adica nu cred ca sunt rea,deoarece o fac pentru binele ei.
Stiu perfect ce urmeaza,Alice pune din nou ochii pe unu care duce lipsa de creier,apoi acesta ii da papuci,de inteligent ce este.
 Alice sfarseste sub un morman de servetele in tricoul ala larg plin de pete de inghetata cu aroma de ciocolata pe care avea imprimat scrisu ala nasol cu,,Urasc baietii."Iar eu trebuie sa indur o Alice neanimata care aduce mai mult cu un zombi decat cu prietena mea,, spiridusa".
-Uite,Bella,viata mea amoroasa nu este problema ta.
Da,acum stiu sigur ca Alice iese cu Josh sau are de gand sa o faca.
Sunt toate semnele de pe lista mea.Cel mai evident e acesta replica care mi-o paseaza de fiecare data pe tonul ei ce ar trebui sa fie impunator.
Mi-a servit-o de atatea ori incat am devenit imuna.
-Din cate stiam eu tu aveai o intalnire cu Jasper,erai chiar entuziasmata in privinta asta.Alice mi-a aruncat privirea aia gen,,Ai grija ca ma calci pe coada."
-Jesper,mi-a tras clapa de altfel cum ai facut-o si tu ieri cand trebuia sa fi ajuns la biblioteca.In loc de asta tu te imbratisai tandru cu Edward in ploaie si ai ratat stirea de ultima ora cum ca Jasper e un cretin.
Acum ma simt de o mie de ori mai vinovata pentru ca am facut-o sa astepte in blestemata aia de biblioteca.
 Chiar nu imi amintesc nimic de ce s-a intamplat cu Edward,si este foarte frustrant.Dar cate puteau sa se intample in timpul ala?Si ce,ma strangem in brate?
In orice caz trebuie sa-l evit pe Edward.Nu pot da ochii cu el  pana nu-mi recapat memoria pierduta cu o seara in urma.Iar asta nu stiu daca se va intampla.
Trebuie sa rezolv problema asta cu Alice,nu vreau sa mai sufere.Nu de data asta.Si nu din cauza lui Josh.
-Acum ce ,nu mai vi cu argumente cum ca nu ar trebui sa-mi pun inima pe tava la indemana tuturor idiotilor?a spus ea artagoasa
-Alice tipul ala doar nu e potrivit pentru tine doar stii cu cine umbla.am spus eu pe cel mai calm ton de care eram in stare in momentul de fata.
Alice era clar un magnet pentru tipii din speta lui Josh.
-Nu e cum crezi tu si nu ma refer la Aiden.Nu o sa te contrazic cu nimic in privinta lui.spuse ea zambindu-mi,risipind putin din nervozitatea care mi se citea pe fata.
-Hai,Bella,totul o sa fie bine!E atat de dragut si plus ca imi place mult.continua ea sa ma induplece dupa ce imi vazuse expresia fetei.
-O sa fie la fel de bine ca si cum ai manca sticla si la fel de dragut ca sarea in ochi.am explodat eu revoltata
-Doar pentru ca tie Aiden ti se pare enervant si idiot,nu trebuie sa crezi asta despre toti care umbla cu el.tipa ea la mine furioasa atragand privirile curioase ale elevilor.
-Multumesc,Alice acum multumita tie,toata scoala stie ce discutam noi aici.am spus eu  revenind la tonul calm privind sugestiv in jurul meu.
-Am sa ies cu Josh fie ca-ti place fie ca nu.Nu te mai comporta ca o scorpie!spuse ea iritata .
-Bine,dar atunci cand o sa imbraci iar tricoul ala hidos eu o sa fiu scorpia care o sa poarte un tricou cu ,,Ti-am spus eu!".
 S-a intors cu spatele la mine si s-a indreptat spre cursul urmator ne mai aruncand nici o privire in urma sa.
Discutia se terminase prost iar ea era acum suparata pe mine.Uram chestia asta.Detest sa ma cert cu Alice,care este mai incapatanata ca mine,iar eu sunt al naibii de incapatanata.Si din vina cui?Unuia ca Josh?
Pur si simplu nu pot sa-mi imaginez cum va fi sa o vad mereu pe prietena mea in preajma lor.O sa fie urat si nedrept. Poate suna egoist,dar tot ce vreau eu este ca ea sa nu ajunga  noua distractie a lui Josh.
Aiden nu e genul care sa faca asta el e mult mai rau.Si nu ma refer la ceea ce face Josh,ma refer la faptul ca e de-a dreptul nebun.
Si nu era asa.
Faza este ca se transformase intr-un idiot fara limite de cand am pus capat relatiei cu el.
Insa adevarul e ca incepuse sa se intalneasca cu tipi ciudati de care se vorbeau lucruri nu prea bune inainte sa fi facut eu asta.
 Indopatul cu droguri clar nu e pentru mine.
Cam de atunci devenise un tip popular cu o adunatura de majorete dupa dansul si incerca cam tot tipul cand ne intalneam sa-mi faca viata un iad.
-Hei,Bella!murmura Mitch smulgandu-ma din zona iterzisa a trecutului meu si aducandu-ma in prezent. Mitch era al doilea meu prieten si un bun jucator de sah. Era putin mai inalt ca mine ,cu trasaturi de asiatic si cu parul lung.Avea obsesie pentru filmele de groaza,ceea ce o scotea pe Alice din sarite cu tricourile lui  mult prea,,Horror".
-Hei, Mitch!am spus eu fara pre multa viata in cuvinte
-Ce ai mai facut acum?Alice mergea pe hol de parca nu calca podeau ci pe cineva pe moaca.spuse el usor amuzat
-Iese cu Josh!am zis eu cu vocea inca acrita de enervare.
Ei bine,ca urmare la ceea ce am spus eu, Mitch ramase stupefiat si se holba cu gura deschisa la mine.
-Aaa asta e...dadu el sa spuna insa l-am intrerupt eu ne mai abtinandu-ma
-E rau si Alice o sa aiba de suferit.
-Bella,cred ca esti putin paranoica.I-am aruncat o privire taioasa.-Adica stiu ca vorbim aici de Josh,dar nu e ca si cum iar lua viata daca se intalneste cu ea.spuse el zambindu-mi prosteste in incercarea de a ma face sa inteleg.
Faza e ca inteleg mult prea bine,iar ei sunt orbi.
Orele urmatoare trecuse foarte repede.Alice continua sa ma ignore mai tot timpul.Azi nu a luat masa cu mine si  Mitch ci s-a dus cu Josh si gasca lui.
Stiam ca o face intentionat si stia ca avea sa ma afecteze si chiar asta s-a si intamplat. Mitch incerca sa trateze totul cu indiferenta spunand ca aveam sa ne impacam ca de fiecare data.A continuat sa faca ceea ce face el de obicei,cum ar fi sa trimita mesaje de pe telefon.
Spre fericirea mea inca nu dadusem cu ochii de Edward,desi il vazusem lund masa cu trupa lui.Se pare ca in seara asta aveau concert la Rose's cafe.Am vazut pe Tanya imprastiind stirea prin scoala.
In principiu daca Tanya nu alearga dupa Aiden o face dupa Edward sau dupa Josh sau dupa orice tip cat de cat dragut din punctul ei de vedere din scoala.
Ar fi fost foarte bine daca nu aveau concert in seara asta.Deoarece eu lucrez acolo si in seara asta este tura mea.Soarta isi bate joc de mine.Cum Alice inca este suparata pe mine,nu are cine ma inlocui . Inseamna ca va trebui sa merg.Va fi cam greu sa-l evit pe Edward ,dar voi reusi.
Ultima mea ora aveam istorie si ma hotarasem sa ma invoiesc pentru a scapa de momentele penibile de a sta in banca langa Edward.
S-a si facut.
In timp ce ma pregateam sa ies din scoala chiar cu cinci minute inainte de a se suna de ora,dadusem nas in nas cu Edward.
Soarta chiar ma uraste!
-Buna,Bella!a spus el cu o atitudine nonsalanta
Eu devenisem atat de incordata incat nici nu puteam sa deschid gura si sa leg ceva care sa nu sune stupid.
-Hei..a fost tot ce am spus
-Nu mergi la ora?
O fi Edward inteligent,dar  intrebarea era prosteasca.Chiar nu vede ca ma indreptam spre iesirea scolii si nu spre sala de clasa.
-Nu,ma simt rau.am mormait eu abia inteligibil.
Dar auzise,pentru ca expresia fetei i se schimbase si parea ingrijorat.
-Te pot conduce daca vrei...
-Nu,multumesc pentru propunere.am spus eu dintr-o rasuflare,avand banuieli asupra faptului ca intelese ce spusesem.
-Ok.a spus el pe un ton neincrezator
Probabil ma credea smintita.
-Bine, eu am sa plec acum.am spus eu la fel de repede.
Obiceiul prostesc atunci cand sunt agitata,vorbesc prea repede.
Dadu sa plece si el,apoi s-a intors si m-a lipit de perete.Am ramas impietrita ,uitandu-ma la el fara sa ma gandesc ce avea sa faca.Statea atat de aproape, genele lui  pareau atat de lungi iar ochii lui de smarald ma pironeau cu o privire mistuitoare.
Edward,baiatul cu parul aramiu si ciufulit,avea sa  ma sarute.Se apropia de mine din ce in ce mai mult pana distanta dintre buzule noastre fu eliminata de tot.
Inima mea batea ca o nebuna,daca la inceput sovaia acum cu siguranta batea sa-mi sara din piept.Placerea nu putea fi  descrisa la intensitatea cu care el imi framanta buzele.
Si apoi ceva se intampla in adancul meu.Ceva exploziv care ma impingea cu vehementa sa ma desprind de el.Incercam sa il imping, insa el continua sa ma sarute violent.Simteam cum corpul imi devine din ce in ce mai slabit cu cat mai zbateam mai tare.
S-a desprins de mine ,lasandu-ma sleita de puteri ,parea incurcat si pierdut de parca abia acum isi daduse seama ce facuse.Apoi isi afisa un zambet larg si sardonic.
-Sper ca ti-am imbunatatit memoria.spuse el clar cu un puternic accent si o voce total diferita.Isi musca buza sugestiv apoi pleca ca si cum nu se intamplase nimic.
Iar eu eram incurcata nu din pricina vocii si accentului unei limbi ne mai auzite de mine si probabil mi s-a parut insa vorbele....Vorbele sale si comportamentul sau nu se potriveau stilului lui Edward.
M-am dezlipit de perete si mi-am ridicat geanta care probabil imi cazuse atunci cand ajunsem sa fac contact cu peretele.Eram zapacita si in cap mi se invarteai doar ultimile cuvinte rostite de Edward.M-am indreptat spre masina insa cand am vazut cine ma asteapta langa ea...
M-am gandit ca nu exista o zi mai proasta ca asta.Si inca nu se sfarsise.
-Ooo,uita-te la ea Josh,pare asa afectata.spuse Aiden ranjind la Josh si arucand priviri intunecate spre mine.
Desi zambetul lui sarcastic si rautacios il insotea totdeauna cand eram eu prin zona tonul nu-i paruse glumet ca in alte nenumarate dati.Si cam imi dau seama de la ce i sa tragea lipsa de umor.
-Aiden,Josh...le-am pronuntat eu numele cu o acreala vizibila,incercand sa trec pe langa Josh ca sa nu ma apropii prea tare de el.
Puteam sa-i simt furia din privirea lui Aiden atunci cand ma fixa cu ochii lui negrii.I-am auzit bocancii scrasnind pe asfalt si sunetul pasilor in spatele meu.Se repezi si ajunse in fata mea blocandu-mi calea la portiera.
-De cand nu mai umbli tu cu fraierii?a spus el usor amuzant insa intesitatea urii din privirea lui il dadea de gol.
Eu stiam cel mai bine ce simtea el.Nu ca m-ar fi urat de moarte pe mine,nu valoram nimic in fata lui,iar sentimentul e reciproc.Insa se infuria la culme cand cineva de sex opus mie imi dadea atentie,ceea ce e chiar penibil.
-Cam de cand m-am despartit de tine.i-am raspuns eu la intrebare cu intarziere.
-Hmm,asta trebuia sa sune cumva amuzant?m-a intrebat incruntandu-se la mine si inca ranjind.
-De ce-ti pasa?l-am intrebat eu dandu-ma cativa pasi in spate sperand ca avea sa faca la fel ca sa pot sa deschid portierea si sa ma car de aici.
Spre ghinionul meu nici nu se clinti.Insa observasem ca umbra ii disparuse.
-Prietenul tau te-a lasat balta.am spus eu zambindu-i rautacios
-Eu in locul tau nu m-as bucura prea tare.Se apropia spre mine ca si cum ar fi fost un pradator foarte periculos ce-si incoltea prada slaba si fricosa.
Asta si asteptam ,acum ca aveam suficient spatiu sa ajung la portiera nu am stat prea mult pe ganduri.Insa am reusit doar sa o deschid ,Aiden o lasase deschisa insa ma impinse intr-o partea astfel devenind captiva intre corpul lui si masina.
-Da-mi drumul!am izbucnit eu lovindu-l in piept.Insa imi incatusase incheieturile in mainile sale.
-Sau?spuse el razand
-Ce mai vrei de la mine?am spus eu scarbita de comportamentul lui
-Am observat ca-ti place sa fi lipita de perete.spuse el apropiindu-si fata aproape de a mea
-Si mie imi place sa bag in mormant oameni nesabuiti ca tine.spuse o voce puternica si cunoscuta
Aveam impresia ca o sa dau cu ochii de Edward insa nu a fost asa.Un tip imbracat cu totul in negru cu cei mai frumosi ochii albastri pe care ii vazusem vreodata se apropia de noi.
Aiden imi dadu-se drumu la maini si se intoarse spre tipul amenintator.Avea parul lung pana la umeri si ii incadra chipul palid si...
Era frumos,intimidant de frumos. Si intr-un mod ciudat imi aparuse o imagine cu  muzeul.Nu avea nici o legatura insa imi dadea fiori pe sira spinarii.
-Cum e posibil?spuse Aiden zambetul pierindu-i de pe chipul care parea infricosat.
Tipul zambi intr-un mod intunecat ,pentru o secunda mi se taiase respiratia.
-O cretura ca tine sa stea in mijlocul zilei...spuse Aiden pierzandu-si vocea spre sfarsitul  propozitiei ,atunci cand barbatul incepu sa rada din nou.
-Bella, intra in masina si pleaca de aici.tipase Aiden la mine intoracandu-se spre mine si impingandu-ma spre portiera.
Eu eram hibnotizata de tipul ala.
Acum barbatul cu ochii albastrii il privea amuzat ne incetand nici macar pentru o secunda sa se opreasca din ras.
-Sa-i fac rau?intrebase el hlizindu-se la Aiden
...................................................................................................................................................................Hey!Ce mai faceti?Stiu ca nu am scris de ceva timp,insa sper sa ma revansez.Nu stiu daca isi mai pierde cineva timpul citind ceea ce scriu eu..Daca mai este cineva pe aici interesat as vrea sa va stiu parerea despre acest capitol.Am scris si capitolul 4 ,insa nu stiu daca sa-l postez sau nu.
Va astept parerile!:*:*:*



4 comentarii:

lory96 spunea...

Wow! Wow! Wow!Bella trebuie neaparat sa isi aminteasca ce s-a intamplat!!! Si mi-a placut ultima parte cu Edward si apoi cu Aiden si tipul misterios care pun pariu ca este tipul din camera aia de la muzeu :)! Astept cu nerabdare next!!!! si vreau cat mai repede urmatorul capitol ca mor!:)) Apropo sar putea ca maine sa postez si la mine un nou capitolul pe blogul meu :)

dya spunea...

Merci Lory pentru comentariu o sa postezi capitolul urmator cat de repede pot il am terminat insa as vrea sa mai schimb cate ceva la el.Si eu astept sa postezi urmatorul capitol mi-a placut mult povestea ta!:*:*

Anonim spunea...

Ador ficul , e foarte interesant . Sper ca nu il vei abandona. Spor la scris in continuare.

dya spunea...

Multumesc!Nu il abandonez,nu as putea sa fac chestia asta.Ma bucur ca iti place!:*:*

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină