lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

joi, 29 august 2013

Capitolul 4

Se indrepta cu pasi lenesi spre Aiden,insa el se repezi spre tipul cu ochii albastri lovindu-l in fata cu pumnul.
Maxilarul lui se inclesta si se desclestea in timp ce isi incrucisa privirea cu cea a tipului care parea destul de calm.
Cam atipic pentru un barbat ,doar ce a primit una in fata.
Nu am avut timp sa opun rezistenta atunci cand Aiden se repezi la mine si aprope imi smulse bratul incercand sa ma bage in masina.Se aseza pe  locul soferului.
Este cam agitat.
-Cheia.imi spuse el pe un ton poruncitor
Incurcata ,inca il priveam pe tipul care zambea complet destins.Nu intelegeam ce avea tipul asta de il speria in asemenea fel pe Aiden.
Si apoi am fost vizitat de un gand care parea logic.
-E un dealar.am constatat eu desi sunase mai mult a intrebare.Aiden zambi amar.
-Ii datorezi bani sau ceva de genul?am intrebat eu aruncandu-i o privire tipului care ne tintuia cu ochii lui de gheata.
Aiden ofta si apoi spuse furios:
-Da cheia,Bella!I-am imnat cheile care le aveam in mana,dandu-mi seama prea tarziu de ceea ce facusem.
Priveam brelocul in forma de jumatate de inima si cu fetita aia cu buzele tuguiate.Ar fi trebuit sa arunc chestia asta.El probabil a facut asta deja.
Privi brelocul uimit pentru o secunda ,pot sa jur ca in clipa aia il vazusem in fata mea pe vechiul Aiden.Insa imaginea se narui iar langa mine statea nesufertul asta indiferent.
Am iesit din parcarea scolii urmariti de o pereche de ochi de gheata.
-Imi datorezi niste explicatii.am murmurat eu asezandu-ma comod.
-Nu-ti datorez nimic.spuse ursuz
-Atunci,ce naiba cauti in masina mea?l-am intrebat revoltata
-Te duc acasa.
-In caz ca nu stii pot sa o fac si singura.Si cine e tipul ala de care fugi?
-Bella,ce ar fi sa-ti inchizi gura aia si sa te multumesti cu ceea ce banuiesti.se rasti la mine atunci cand ne aflam la un semafor.
Sa ma multumesc cu ceea ce banuiesc?Adica ca este urmarit de un tip periculos care presupun ca-si gaseste distractia rupand oasele celor ca Aiden.
-Ce naiba a fost in mintea ta?am spus eu speriata-Acum o sa fiu urmarita?
-Ai stat cam mult pe langa ciudatul ala de Mitch.Ranji la mine desi inca parea ingrijorat.
-Nu Mitch e ciudatul aici.am soptit eu intepata
-Nu vreau sa fiu asa,bine!rabufni Aiden,ca efect al vorbelor mele care nu ar fi trebuit auzite insa el clar o facuse.
-Asa,cum?Hm nesuferit?
-E mai bine asa.o spuse de parca incerca sa se convinga singur.
Poate chiar asta si  facea.Niciodata nu o sa-l pot intelege.E cam ca jocul ala ,,Rece,cald,frige" oricat as incerca  sa il inteleg, sa gasesc ceea ce il schimbase, totul e sloi.De aceea am renuntat.Urasc jocul asta prostesc,mereu am pierdut la el.
-Daca tipu ala incearca sa vorbeasca cu tine sau sa se apropie,evita-l fara sa stai pe ganduri.imi spuse el scotandu-ma din reverie.
-Eu aveam de gand sa ies cu el la o intalnire.am zis ironica
Cat de idioata ma crede?
-Nu o sa se supere cantaretu'?intreba afisand un zambet sardonic
-Nu ies cu Edward,nu ca ar fi treaba ta asta.
-Faza cu prietenul e invechita,stii asta nu?
-Apropo de faza,se pare ca ai uitat-o pe cea in care iti spuneam ca nu e treaba ta.
-Deci e prietenul tau?ma intreba sfredelindu-ma cu ochii lui negrii
-Nu e prietenul meu.i-am trantit  vorbele cu o doza de iritare
-Mie mi se parea ca erati destul de prietenosi pe holul scolii.replica malitios Aiden.
-Care e problema ta?Vrei sa afli daca saruta mai bine ca tine sau ce?l-am intrebat  iesindu-mi din fire ca rezultat al remarcii primite.
-Nu cred ca o face.a spus el cu o aroganta desavarsita
-Ai grija sa nu explodezi de la atata umflat in pene.am zis caustic
-Presupun ca o sa fii acolo in seara asta?m-a intrebat ignorandu-mi complet intepatura
-Presupui bine.am spus eu cam rastit,apoi ceva m-a facut sa adaug-Trebuie sa lucrez,nu are legatura cu el.
De ce trebuie sa ma explic cuiva ceea ce fac eu?Mai ales cand acel cineva e un nenorocit afurisit.Si mai ales de ce simt nevoia sa o fac?Nu ar trebui sa fie asa.Ar trebui sa-l las sa creada ce vrea.
-Am ajuns.Mi-am intors privirea spre el.
Ma privea cu ochii lui negrii patrunzatori, avand o infatisare impenetrabila.Chipul lui de aceasta data lipsit de zambetul sau sardonic,imi trezeau amintirile ce ar fi trebuit sa fi disparut de mult.Insa nu au facut-o,nu pentru mine.
Nu.
Mi-am smuls privirea de la el.Nu puteam sa devin slaba.Nu dupa ce m-am fortat sa stau departe de pericole.El era cu siguranta un pericol pentru mine.
-Ne mai vedem.spuse taios afisandu-si zambetul sau dispretuitor si privindu-ma din nou ca un lucru insignifiant.
E mai schimbator ca vremea.
A iesit din masina ,am facut acelasi lucru.
In fata casei mele Josh statea lanaga motocicleta sa asteptandu-l evident,pe Aiden.
Si apoi ,plat si tare,vocea lui a rupt tacerea,asternuta intre mine si Aiden.
-Ti-ai pierdut mintile?
-Ce?Josh a aratat spre mine.
-Stii ce inseamna asta?a intrebat,socat si infuriat el.-Tocmai ai facut-o tinta lui.
-Ce ar fi trebuit sa fac?Sa o las acolo?a tipat Aiden
-Sper ca o sa-l rezolvam.a spus Josh zambind rautacios
-Sper.spuse Aiden chipul intunecandu-i-se brusc.
Probabil au uitat ca eram si eu pe acolo.Nu de alta dar vorbeau despre mine ca si cum as fi fost un lucru si nu o fiinta.
Si nu trebuia sa ma gandesc mult ca sa stiu ce au vrut sa spuna prin,,sa-l rezolvam".Erau periculosi si umblau cu alti mult mai rai ca ei si eu acum eram varata in chestia asta.
Devenisem o tinta?Tinta unui dealar criminal.
Cu cat fugi de ceva cum acel ceva te prinde din urma.
Am intrat in casa ,fara a le mai adresa vreo vorba.Trebuia sa ma gandesc la altceva,nu la faptul ca cei doi tocmai vorbeau in fata casei mele despre o viitoare crima.Am ascultat zgomotul motocicletei pana s-a indepartat.Cei doi au plecat.
M-am urcat in camera mea unde m-am dezbracat de rochie si m-am imbracat cu ceva mai lejer.Mama avea sa vina in curand de la spital.
In timp ce gateam pentru cina,nu puteam sa nu ma gandesc la cele intamplate astazi.Cearta cu Alice,sarutul cu Edward,apoi Aiden si tipul ala,erau prea multe lucruri deodata si ma epuizau.Credeam ca daca nu ma uit la ceas timpul avea sa treaca mai greu,insa m-am inselat.Am lasat un biletel pentru mama dupa ce mi-am terminat datorie in bucatarie si cu un oftat lung,am inceput sa ma pregatesc pentru orele de lucru.
O sa fie foarte lungi.
Inainte de a iesi pe usa m-am intors sa iau cheile de pe masuta din living.M-am uitat atent la ele ,ceva lipsea.
Acel ceva era jumatatea de inimioara cu fetita,,pupacioasa".Stiam foarte bine cine era faptasul.Nu-mi placea si ma durea ca jumatatea mea de inima sa fie aruncata ca prima.
Eram jalnica.
La 6:25 eram in parcarea cafenelei,imbracata intr-o pereche de pantaloni negrii si un tricou albastru mulat.Mi-am prins parul intr-o coada de cal si m-am indreptat cu nu prea mult chef spre intrare.Trupa era ajunsa acolo si la fel si Edward.
Tanya era si ea prezenta stand langa el discutand ceva anume.M-am facut ca nu ii observ si am mers spre locul unde se afla Alyson,fata cu care eram in tura,si Mitch.
-Hei!i-am salutat eu
-Cine a murit?m-a luat la misto Mitch.
-Nu mai fi badaran cu ea.il dojeni Aly dandu-i un pumn in umar.
-Sa stii ca nu sunt badaran si asta chiar a durut.a spus el frecandu-si locul deloc afectat.
-Pentru un barbat as zice ca ai suporta,insa am indoieli asupra faptului ca ai fi.spuse Aly amunzata imanandu-mi sortul.
-Asa esti mereu de draguta?a intrebat-o Mitch cu o cantiate de ironie in glas.
-Normal ca sunt draguta,draguta ca un rechin flamand.ii raspunse ea cu aceeasi doza de ironie
-Ea nu e de pe Terra.
-Mitch ai vorbit cu Alice?am incercat eu sa schimb subiectul inainte ca Mitch sa fie sfartecat de domnisoara ,,rechin".
-Mda,am vorbit si e mai suparata ca atunci cand a piertdut reducerea aia la mall.spuse el afisand zambetul lui de bufon.
Mi-am dat ochii pest cap,exasperata.Pe bune,Mitch isi gaseste cele mai proaste momente sa glumeasca.
M-am apucat de treaba.Intr-o ora cafeneaua era plina.Echipa majoretelor impreuna cu Tanya incercau sa-mi faca seara un iad.Insa karma au facut sa vars un pahar de cola pe masa lor astfel le-am cam stropit hainele de firma.
De fapt nu a fost karma ci a fost propria initiativa ca prea ma supra solicitau.Stiu ca o faceau intentionat in incercarea de a ma scoate din sarite.Jur ca as fi fost in stare sa le scuip in pahare,daca Aly nu ar fi fost cu ochii pe mine.
Nu,nu as fi facut-o cu siguranta, nici daca Aly nu era prezenta.
Trebuie sa ma resmnez doar cu imaginile din mintea mea.Ar fi fost josnic sa fac asa ceva.Insa partea cu sucul varsat,era cu siguranta copilaresc.Copilaresc ,insa era amuzant sa o vad pe Tanya cum se infurie.Ma cam calca pe coada cand imi dadea ordine,insa daca imi imaginam ca ii luau foc extensiile scumpe,evident accidental,ma simteam mai bine.Aveam o satisfactie bolnava imaginadu-mi vrajitoarele chele.
Atunci cand Edward aparu pe scena ,a fost primit cu portie de urlete si tipete isterice din partea majoretelor si a altor fete.
Vazand-o pe Tanya trimitand bezele prin aer mi se intoarse stomacul pe dos.Edward incepu sa cante.Era o piesa noua.
Nu pot sa cred ca tipul ala ma sarutase atat de salbatic pe holul scolii.Insa putea la fel de bine sa fi fost doar o iluzie.Mai ales ca nici macar nu ma salutase.
Dar nu asta imi dorisem?Eu voiam sa-l evit pana la urma si asa era cel mai bine.Dar nu puteam sa-mi scot sarutul ala din cap si  nici faptul ca avusem o asa zisa intalnire cu el.Vazandu-l  cat de firesc se comporta el pe scena si cum le zambea fetelor...
Mi-am dat seama ca nu eram de nasul lui,si probabil totul fusese o gluma proasta.Eram ranita cumva de faptul Tanya se cocotase pe scena iar el parea sa-i dadice piesa?Nu ranita,ma simteam umilita si luata de proasta.Acum eram sigura ca totul fusese un joc si probabil Tanya luase si ea parte.
Eram atat de penibila,dorindu-mi sa ma aflu eu acolo nu ea.
Simteam nevoia sa o iau la goana atunci cand o nenorocita de lacrima ma tradase.
De cand devenisem eu atat de sentimentala?Fuse doar un sarut,nu puteam sa-l tratez ca pe o gluma.Sunt atatea fete care fac asta.
Era trist ca nu puteam fi ca ele.Pur si simplu nu puteam trata asta cu indiferenta.Mitch ma stranse de brat smulgandu-ma din gandurile mele.
-Uite-te cine si-a facut aparitia!spuse el facandu-ma sa-mi indrept privirea spre intrare
Asta-mi lipsea!Ziua asta are si un sfarsit?
Alice tinandu-se de mana cu Josh isi facusera aparitia,in urma lor fiind Aiden si al sau zambet dracesc.
-Tu trebuie sa fi Bella!spuse o voce masculina,pot sa jur ca se afla suficient de aproape incat ii simteam rasuflarea pe ceafa.O senzatie nicidecum placuta.
Vocea aceea imi era atat de cunoscuta.Nu avea sa mi se intample ceva intr-o cafenea plina de lume,asa-i?
-Da,ea este.
Acum si-a gasit si Mitch sa fie prietenos.Nu ca l-as fi putut minti in privinta numelui.Ceva imi spune ca stia mai multe despre mine nu doar cum ma cheama.I-am aruncat o privire taioasa in directia lui Mitch,insa el se prefacu ca nu ma observa si intinse mana spre tipul din dreapta mea.
-Mitch.spuse el strangandu-i mana tipului dubios
-,,Cred ca nu-i o zi buna sa fiu un tip rau,nu?"Mitch il privi incurcat si eu il priveam inspaimantata.Apoi Mitch isi privi tricoul si ii zambi tipului ca si cum ar fi fost prieteni vechi.
-,,Victime,nu asta suntem cu toti?"Cand spuse Mitch replica asta ,mi-am dat seama ca erau doar niste intrebari puse de personajul din The Crow,Eric Draven.
Tipul ala vazuse tricoul lui Mitch care avea  imprimat chipul personajului principal din film,evident cu machiajul specific.Stiam asta deoarece fusesem sa vedem filmul impreuna.Imi placuse desi era cam ciudatel.
Nu pot sa cred ca nu mi-am dat seama.
-Hmm interesant filmul.zise tipul afisand un zambet larg de parca isi amintise o gluma
Sincer,credeam ca avea sa rada precum tipul ala.Imi cam dadea fiori pe sira spinarii.
-Ethan.facu o pauza lunga ca si cum s-ar fi gandit la ceva anume si apoi isi spuse numele intreg -Ethan Marks.
-Va cunosteti?intreba Mitch cu o curioziatea demna de un copil
-Nu.am spus sec,dorindu-mi sa-mi iau talpasita de langa tipul ala.
-De ce suferi pentru un om?sopti el .Ma pregateam sa-i dau o replica demna de o Alice calcata pe coada.
Insa tipul ranji isi indreptase privirea spre scena apoi se facuse navazut.
-Ciudat.murmura Mitch
-Ma bucur ca a plecat.
-Ce naiba?!Prietenul meu se holba pe scena unde Ethan discuta cu Edward.
-Stii vazandu-l pe scena,ma face sa ma gandesc la Lestat de Lioncourt.spuse in gluma Mitch
-Poti sa nu mai faci comparatii infricosatoare.
Chiar nu mai voiam sa aud asa ceva.Unu pentru ca tipul era inspaimantator si probabil tot la fel de periculos pe cat de frumos.Doi ar fi si faptul ca era o combinatie tare ciudata intre Eric si Lestat,ar fi fost tare daca nici unu dintre astia doi nu ar fi fost niste criminali si...
Hmm,si faptul ca erau morti inviati.
Pun pariu ca tipul ala are ascunsa o arma pe undeva.
Jur ca nu ma mai uit la asemenea filme.
- O sa inceapa sa cante Forsaken.ranji la mine prietenul meu cretin
Tipul sa dadu jos de pe scena ne facandu-i pe plac lui.
-Tipu' e un dealar nu un vampir.Pentru numele lui Dumnezeu ,Mitch,inceteaza sa mai spui bazaconii!
-Hai ma,un dealar?Si asta de unde ai mai scos-o?ma intreba amuzat el,evident necrezandu-ma.
-Lasa-o balta.am spus .
Aly ma trimise la una dintre mese cu niste bauturi.Acea masa fiind ,masa celor trei.L-am observat pe Aiden maturand incaperea cu privirea cautand pe cineva.Nu m-am obosit sa salut,unu nimeni nu imi dadea atentie iar doi ma durea sa o vad pe Alice ignorandu-ma.
Pe cand ma intreptam spre o alta masa am observat ca disparuse atat Aiden cat si Josh.Alice vorbea cu o tipa,aruncandu-mi priviri crunte.
Aly ma trimise sa duc sacul imens de gunoi.Nu ar fi fost o problema daca pubela nu era aproape bagata in padure si era intuneric bezna.Inarmata cu telefonul meu care tinea locul unei lanterne am iesit prin spate carand sacul ala blestemat.
Racoarea noptii ma plesni in plin,am inceput sa tremur.Tremuram si de frig dar si de frica.Il blestemam in gand pe Mitch ca ii aduse in discutie filmele alea.
Am mers repede pana la pubela,cand sa arunc sacul de gunoi o voce cunoscuta si iritanta ma intreba:
-Nu stii ca e periculos sa iesi singura si mai ales sa stai in intuneric?am scapat sacul din mana,dandu-mi seama ca in spatele meu statea nimeni altul decat Ethan.
Ma simteam ca protagonista unui film de groaza.In primul rand,  fusese prostesc din partea mea sa ies cand stiam foarte bine ca eram urmarita si in al doilea rand,puteam sa tip cat ma tin plamanii ca nimeni nu m-ar fi auzit.
-Inceteaza sa mai faci asta!m-am rastit intoracandu-ma sa-l privesc,plus ca nu era recomandat sa stai cu spatele la un presupus criminal.
Ranji aratandu-si dintii care erau foarte ascutiti.
Imi doream foarte mult ca Mitch sa nu il fi adus in discutie pe Lestat.Devenisem paranoica,insa tipul chiar aducea a vampir.
-Mi-ar fi placut sa stau departe de tine insa vezi tu,ai fost si inca mai esti un magnet pentru pericole...
Am ramas pe loc nestiind ce sa fac.Tipul asta fusese redus la tacere printr-o teapa care ii iesiea din piept.
Am tipat infricosta.Capul imi vajaia si imi venea sa vomit.Tipul cazu la picioarele mele.Aiden isi facuse aparitia,aratand infricosator.Il privi scarbit pe Ethan,apoi ma apuca de mana.
-Ce?Ce se...am incercat eu sa intreb insa eram in stare de soc.
-Stii tipul ala chiar are dreptate.Un magnet pentru pericole,asta esti!imi spuse rece
-Sa fiu al naibi!striga Josh facandu-si aparitia.
Nu stiu ce era mai ciudat,faptul ca Josh tinea un fel de mitraliera in mana sau ca Aiden omorase un om cu o teapa.
Aiden se intoarse imediat,iar eu eram pe cale sa lesin.
Mitch,daca am sa mor in seara asta o sa te bantui pe vecie!
Tipul ala se ridicase  ca si cand nu ar fi fost o teapa in pieptul lui.Cam cat depaseste asta granita normalului?
-Josh, ai de gand sa mai admiri peisaju' mult?striga Aiden
Ce a urmat a fost iad,sunetul armei,strigatul tipului aluia.  Am fost trasa in padure de Aiden.
-Alearga cat poti de tare.imi spuse el
-Ala nu e un afurisit de dealar!am strigat eu infricosata
-Daca-ti spun ce e nu ma crezi.spuse el tragandu-ma de mana atunci cand aproape ma impiedicasem de radacina iesita la suprafata a unui copac.Asta facuse sa-mi scap telefonul.
-Pune-ma la incercare.
-Un demon si inca unul hibrid.
-Preferam combinatia dintre Eric si Lestat.
-Nu-mi spune,Mitch e vinovat pentru asta.spuse el alergand si mai tare.
                                               (melodia cantata de Edward)

                                                       (Melodia care o aduce in discutie Mitch,cantata in film de Lestat)

...............................................................................................................................................
Hey,cum am promis am revenit cu un nou capitol!Sper sa va placa!:*:*



5 comentarii:

lory96 spunea...

Ok... deci Edward asta ma enreveaza,trebuie sa se aprope mai mult de Bella, aca astfel inebunesc!:)))Iar Aiden cu Josh, lasa de dorit.Ma enerveaza Aiden, se comporta ca un nesuferit si ia mai luat si chestia aia de la cheile de la masina!!!!Apoi mai este si Alice care este suparata pe Bella si mai umbla si cu ciudatul ala de Josh, de ce nu este cu Jasper?!Iar ultima faza a fost geniala!!!! Chiar sunt curioasa ce se intampla :)) Iar faza cu varsatul bauturilor la masa Tanyiei si a majoretelor a fost super tare:)) Asa ii trebuie! Bravo Bella!! Astept cu nerabdare urmatorul capitol!!!!!!
PS.Ms pentru comentariu la blog :*,si eu in urmatoarele zile sar putea sa postez urmatorul capitol :).Doamne cat am mai scris, se pare ca nu esti singura care scrie romane:)))

dya spunea...

Merci si eu pentru comentariu' Lory!:*

Mikidutza spunea...

Abia astept sa aflu ce se va intampla mai departe, nu mai am rabdare. Pe cand next?

dya spunea...

Ma bucur sa aflu ca iti place.:*Next-ul probabil dupa ce scriu cate un capitol si la celelalte doua povesti.

rydy spunea...

ce se intimpla cu tine, nai mai scris de mult ,cind ne mai incinti cu ceva nou

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină