lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

sâmbătă, 16 iunie 2012

Capitolul 12

Capitolul 12.
Bella.Pov.
-Ce?Iar incepe cu asta?De ce dracu continua sa ma minta?Ce castiga din asta?El nu ma iubeste!
-Bella stiu ca e greu de crezut dar eu chiar te iubesc...
-Esti al naibii de mincinos!De ce continui sa ma minti?De ce naiba m-ai adus aici?Te urasc,Edward Cullan!Se uita ciudat la mine.
-Bine!mi-a spus deodata-De ce te sarutai cu ala?m-a intrebat
-Ce-ti pasa?l-am intrebat
-Te iubesc si esti iubita mea !a tipat la mine
-Totul e o minciuna!am strigat eu la el-Ma sarut cu cine vreau,iar tu nu ma poti impiedica!Vreau sa plec acum,acasa!Nu-mi pasa de pariu,nu-mi pasa de miniciunile tale!Am reusit sa-l enervez,mi-a aruncat o privire...
-De unde stii tu ca e o minciuna?Stii tu ce se afla in inima mea?Crezi ca toti suntem ca scumpul tau Damian?
-O, te rog!Eu sunt ceea ce se holba la cracii Tanyei,eram total invizibila si apoi vi si-mi spui ca ma iubesti!Tu ai crede?l-am intrebat
-Am incercat sa te fac geloasa!
-Serios,Edward!Mai aveai un pic si...
-Crezi ce vrei!Dar eu stiu ceea ce simt!m-a intrerupt el
-Vreau sa plec acasa!am spus eu intreptandu-ma spre usa.Edward m-a apucat strans de mana.
-De ce nu ma crezi?m-a intrebat
-De ce imi faci asta?l-am intrebat pierzandu-ma in adancimea ochilor sa-i verzi.
-Nu poti raspunde cu o alta intrebare.a spus el zambindu-mi
-Tu chiar ma iubesti?M-am auzit intreband
-Da.
Il priveam,parea serios.Dar daca minte?
-De ce tie frica de dragoste?m-a intrebat
-Nu mai vreau sa sufar!am spus eu
El nu a spus nimic,doar mi-a dat drumul la mana apoi m-a strans in brate.Ma simteam protejata,ma simteam bine.Dar undeva inauntrul sufletului meu stiam ca e gresit,stiam ca nu o sa dureze mult si iar o sa sufar.Asa a fost si cu Damian.Totul e bine si frumos la inceput dar apoi soarta iti da lovitoara.Nu cred ca voi putea face fata a doua oara.Sunt confuza,cand crezi ca este bine atunci apar necazurile.Trecutul imi bantuie prezentul,si ma face sa sufar atat de tare,injunghie ranile ce inca nu s-au vindecat complet.Am crezut ca il pot uita.Dar sunt confuza,nu stiu daca il mai iubesc sau nu pe Damian.Iar acum Edward,imi spune ca ma iubeste nu stiu ce sa cred...Toate acestea ma ametesc.Daca i-as spune ca-l iubesc as mintii,daca i-as spune ca nu-l iubesc iar as mintii...Sunt asa confuza!Dar totusi daca as fi cu Edward as scapa de Damian?Dar vreau sa scap de el?
-Bella,esti bine?m-a intrebat deodata Edward
-De ce nu as fi?l-am intrebat
-Plangi...Plang?Mi-am pus palmele pe obraji si am simtit lacrimi,le-am indepartat
-Trebuie sa plec.i-am spus
-Vrei sa pleci acasa?m-a intrebat el.M-am uitat la chipul sau...E atat de frumos!Era trist,dezamagit...
-Nu.E tarziu si as vrea sa dorm.i-am raspuns
-Bella,imi pare rau stiu ca nu ar fi trebuit sa-ti cer explicati, daca tu si Damian...
-Edward...Intre mine si Damian s-a terminat acum mult timp in urma,in seara asta i-am cazut in capcana...
-Bella tu mai simti ceva pentru el?m-a intrebat Edward.Ce sa-i spun?Adevarul.
-Da.M-a privit o secunda a poi a spus:
-Dupa ce ti-a facut!?
-Ce mi-a facut?am intrebat.Ce stie Edward?Si mai exact de unde stie?
-Pai ti-a facut ceva de te-ai despartit de el, nu?
-Da.Edward de ce l-ai lovit?l-am intrebat
-Te-a fortat sa-l saruti...
-Nu m-a fortat!am spus intrerupandu-l
-Dar ai spus ca i-ai cazut in capcana...
-Nu la asta m-am referit...Imi pare rau!
-Pentru  ce?
-Pentru ca te fac sa suferi...Nu am vrut sa te indragostesti de mine....
-Suferinta poate lua sfarsit daca accepti sa fii iubita mea, nu numai pentru doua zile...
-Edward,imi pare rau dar...
-Te rog,accepta!
-Nu pot,sunt confuza...Trebuie sa ma odihnesc!am spus si am iesit din camera.Ce se intampla cu mine?Mi-am promis ca o sa-l uit iar eu tot la el ma gandesc?De ce cand era atat de bine totul a luat o alta intorsatura?De ce s-a intors acum?El a suferit dar eu?El a fost o victima,dar eu?A cazut in capcana Tanyei,ca a fost drogat de ea si ca...El nu a vrut sa faca asta ,el ma iubeste...In privirea lui se vedea regretul si totusi nu am putut sa-l cred.Nu-mi pot scoate din minte imagine cu ei doi...ma bantuie.Ma doare,l-am iubit atat de mult,mi-as fi dat si viata pentru el.Dar dragostea s-a evaporat intr-o clipa,nu dormeam noptile,stateam si plangeam si incercam sa ma conving ca totul este un vis si dimineata ma voi trezii in bratele sale.Dar aceea dimineata nu a mai venit...Am plecat,am lasat in urma trecutul,dar el continua sa vina dupa mine.De ce ma minte?Nu i-a fost destul odata...Am intrat nervoasa in camera mea,am trantit usa.M-am trantit pe pat,si am inceput sa plang.De ce nu-l pot uita?As fi vrut sa nu-l fi intalinit vreodata!Mi-a distrus viata!Cum am putut sa fiu atat de naiva astazi si sa-i ascult povestea lui plina de minciuni.Victima!Ce gluma,buna!I-am raspuns la sarut,si mi-a placut...La naiba,cu dragostea!Iar acum Edward,ce e cu el?Pare gelos,se comporta ciudat,imi spune ca ma iubeste.Totusi e cam deplasat...Deodata asa,el care nu ma suporta...Dar de ce ar mintii?Totul e atat de complicat!O bataie in usa m-a scos din gandurile mele.Mi-am sters lacrimile si m-am indreptat spre usa.Am deschis,Alice statea in fata usii parea suparata.
-Ce s-a intamplat afara?m-a intrebat ea intrand in camera
-Nimic.
-Cum nimic?De ce la pocnit Edward pe Damian?
-Alice..sunt foarte obosita,vorbim maine.
-Ma dai afara?
-Nu doar ca..as vrea sa dorm...
-Ai plans?
-Alice!
-Bine,acum te las dar maine nu mai scapi!Noapte buna!mi-a spus apoi a iesit din camera
-Noapte buna! i-am spus si am inchis usa.M-am schimbat in pijamale apoi m-am bagat in pat.
Ma simteam atat de bine,in siguranta,cineva ma tine strans in  brate.Am deschis ochii totul a fost un vis,dar apoi am simtit un brat pe...Satai un pic!Nu a fost un vis,cineva este in patul meu.M-am ridicat ca arsa din pat.Nesimtitul!
-Aaaa!Iesi din camera mea!am tipat eu la Edward care se uita confuz la mine
-Buna dimineata si tie!a spus el dandu-se jos din pat
-Ce naiba cauti aici?l-am intrebat
-A..pai mi-am pierdut telefonul in patul tau si am venit sa-l caut!a spus el apoi mi-a zambit
-Ha,ha,ha,foarte amuzant!am spus eu arncandu-i o privire plina de ura
-Pai este...
-Edward!
-Da.
-Iesi afara din camera mea!
-Bine!
-Trebuie sa-mi dai niste explicatii!
-A,da?
-Da!
-Dar ce am facut rau?
-Iesi!a iesit din camera mea.Ce e neinregula cu el?Dumnezeule,m-a strans in brate!Cine stie ce a mai facut!Idiotul,cretinul, o sa ma razbun!Am mers sa fac un dus,apoi m-am imbracat cu o pereche de blugi si un tricou alb. Mi-am luat tenesii si am iesit din camera indreptandu-ma spre bucatarie.Alice pregatea micul dejun.
-Buna dimineata,Alice!am spus eu
-Buna,Bella!
-Te ajut cu ceva?am intrebat
-Poti face cafeaua!
-Ok!M-am apucat sa fac cafeaua.Stiu modul perfect de a ma razbuna pe Edward.
-Buna dimineata!a spus Edward facandu-si aparitia in bucatarie.
-Buna,Edward!l-a salutat Alice
Am pus cestile cu cafea pe masa ignorandu-l pe Edward.
-S-a intamplat ceva?a spus Alice uitandu-se cand la mine cand la Edward
-Nu.am raspun amandoi in acelasi timp
-Bine!a spus Alice si s-a asezat la masa,am facut acelasi lucru.Hai,Edward bea cafeaua!Macar o gura!
-Bella esti,ok?m-a intrebat Alice
-Da sunt,de ce nu as fi?am intrebat.In sfarsit Edward a dus ceasca la gura si...Ha!
-Ce naiba?!Bleah!A spus si s-a indreptat spre chiuveta
-Daca nu-ti place cafeaua facuta de mine trebuia sa o lasi pe masa nu sa reactionezi asa...am spus  eu prefacandu-ma ranita
-Dar cafeua e chiar foarte buna,Bella!A spus Alice si l-a sagetat cu privirea pe Edward
-Esti nebuna,Alice?Cum sa fie buna,are sare si piper!A spus Edward apoi a luat paharul cu suc si a inceput sa-l bea.Dulce razbunare!
-Nemernicule!a spus Alice furioasa-Acum inventezi lucruri!
-Mi-a pus sare si piper in cafea!a spus el aruncandu-mi o privire plina de ura.Unde e iubirea, Edward?
-Nu am pus nimic...De ce i-as face asta iubitului meu?am intrebat prefacandu-ma in continuare
-Inceteaza cu asta,Bella!a spus el
-Cu ce sa incetez,esti un idiot!am spus apoi am luat paharul meu cu suc si i l-am aruncat in fata.
-Mincinosule!am spus eu abtinadu-ma sa rad apoi am iesit din bucatarie.Nu l-am privit,fiindu-mi frica de privirea sa plus ca as fi inceput sa rad.Nu am crezut ca sunt atat de buna la actorie.O,scumpul de Edward a patit-o.Urcam scarile cand am fost prinsa de mana de Edward.Oh,am dat de dracu!

6 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

of!!!incepe sa ma enerveze bella...cum adk inca il mai iubeste pe damian???si edward chiar o iubeste???oricum dragutza farsa;;)

Stephany spunea...

Oh frate ! cat de tare !!! Abia astept sa vad ce o sa-i faca edward :D
Dar Bella e asa de ... nu stiu . Se lasa prea usor dusa de nas de Damian :( Nu-mi place de el chiar daca nu o fi el vinovat !

Miranda. spunea...

c se va intampla cu edward ?

Anonim spunea...

Doamne cat am cautat blogul tau :)) nu mai stiam cum sa'l gasesc , noroc ca ai lasat tu comm la mn pe blog , ma pun repede sa citesc 12 :*:*:*

Anonim spunea...

E foarte interesanta treaba , adica Bella inca il mai iubeste pe Damian , dar crede ca el a mintito si asta nu e adevarat , iar in legatura cu Edward . . . sunt cam confuza aici . . . nu cred ca Edward o iubeste cu adevarat pe Bella , dar cu siguranta se va indragosti de ea ( daca nu e deja :-? ) E fantastic acest fic , atat de compicat si plin de actiune , nu ai cand sa te plictisesti , superb ! Esti geniala ! :*:*:*>:D<

lory96 spunea...

asa de mult imi place.Este super ficul asta.:*

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină