lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

joi, 19 iulie 2012

Capitolul 1

Capitolul 1
Bella.pov.
-Damon!Daca nu iesi odata din camera sparg usa!am spus eu furioasa.O sa intarzii la locul de munca iar.
-As vrea sa o vad si pe asta!a spus el deschizand usa si afisand zambetul specific Damon.Va intrebati de ce strig ca o nebuna la usa fratelui meu in fiecare dimineata?Pai...cum eu nu am reusit inca sa-mi cumpar o masina,e nu mai vina sefului meu zgarcit,Bill!De fiecare data cand aduc in dicutie o posibila marire de salariu se face ca ploua.
-Ce a durat atat de mult?l-am intrebat eu
-Parul...a spus el simplu.Eu sunt fata si nu stau atat demult in fata unei oglinzi.
-Pe bune,Damon?Eu sunt in criza de timp iar pe tine te preocupa parul?
-Mai stam mult la discutii,parca erai in criza de timp?
-Of,cateodata esti atat de insuportabil!
-Stiu..Si eu te iubesc!a spus el sarutandu-ma pe obraz apoi a trecut pe langa mine indreptandu-se spre bucatarie.Eu si Damon locuim impreuna de cand mama mea s-a recasatorit cu Tom si s-au mutat impreuna in L.A.Nu mi-am cunoscut  niciodata tatal biologic.Acesta  a plecat cand  mama era insarcinata in cinci luni cu mine.Tom e de treaba dar e mai mereu plecat cu afaceri iar mama il insoteste mereu.Asa ca eu am ajuns sa locuiesc cu fratele meu Damon.
-Bella,esti bine?m-a intrebat Damon vanind langa mine.Mi-a intins un mar.
-Sunt bine!Merci!am spus eu zambindu-i cald
-Bine, atunci sa meregem!
-Ok!M-am dus sa-mi iau geaca si geanta.Damon a codus spre hotelul in care lucram.
-Pa,Bella!Sa ai o zi buna!
-La fel si tu fratioare!Salut-o pe Elena din partea mea!
-Ok.L-am pupat pe obraz apoi am coborat din masina.Am calcat intr-o balta.Tipic Forks!Am intraziat la munca,am calcat intr-o balta ce mai urmeaza?Chair trebuia sa intreb?A inceput sa ploua.Minunat!Am alergat pana la intrarea din spate a hotelului.Pe aici intra doar angajatii.M-am schimbat in uniforma stupida roz.Si cand sa ies din vestiar am dat peste seful meu.
-Buna dimineata!am spus eu afisand un zambet.Dar mi-a disparut imediat cand am vazut ca era nervos.S-a dus si cu marirea mea!
-Iar ai intarziat!Acum ce scuza ai?m-a intrebat el
-Pai...
-Asa credeam si eu...Nu ai o scuza!
-Ma scuzati domnule!am spus eu
-Urmatoarea data cand intarzii te zbor afara!a spus el.Mos,zgarcit si afurisit!Facandu-l in tot felul pe seful meu am plecat sa iau comenzi.Caroline, colega mea venea spre mine cu un zambet mare pe fata:
-Buna,Bella!m-a salutat ea
-Buna,Caroline!am salutat-o si eu apoi am intrebat-o:
-De ce esti atat de fericita?
-Tocmai am primit o marire de salariu?Serios,acum?Caroline abia daca se mica de la o masa la alta si primeste o marire de salariu si eu nu?Il urasc pe Bill!
-Bravo!am felicitat-o incercand sa schitez un zambet
Am dat sa plec dar Caroline m-a apucat de mana.
-Ai auzit cine este cazat la acest hotel?m-a intrebat ea.De unde sa stiu eu cine se cazeaza la hotel,eu muncesc nu ca altii...
-Nu.am raspuns simplu
-Edward Cullen!Si eu ar trebuii sa stiu cine este barbatul asta?
-Ar trebuii sa-l cunosc?am intrebat eu plictisita
-Tu nu sti cine e Edward Cullen?m-a intrebat ea ca si cum m-ar fi intrebat daca nu stiu cine e Dumnezeu.
-Nu.E actor?am intrebat
-Nu. a raspun ea
-Cantaret?
-Nu,Bella!E fiul celui mai mare om de afeceri din oras!
-Si ce?am intrebat eu
-Cum si ce?E cel mai frumos barbat din lume!Cum de nu sti de el?Poza lui apare mereu printr-o revista.A aparut la T.V!Caroline a inceput sa abereze...
-Eu am treaba!am spus eu si m-am dus sa iau comanda de la o masa.Am servit si am luat comenzi.Caroline apre din nou langa mine.
-Acum ce e?am intrebat eu dar Caroline se holba la ceva sau cineva in spatele meu.M-am intors si l-am vazut pe seful meu intrand in restaurant cu un barbat bine facut ,arata ca un urs apoi a intrat un tip...S-a auzit o bufnitura.Am privit-o pe Caroline care strangea de pe jos,scapase tava.
-Ce tot faci?am intrebat-o eu nervoasa aplecandu-ma si ajutand-o sa stranga
-Nu am vrut!
-Bine!Ne-am ridicat.
-Uite vezi barbatul de langa seful nostru,m-am intors si l-am privit,el e Edward Cullan!A spus ea facand o fata visatoare.Ce idioata!Ce vede la el?Adica trebuie sa recunosc ca e frumos,dar cel mai frumos din lume?Pff!
-E perfect!Parul sau de culoarea mierii si mereu dezordonat,ochii sai de culoarea verde....
-Pamantul catre,Caroline!am spus eu enervandu-ma.Iar abereaza...
-Da,da!
-In caz ca nu stii, noi suntem aici sa mucim nu sa privim fii de bogatani!am spus eu tragnad-o dupa mine.
-Bella!am fost strigata de seful meu
-Vin imediat!am spus eu. I-am dat drumul mainii lui Caroline si m-am indreptat spre masa unde erau asezati seful meu si ceilati.
-Va pot ajuta cu ceva?am intrebat eu
-Poti sa ne iei comanda.
-Sigur,cu cea mai mare placere!apoi am continuat.-Ce ati dorii sa comandati?Tipul solid mi-a vorbit:
-O portie de clatite si o cafea.Am notat pe carnetelul de comenzi.
-Dumneavoastra?m-am adresat tipului de care era inebunita Caroline.Si-a intors privirea de la niste acte si m-a privit.Waw!Ce ochii are!M-am pierdut in adancimea oceanelor sale verzi.Ce tot vorbesti,Bella?Nimic?
-Doamna,nu notati?m-a intrebat el scotandu-ma din gandurile mele.Ce sa notez?Ce a cerut?Firar!
-Puteti repeta comanda,va rog frumos nu am inteles bine...
-Ce parte din,,As vrea doar o cafea."nu ai inteles?m-a intrebat el ridicand o spranceana.Ah, ce plin de sine e!
-Va multumesc!am spus eu
Nu a mai vorbit, a inceput sa vorbeasca cu tipul bine facut.Ok.L-am intrebat si pe seful meu ce doreste,el a cerut doar un pahar cu suc.Am dus comanda si m-am dus la alta masa.Cand m-am intors sa las urmatoarea comanda,Joe ma anuntase ca comnda pentru masa  patru e gata.Caroline s-a repezit si mi-a luat comanda.Ce obsedata!Am luat comanda Carolinei si ma indreptam spre masa cinci.Am pus sucul,laptele si ce au mai comandat cei prezenti la aceasta masa.Apoi am plecat.
Caroline a plecat de la masa patru.Avea un zambet urias pe fata.Se pare ca cineva are o zi buna.Am luat alta comanda si ma intreptam spre masa opt cand  Bill m-a strigat din nou:
-Bella!Acum ce mai e?Ma intreptam spre el nervoasa.Continutul tavii se balansa.Sunt atat de furioasa,eu imi dau sufletul aici alergand de la o masa la alta ,iar Caroline care se holbeaza la barbati primeste o marire!M-am izbit de cineva.Paharele,farfuriile s-au spart la contactul cu podeaua facand un zgomat terbil.Acum chiar ca ma dat-o in bara,e vina  celui ce a dat peste mine.Cand am ridicat privirea am inghetat.Edward Cullen a dat peste mine?Pe camasa sa alba se regasea acum un amestec de suc,cafea si sirop de ciocolata.
- Impiedicato!A spus acesta arucandu-mi o privire plina de dispret
-Impiedicata?Eu sunt impiedicata?Tu dai peste mine si eu sunt impiedicata?am intrebat eu enervata
-Te deranjeaza adevarul?m-a intrebat.
-Esti un...
-Bella!a striga nervos Bill apoi cand a ajuns langa Edward mi-a spus:
-Strange imediat tot!Si cere-ti scuze!a spus el. Sa-i cer scuze,pentru ce?
-Scuze?Eu nu am nevoie de scuzele ei,ar trebuii  sa fie concediata,sau vrei  sa mai faca un dezastru de acest gen?
-Dar domnule Cullen....Sa ma concedieze?Dar e vina lui!A dat peste mine si  tot eu sa fiu concediata?De parca i-ar pasa lui!Eu muncesc nu sunt intretinuta ca el de mami si tati.
-Bella imi pare rau dar are dreptate!Ce?-Esti concediata!
-Cred ca-ti bati joc de mine!El a dat peste mine si tot pe mine ma concediezi?Dar ,normal pe cine o sa crezi pe Bella chelnerita sau pe Edward bogatanul!am tipat eu la el.Mi-am scos sortul nervoasa si l-am aruncat jos la picioarele lor.Am plecat de acolo furioasa.O perfect!Am ajuns in vestiar m-am schimbat de uniforma murdara in hainele mele.Am ramas fara locul de munca din cauza unui barbat cu bani.Lacrimile curgeau rauri pe fata mea.Ce o sa fac eu acum?Caroline a intrat in vestiar.
-Imi pare rau!a spus acesta
-Da,din cauza idiotului aluia cu bani,am fost data afara!am spus eu trantind geanta jos.Ah,cat il urasc!
-Calmeaza-te!a spus ea lunadu-ma in brate
-Cum sa ma calmez?am intrebat-o eu
-Ar trebuii sa-l suni pe Damon sa vina sa te ia acasa.
-Cred ca ai dreptate.Caroline a plecat din vestiar iar eu am format numarul lui Damon.L-am apelat.Hai,raspunde!Nu mi-a raspuns.Azi clar nu e ziua mea buna!Am sunat din nou.Nici de aceasta data nu a raspuns.Am renuntat.Am iesit din hotel.Afara ploua cu galeata.Ce  mai zi!Cred ca o sa iau un taxi.M-am asezat pe o banca,abia daca se vedea ceva.Un tunet s-a auzit iar eu am tresarit.Am fost concediata,si acum stau in ploaie...O sa ma imbolnavesc!Am zarit un taxiu.I-am facut semn sa se opreasca.
-Taxi!Taxi! am strigat eu alergat spre el.A trecut pe langa mine stropindu-ma cu apa murdara.Super!Grozav!Cea mai tare zi din viata mea!Ce se mai poate......Nu!Pana la urma a oprit un taxi si m-am urcat in el indreptandu-ma spre casa.Asta a fost cea mai rea zi din viata mea!

7 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

imi place muuuuuuult damon!!!!:X bella saraca trebuie sa suporte consecintele...iar edward este un mare infumurat!:))
vreau next-ul!!!!

Stephany spunea...

Imi place !!!!!!!! :D :D :D
Abia astept next-ul :)

dya spunea...

Ma bucur foarte mult ca va place!Si va multumesc pentru comentarii!:*:*

Anonim spunea...

Awwwww . . . da ce intalnire au avut :)) imi place , abi astept ca ea sa lucreze pt el >:) super ideea , i love it , pe cand pui next ? ;;):*

Anonim spunea...

Buna :) Ai primit o leapsa de la mine :*:*:* http://karmensstories.wordpress.com/leapsa-d/liebster-blog-award/ Stiu ca ai facuto deja :)) dar nu mai am la cine sa trimit :*:D

Anonim spunea...

Fain capitol! Trec la urmatorul! ;)

lory96 spunea...

Imi place ca e si Damon si Elena in fic

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină