lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

marți, 24 iulie 2012

Capitolul 13

Capitolul 13
Bella.Pov.Nu am crezut ca sunt atat de buna la actorie.O,scumpul de Edward a patit-o!Urcam scarile cand am fost prinsa de mana de Edward.Oh,am dat de dracu!
-Ce crezi ca faci?l-am intrebat abtinandu-ma cu greu sa nu rad
-Tu iti bati joc de mine?m-a intrebat tragandu-ma mai aproape de el.Stropii de suc i se scurgeu din par pe fata.Ochii sa-i erau atat de furiosi.
-Eu imi bat joc de tine? Daca nu iti placea cafeaua,trebuia sa o lasi pe masa....
-Tu chiar iti bati joc de mine!a tipat la mine iar eu am inghetat.Asta nu o sa iasa bine!
-Imi pui sare si piper in cafea si te astepti sa nu o vars in chiuveta?Culmea ma mai trezesc si cu un pahar de suc aruncat in fata!a spus el stergandu-se cu mana pe frunte.
-Nu te astepta sa-mi cer scuze!am spus eu privindu-l
-Ah!De ce m-am bagat eu in asta?a intrebat el.Intrebarea si-a adresata-o lui singur?In ce s-a bagat?
-Poftim?am intrebat eu confuza.Mi-a dat drumul la mana.
-Nimic.a spus el
-Ok.Atunci pot sa merg sa ma schimb,nu vreau sa intarziem la antrenamente.
-Da,sigur!Dar mai intai am o intrebare?
-Spune.
-De ce ai facut asta?Adica toata farsa asta?
-Pentru a te invata minte sa nu mai intri in camera mea,perversule!
-Ah,asta!Pai..am facut-o cu un motiv...
-Anume?Nu-l inteleg ce motiv a avut....
-Secret.
-Ah!Insuportabilule!
Edward a trecut pe langa mine indreptndu-se spre camera lui.Si eu am mers in camera mea.M-am schimbat intr-o  pereche de colanti negrii si un maieu lung galben.Mi-am luat o pereche de tenesi si am iesit din camera.M-am intreptat spre living.Pe canapea statea Alice uitanu-se cu subanteles la mine.Oh,discutia!M-am asezat langa ea pe canapea.
-Deci...De ce ai pus sare si piper in cafea?
-Eu..nu...Alice mi-a aruncat o privire gen,,Nu incerca sa te scuzi,nu ai scapare!"-Bine,asa e!
-Ok,dar de ce?
-Iti spun un secret...
-Sa aud!
-Promiti ca nu o sa-l omori pe Edward?
-Ti-a facut ceva?
-Nu!
-Atunci?
-Asculti?
-Ok.
-Eu si Edward am facut un pariu,iar eu l-am pierdut.Trebuie sa fac timp de doua zile ce vrea el...
-Ti-a cerut sa te muti aici?m-a intrebat ea.Era rosie la fata.
-Da si sa-i fiu iubita...
-Ce?a intrebat Alice ridicandu-se deodata de pe canapea-Iti bati joc de mine?
-Uite ce e Alice,adevarul e ca eu si Edward nu ne-am prea inteles si deodata imi spune ca ma iubeste...Nu-l inteleg.
-Uf!Dupa cum imi cunosc eu fratele nu si-a adus niciodata o iubita acasa...i-am aruncat o privire...-Bine,o iubita falsa...Cred ca te iubeste cu adevarat...Nu cred ca minte.Ce motiv ar avea?
-Nu stiu ce sa mai cred Alice..
-Ar trebui sa ai incredere in mine!s-a auzit vocea lui Edward.Apoi a venit si s-a asezat langa mine pe canapea.
Alice il sageta cu privirea pe Edward.
-Tu de cand obligi fetele sa vina la tine acasa,Edward Cullen?l-a intrebat Alice enervata pe Edward
-Nu am obligat pe nimeni!a spus el privind-o pe Alice
-A,nu?Dar ce mama naibii ai facut?l-a intrebat
-Alice...am pierdut pariul.am spus eu incercand sa o linistesc
-Nu mai inteleg nimic! a spus aceasta.Tu o iubesti sau nu pe Bella?a intrebat ea.Stiam  care va fi raspunsul lui Edward.
-Da.a spus el apoi a s-a intors si m-a privit in ochi-O iubesc!De ce am indoieli?De ce nu vad asta si in ochii lui?
-Tu,Bella, simti ceva pentru Edward?m-a intrebat Alice uitandu-se la mine.Ce sa raspund cand in capul meu e o dezordine totala...Il iubesc?Macar simti  ceva pentru el?Normal ca simti ceva pentru el!De ce nu recunosti?De ce tie frica?Nu toti barbati sunt precum Damian....Uita-l odata,Bella!Acum ai ocazia perfecta,nu o rata!
-Da...cred!am raspuns eu.Am lasat privirea in jos privind podeaua.
Edward.Pov.Bella simte ceva pentru mine?E de bine sau de rau?Dar eu nu o iubesc cu adevarat...fac asta doar pentru al indeparta pe Damian de ea.Cand el va pleca eu ce fac?Bella o sa sufere?Si?Cum si ?Eu nu vreau ca Bella sa sufere din cauza lui Damian!Oricum Bella va fi ranita de tine,desteptule!Nu trebuia sa merg atat de departe...Nu trebuia sa se indragosteasca de mine....Dar poate sentimentele ei  fata de mine nu sunt atat de puternice incat sa sufere....Dar daca e indragostita de tine,idiotule? Sa vad cum mai iesi din asta!Ah!Cred ca ar trebuii sa o las mai moale!Oricum as face tot ar suferii Bella...
Ar fi mai bine daca m-as indeparta de ea pentru o vreme...Ar fi mai bine daca te-ai indeprata de tot de ea!
-Ce e cu voi,ati intrat in soc sau ce?a intrebat Alice
-Nu.Bella,cred ca ar fi timpul sa mergem la antrenamente!am spus
-Ok.
........................In masina...........
Linistea asta ma omoara.De ce nu spune nimic?De ce nu spun eu nimic?.As fi vrut sa-i spun adevarul dar..apoi ma va uri.Si ce?Ce  daca te va uri?Telefonul ei a inceput sa sune.Cine  o suna?Sa fie Damian?
Edward devii cumva gelos?Taci!
-Alo!a raspuns ea
-........
-Vorbesti serios?Ati plecat?
Cine a plecat?
-.........
-Tu glumesti?
-.....
-Pastreaza-l draga,nu ma supar!am spus ea aparandu-i un zambet mare pe fata.
-......
-Catea!a spus ea deodata si mi-a aruncat o privire nu tocmai prietenoasa.
.-Sa te ia dracu si pe tine si pe el!a spus Bella.
A inchis telefonul nervoasa.Era furioasa.....Te rog spune-mi ca nu a fost fufa si ca i-a spus adevarul.Daca,da mor aici pe loc!Atunci odihneste-te in pace!Hahah!Ce sa spun...Am simtit palma Bellei facand contact cu obrazul meu...Of,parasuta aia imi va plati!Am oprit masina .Si i-am aruncat cea mai urata privire de care eram in stare.Nu suport sa fiu lovit!
-Esti mai rau ca Damian!a spus ea apoi a incercat din nou sa ma loveasca dar am prins-o de incheietura mainii.
-Nu ma compara pe mine cu javra aia!am spus eu enervat
-Da-mi drumul la mana!Te deranjeaza adevarul, Edward?Ei bine,sa sti ca nu esti cu nimic mai presus de Damian!Esti mai josnic ca el!Nu te credeam in stare!Stiam eu ca nu simti nimic pentru mine,nu avea cum...Ti-ai indeplinit sarcina?Ai reusit ce ti-ai propus?Sau trebuia sa ma indragostesc nebuneste de tine?Sa sti ca nu simt nimic pentru tine...A stai,ba simt ceva,ura!A strigat ea.Ma dor cuvintele ei?Dar de ce?Ma simt vinovat...Si imi pare rau!O priveam inlemnit si nu puteam sa scot niciun cuvant...Mi-a dat drumul la mana.
-Ai mutit?a intrebat ea
-Imi pare rau...am spus eu mai mult ca o soapta
-Imi pare rau dar nu pot sa te iert!Ai incercat sa te joci cu sentimentele mele...Ai incercat sa ma faci sa ma indragostesc de  tine doar pentru ca o curva ti-a cerut asta!A inceput sa planga...
-Bella eu...
-Nu spune nimic...Nu vreau sa aud nimic!
-Dar...
Bella.Pov.Cuvintele Tanyei imi umblau prin minte,,Nici un barbat nu te iubeste,nici Damian,nici Edward!Da,Bella!Edward se preface doar pentru ca eu i-am cerut asta!"De ce?Eram sigura ca asa se intampla...Ma intreb ce se intampla daca ma indragosteam cu adevarat de el...Nici nu vreau sa-mi imaginez!Ma simt tradata,folosita...Ea si el au facut asta doar pentru a ma indeparta pe mine de Damian!Cat ii urasc!Nu-l suport...Nu vreau sa-l mai vad...Daca va trebuii sa renunt la patinaj doar pentru nu al mai vedea pe el...O sa o fac!I-am aruncat o privire plina de ura...Un clanxonat s-a auzit.L-am privit in ochi apoi...De ce are privirea asta?Ma priviste de parca chiar ar regreta...
Sa fim seriosi!Mi-am sters lacrimile de pe obraji.Esti ultimul barbat care ma va ranii!Nu o  sa mai permit niciunui barbat sa se foloseasca de mine,sa ma faca sa sufar,sa ma umiliasca...I-am aruncat o ultima privire plina de dezgust si dispret apoi i-am spus:
-Pa,Edward! am iesit din masina trantind portiera.
-Bella!a spus acesta iesind din masina.Iar s-a auzit un clanxonat.Edward a strigat enervat:
- O ma lasi!
L-am ignorat mergand inainte.Unde ma indrept?
-Bella!a spus acesta ajungand in dreptul meu
-Ce vrei?am spus privindu-l cu indiferenta.
-Antrenamentele....
-Haaha!Scuze,esti foarte amuzant!Alt clanxonat.
-Pe bune?a strigat acesta
-Dupa ce mai mintit astepti sa ma comport ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic?Te astepti sa merg la patinuar?
-Pai...Esme...
-Iti vei gasi o partenera...Acum scuza-ma,am altceva de facut?
-Anume?
-Nu te priveste!M-am intors cu spatele la el si am continuat sa merg.
-O bine,daca asta vrei!Vrei sa stii de ce am facut...Clanxonat....-Acum!a strigat enervat.
Am mers si am mers...Nici nu stiu unde sunt.Ma simt rau...Ma doare....De ce trebuie sa sufar atat?Ma bucur ca nu i-am cazut in capcana.Ar fi fost cu adevarat un dezastru...Am luat un taxi pentru a ajunge acasa.Telefonul meu suna in continu.Nu am raspuns.
Am intrat in apartatment,m-am descaltat...O perfect am uitat ca mi-am lasat lucrurile la el acasa.Sa o sun pe Alice....Neah!Va cere explicatii!Daca va afla adevarul acum sigur il va ucide pe  Edward!Am zambit. Am mintea unui criminal...Va trebuii sa-l sun pe nemernic.Am intrat in dormitorul meu,m-am asezat pe pat.Am privit ecranul telefonului.Trei apeluri pierdu-te de la Alice,doua de la Esme si  cinci de la Edward...L-am apelat pe Edward.
-Bella...Imi pare rau!
-Edward,imi poti aduce lucrurile...
-Sigur...a spus acesta
-Ok.Pa.Am inchis.Ah,acum ce vei face Bella?Renunti la visul tau?S-a auzit soneria...Nu are cum sa fie Edward...Dar cine o fi?M-am dus repede sa deschid usa si...
-Tu?

5 comentarii:

Stephany spunea...

Esti rea ! esti foarte foarte foarte rea !!! Cum ai putut sa ma lasi asa ? Cine a venit ? Pun pariu ca e Damian ala , sau cum l-o chema . Sper ca nu o sa-i faca rau bellei !
Il omor cu mana mea :((
Vreau capitolul urmator repede ! Trebuie sa il pui repede , fiindca am sa mor de curiozitate !
Kisses :X

LoStInDr3aMs spunea...

dak e damian sper ca edward sa salveze situatia...capitolul a fost grozav...abia astept continuarea!!!

Anonim spunea...

super............astereainuaontpt cu nerabdare c

Anonim spunea...

Haide maaaaaaai ! Dc ma lasi in suspans ?! Cine e 'Tu?' Plz pune neext ! :o3

AndaAnduta spunea...

Hai mai! Cine e 'TU?' ala? Cum poti sa ne lasi asa?? Te rog din inimioara sa il postezi repede :o3

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină