lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

vineri, 24 august 2012

Capitolul 14

Capitolul 14
Bella.pov.-Tu?L-am intrebat pe Stefan privindu-i zambetul urias de pe fata.Zambetul sau ma sperie,meru cand zambeste asa nu se anunta ceva bun.
-Ai de gand sa ma inviti inauntru?Sau poti sa te holbezi in continuare, nu ma deranjeaza.
-Poftim?Ce cauti tu aici?
-Si uite cum si ultima farama de politete pe care o mai aveai, s-a evaporat...
-Ce cauti tu aici?am repetat intrebarea,cine stie poate a surzit.
-Vreau sa discut ceva cu tine.
-Waw!De cand ,,Uimitorul Stefan"discuta cu mine?l-am intrebat privindu-l cu atentie.Dupa privirea sa stiam ca ascunde ceva si zambetul sau fortat.Nu-mi miroase a bine.
-Uimitor?Hmm,nu stiam ca ma admiri atat de mult!
-Ai spus ca ai ceva sa-mi spui,da-i drumu si termina cu tampeniile!
-Stii ce bine arati cand te enervezi?
-Te simti bine?L-am intrebat holbandu-ma la el,mi-am pus mana pe fruntea lui.Nu avea febra.M-a privit amuzat-Ai mancat ceva stricat?
-Nu.
-Atunci ce ascunzi?Ai vreun pistol sau un cutit ascuns?Ceva e putred aici...
-Nimic.Ar trebui sa ascund ceva?Nu am nici pistol,nici cutit,si nici vreun ferastrau in portbagajul masinii,sunt complet curat.Ce o fi patit Stefan?
-Bine...
-Uite am sa fiu direct.Vreau ca tu sa-mi fi partenera la...
-Hhahha!!Am izbucnit in ras,Stefan a lasat propozitia in aer,privindu-ma ca pe o nebuna
-E asa de amuzant?
-Nu stiam ca esti atat de glumet...Hahhaa!Tu si eu....Prea tare!!!Ai reusit sa-mi inveselesti ziua.Am incetat sa rad vazandu-i expresia fetei..Era atat de serios.
-Nu glumesti?l-am intrebat
-Ti se pare ca glumesc?m-a intrebat
-Vrei sa intri?l-am intrebat.De ce ar vrea sa-mi fie partener?Simplu gand ca as face echipa cu el,imi dadea fiori..Era un patinator foarte bun,probabil as castiga cu ajutorul sau...Si plus ca am sansa perfecta de a ma razbuna pe Edward.Stefan a intrat in apartament,l-am condus in living.
-De ce ai face asta?l-am intrebat asezandu-ma pe canapea
-Pentru ca am realizat ceva,nu pot castiga cu ajutorul Elenei si tu sti asta foarte bine.
-Si te-ai gandit ca daca am face echipa amandoi am putea castiga cu usurinta?
-Da. a raspuns simplu
-Dar Elena?
-Ce-i cu ea?
-Nu o sa fie devastata ca ai lasat-o balta?
-Ah,asta..Pai cum Edward va ramane fara partenera,mi-a zambit,cred ca ar face o pereche buna cu Elena.
-Asta ar merge,problema e ca nu am incredere in tine.
-Asta se poate rezolva.Deci accepti?
-Am sa ma gandesc.
-Astept un raspuns pana maine.
-Ok.Zgomotul sonerii s-a auzit.M-am ridicat de pe canapea si m-am indreptat spre usa.Am deschis-o.
Era Edward,avea bagajul meu si intr-o mana tine un buchet cu trandafiri rosii.
-Imi pare rau,nu asta a fost intetia mea...s-a oprit deodata privind in spatele meu.
-Ce cauti tu aici?l-a intrebat pe Stefan ,arucandu-i o pivire arzatoare
-Cred ca asta nu te priveste pe tine.i-am spus eu sagetandu-l cu o privire rece
-Da, cred ca ai dreptate.a spus acesta,mi-a intins  buchetul de trandafiri,eu l-am scapat jos.Am intins mana pentru a-mi lua bagajul,el imi prinse mana.Uitandu-se la buchetul de trandafiri ce acum se aflau la picioarele mele,mi-a spus pe un ton ce parea trist:
-Nu am facut-o pentru Tanya...E foarte bine pregatit,dar acum de ce mai joaca acel rol?Nu si-a indeplinit misiunea?
-Serios?Dar pentru cine?
-Stii ce? Nu mai conteaza... Umm...Pa,Bella!a spus acesta apoi s-a intors cu spatele si a plecat.
-Uuuu!Asta e rau?
-Nici sa nu te aud!am spus eu aruncandu-i o privire ce spune clar,,Tine-ti gura sau altfel ti-o cos!"
Dupa ce am mai discutat cu Stefan anumite lucruri legate de patinaj,pana la urma am acceptat. Ce aveam de pierdut?Stefan nu putea fi mai ticalos decat Edward.Pot garanda ca nimeni nu-l intrece.
Dupa ce am luat cina si am facut curat prin bucatarie m-am gandit ca ar trebui sa-mi sun parintii.Imi este foarte dor de ei.Dar nici nu am apucat sa formez numarul ca am auzit mai multe bubuituri in usa.
-Am sonerie!am urlat.Am lasat telefonul pe birou,si m-am indreptat spre usa.Cine poate fi la ora asta?Am deschis usa si pot spune ca regret ca am deschis-o.Armata era prezenta la usa mea,in frunte cu capitanul  Alice.Si privirea sa clar anunta al III-lea razboi mondial.
-Cand o sa pun mana pe el jur ca-l omor,cu pretul de a-mi rupe o unghie si de a-mi strica coafura. Jur ca-l termin!a spus ea inaintand spre mine si luandu-ma in brate.
-Xena e mult mai blanda decat tine!Pe bune, Alice esti infricosatoare!a spus Emmet facand o fata de copil speriat.Rose i-a dat un pumn in umar.
-Pizza si inghetata pentru fata cu inima...Sparta?Spuse Emmet cu un zambet urias
-Emmet pentru binele tuturor nu mai fa rime..Esti varza, frate!a spus Jasper.
-Hei,buna tuturor!le-am afisat cel mai mare zambet de care eram in stare
-Nu asa arata o fata cu inima rupta!Hai,Bella nu trebuie sa te prefaci, stiu cum e sa suferi!mi-a spus Emmet,intristandu-se.
-Emmet,de cand ai devenit tu atat de...FATA???l-a intrebat Jasper
-Si baieti au sentimente dar nu ma astept ca tu sa sti asta,inima de piatra!a spus Emmet apoi a venit langa mine-Eu te sustin si daca trebuie sa te razbuni pe Edward,te ajut cu mare placere.
-Ce ar fi sa intrati inauntru?i-am intrebat eu.Pe bune,aveam senzatia ca ,,ursuletul"avea sa planga...Clar nu vreau sa vad asa ceva!I-am condus in living.
-Am adus filme.a spus Rose
-Bine.
-Sa alegem!!!a spus Emmet
-Stiu ca Edward e un nemernic si nu te merita!mi-a spus Rose,apoi m-a imbratisat
-E ok,pe bune!am spus eu
-Da...
-Nu serios,e ok.
-Am inteles.Mi-a intins filmele...Alege tu unul.-Merg sa pregatesc popcorn.a spus ea si apoi s-a indreptat spre bucataria mea.Ummm,asta e ciudat!M-am uitat la filmele din mana mea...
-Pe bune,Rose?The notebook?!?A Walk to Remember?!?!Titanic?!!!Emmet se uita incurcat la cele trei filme...apoi a continuat-Asa ii ridici tu moralul?Nu tu pistoale,nu tu lupte,nu tu explozii,nu tu sange...
-De fapt eu cred ca sunt interesante!a spus Alice
-Alege ceva,Bella!a spus Emmet-Te rog spune ca ai niste filme tari!!!!Te rog,indurare!
-Nu am!am spus eu zambindu-i
-Bine!Alege ceva cu nu prea multe dulcegari si lacrimi!a spus
-Ok!Vazusem deja toate trei filmele,dar pentru al tortura pe Emmet am spus:-A Walk to remember.
-Ok.Asta nu l-am vazut.a spus Jasper
-Nici eu,sper sa aiba macar o amarata de explozie,cel putin daca alegeai Titanic vedeam si eu ceva luand foc...
-Daca nu taci,s-ar putea sa iei tu foc!l-a amenintat Rose venind din bucatarie cu un bol plin cu  popcorn si pahare pline de cola.
M-am asezat pe canapea langa Alice si Rose,iar baietii stateau pe podea.Ma uitam la  film,ne fiind atenta la aciunea personajelor, gandul meu zbura in alta parte.
-Hai ma  frate,doar ti-a zis sa nu te indragostesti de ea!!!Doar i-a spus sa nu se indragosteasca de ea!!!! Urla Emmet.-De ce?Viata e asa o...
-Emmet, baiete,esti isteric!!!Poftim,ai mare nevoie de ele!Jasper i-a intins o cutia cu servetele .Serios?Toti au inceput sa planga...
Mi-am inabusit rasul cand am observat ca pe obrazul lui Jasper curgeau  lacrimi.Hai,ma!E doar un film!Si mai spune ca Emmet e isteric...Recunosc,este trist,am plans si prima data cand l-am vazut...Dar acum,cand am vazut ca asemenea baieti nu exista cu adevart,sau poate sunt dar nu mi-a fost dat sa intalnesc unul...Pff!
-E bolnava,o sa moara!a spus Alice,apoi si-a suflat nasul intr-un servetel.
-Saracutul...a spus Rose,luand perna in brate
Dupa ce filmul a luat sfarsit,toti aveau ochii rosii.
-Jasper ai plans?L-a intrebat Emmet
-Nu,doar ma ustura ochii de la luimina...
-Frate,lumina e stinsa!a spus Emmet apoi a  izbucnit in ras
-Taci,fato!Tu comentezi?Sa te fi vazut,,De ce?''...Jasper a inceput sa-l imite pe Emmet
-Fetita,esti tu!a spus Emmet
-Tu esti!
-Baieti.am spus eu
-Ba tu!
-Ba tu!
-Baieti,va rog!
-Gura!!!!a strigat Rose la ei,iar ei au intepenit
-Vezi,asa se procedeaza!a spus ea afisandu-mi un zambet
Alice.Pov.Sateam relaxata pe canapea uitandu-ma la comedia din fata mea,mancand popcorn  si savurand batalia dintre,Jasper si Emmet.Bella mi s-a alaturat.Rose era pe post de arbitru.
-Se vedea clar ca plangeai!a spus Emmet
-Nu plangeam!Ti-am spus ca ma usturau ochii!
-Da cum sa nu...Spre deosebire de tine eu recunosc!
-Cred si eu,doar esti ,,Emmet fetita"!a spus
-Daca nu incetati acum, va iau la bataie!a spus Rose aratandu-le pumni
-Si eu care credeam ca Alice o intrece pe Xena,se pare ca tu esti mai infricosatoare ca ele doua la un loc!!!a spus Emmet
-Emmet,draga,vrei sa dormi in seara asta pe presul din fata usii?L-a intrebat Rose
-Gata sefa!
-Ce repede te lasi imblanzit,,ursulet"!
-Vrei popcorn?am intrebat-o pe Bella
-Jasper,taci! Nu vrei ca draguta ta motocicleta sa ramana fara roti,nu-i asa?Rose a zambit.
-Nu,merci!mi-a raspuns Bella
-Nu ai indrazni!a spus el strambandu-se la gandu-l ca ,,iubita"sa motocicleta avea sa o pateasca.
-Pune-ma la incercare!
-Bine,tac!
-Ce spuneai de imblanzire,Jasper?
-Taci,fraiere!Mimi o va pati daca nu tac...
-Cine naiba e Mimi?a intrebat Emmet
-Iubita mea.
-Credeam ca iubita ta e Alice!
-Este,boule!Mimi e motocicleta mea!
-Hahahah!!!Mimi,frate?
-Nici nu vreau sa te aud!
-Serios,Mimi?
-Lalala!!!!Eu si Bella nu ne mai puteam opri din ras.Stiam de Mimi,dar mereu cand il aud vorbind de ea ,incep sa rad...Astia doi ar putea lucra la circ!,,Ursulet si Papusel".
Telefonul meu a inceput sa sune.L-am luat si am privit ecranul
,,Edward"Ah,de cand astept sa  vorbesc cu tine!Am raspuns.
-Alice,surioara mea draga ce mai faci?
-Esti beat?Nu stiu de ce il mai intreb...
-Cand o sa zoare porcii o sa ma vezi pe mine beat!a spus el
-Ai invatat sa zbori?l-am intrebat eu
-Esti rea...Hahaha!Am  o veste bomba,asculta...Deci...e o veste bomba!!Bomba,iti spun!
-Spui azi?
-Bella si Stefan sunt impreuna...
-Da, sigur!Si pe urmele tale se afla  o armata de elefanti roz,zburatori.Nu ma mira daca imi spui si asta,la cat ai turnat in tine...
-Jur,i-am vazut cu ochii mei...
-Aha,cum sa nu...Pff!!Bella cu afurisitul ala?Pe bune,fratioare?
-O sa ma crezi tu...Hai ca inchid,o blonda mi-a facut cu ochiul!
-Edward,esti imposibil!
-Cum spui tu,surioara!A inchis telefonul.Afurisit sa fi,Edward Cullen!
Totusi daca avea dreptate.M-am indreptat spre Bella.
-Esti impreuna cu Stefan?am intrebat-o direct.
Bella a scuipat sucul ce il avea in gura,acesta a aterizat fix in capul lui Emmet,care se nimerise sa stea pe podea, rezamat cu spatele de canapea,chiar in fata Bellei.
-Ce mama naibii?Emmet s-a intors sa o priveasca pe Bella
-E adevart?a intrebat Rose
-Daca e asa,cred ca viata ta e un dezastru...a murmurat Jasper
-Ce?a intrebat Bella privindu-ne pe fiecare in parte,apoi a inceput sa rada

 

5 comentarii:

Stephany spunea...

OMG !!!! A trecut un car de ani de cand nu ai mai postat :((
Sper ca urmatorul sa vina mai repede , si te rog sa-i impaci pe Edward cu bella !

LoStInDr3aMs spunea...

scuze de intarziere;;) capitolul a ost super amuzant:)) am ras cu lacrimimi...dar ce pune la cale stefan?si edward de ce a renuntat asa repede?

Anonim spunea...

pe cand next???????????suntem nerabdatoare.....apropos,este superb

Anonim spunea...

doamne.......abia astept next

Anonim spunea...

cand mai postezi? e superb............

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină