lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

marți, 17 iulie 2012

Epilog♥

Epilog♥
Elena.Pov.Am urcat in camera lui Damon.Ma bucur ca totul s-a sfarsit cu bine.Chiar daca Stefan a murit iar eu si Bella am devenit vampiri.Damon s-a asezat langa mine pe pat.E clar ca sunt indragostita de Damon.Se comporta atat de frumos cu mine si ma iubeste...
-Te iubesc!am spus eu privindu-l in ochii sai albastrii
-Si eu,te iubesc!a spus acesta apoi si-a presat buzele  de ale mele.Un sentiment de dorinta puse stapanire pe mine...Niciodata nu am mai simtit asa ceva...Nici macar cu Stefan...
Bella.Pov.Am iesit afara.Am privitul cerul,era acoperit de nori.Edward m-a urmat.Era atat de liniste...
-Mai tii minte prima seara in care ne-am intalnit?
-Cum as putea sa o uit?
-Eram atat de atras de tine...Imi doream sa te am,sa fii a mea...Credeam ca asemanarea ta cu Katherine m-a atras...Dar am gresit...Privirea ta...Erai atat de plictisita...a spus el privind in gol,un zambet i-a aprut apoi a continuat-Cerul arata la fel ca in acea noapte...
-Da..nici urma de vreo stea...
-Am incercat sa te constrang sa mergi cu mine.
-De ce?
-De ce?Pentru ca te doream atat de mult...Cred ca imi era frica sa ma apropii de tine...Imi era frica sa nu se repete povestea.Tu sa pleci cu altcineva,iar eu sa raman iar singur....
-Edward....
-Nu asteapta...Dupa petrecere eram atat de agitat,nu mai la tine ma gandeam...Abia te cunoscusem si te vroiam atat de tare...Am plecat in padure...vroiam sa-mi potolesc setea...Am omorat prima persoana ce mi-a iesit in cale...
-Jessica Stanley...i-am soptit eu numele
-Era o femeie...era ametita...si eu...Nu stiu daca e aceeasi fata...
-Nu conteaza,Edward!
-Nu te merit ,Bella!Dar trebuie sa stii tot ce am facut!
-Nu trebuie,Edward!
-Ba da!Daca nu vrei sa mai fi cu mine dupa ce iti voi spune,te voi intelege!Dupa ce ai plecat cu Eric,eram distrus...asa ca am constrans fete..
-Nu conteaza!l-am intrerupt eu
-Multe fete...20 poate 30...le-am ucis pe toate.Pe toate,Bella!Nu mai vreau sa fiu un mostru!
-Nu esti un monstru,Edward!
-Dar..
-Nu vom mai ucide oameni,putem obtine si in alt mod sange.
-Stiu.a spus.L-am strans in brate.Apoi privindu-l in ochi i-am spus:
-Te iubesc,Edward Salvatore!
-Te iubesc,Bella !a spus acesta apoi a urmat un sarut lung si pasional.Si o nopate plina de mangaieri si saruturi....
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Dupa 25 de ani♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Bella.Pov.
Anii au trecut atat de repede.Dragostea noastra a devenit si mai puternica cu trecerea anilor.Suntem de nedespartit.Am plecat din Forks.In fiecare an ne-am intors, in secret sa vedem ce mai facEmmet si Rosalie.Au doua fete, Bella si Elena.Nu ca e dragut?Alice si Jaspar fac un cuplu minunat.Sunt atat de draguti!Nu o sa va vina sa credeti cu cine este Blonda....Jacob!:))Cum de?Nu conteza...Ce conteaza e ca sunt fericiti impreuna.Eu si Edward locuim pe o insula departe de restul lumii.E atat de frumos! Damon si Elena locuiesc pe aceeasi insula.Suntem o familie fericita! Sunt atat de fericiti impreuna!O eternitate alaturi de persoana iubita.Prin cate am trecut impreuna meritam sa fim fericiti.Totul a inceput cu o OBSESIE si s-a sfarsit cu o iubire de criminali....Imi iubesc viata,imi iubesc sotul...A,da!Eu si Edward ne-am casatorit!Damon si Elena la fel!Cine nu si-ar dorii o asemenea viata?Ne intelegem atat de bine...
-Bella,la ce te gandesti?m-a intrebat Edward asezandu-se pe nisip si privind apusul
-La faptul ca te iubesc atat de mult!
-Si eu te iubesc la fel de mult!Bine..poate mai mult!a spus el apoi m-a sarutat.
SFARSIT
Buna!Am mai terminat un fic!Deci ce parere aveti?Va placut?Maine postez rezumatul urmatoarei povesti!Sunt atat de fericita ca am mai terminat o poveste!Vor venii si capitole noi la celelalte fic-uri!:*:*

8 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

mi-a placut finalul!!!>:D< abia astept rezumatul noii povesti!;)

Andreeuţa spunea...

Din fiecare capitol am scris pe un caiet o propozitie care mi-a intrat mie in cap:

Capitolul 1:Acum stau cu fratele meu si ,,Pupaza",chiar nu o suport e asa de..
Capitolul 2:Iar tu esti fratele cel ciudat al lui Stefan,Edward?
Capitolul 3:Deci..surioara ta..ii da batai de cap fratelui meu!
Capitolul 4:-Lasa-l pe Edward,tu si Elena..!Oh!Frate!Am cei mai enervanti frati din lume!
Capitolul 5:Edward,stii bine ca nu ai unde fugi!a strigat Damon.
Capitolul 6:-Apa sfintita?-E buna de baut!Waw!
Capitolul 7:Vampir bolanv la cap,disperat,idiot.
Capitolul 8:u mai vazut de aproximativ-mi-am privit ceasul -o ora si 24 de minute si deja ti s-a facut dor de mine?
Capitolul 9:-Ce avem noi aici?Un cutelus!Hai cutu ,
cutu!
Capitolul 10:-Serios?Nici faptul ca ai fost in camera iubitei mele nu e treaba mea?El de...M-a spionat?

Andreeuţa spunea...

Capitolul 11:-Deci..Bella mergi cu mine dupa ore la o cafea?Ce dracu?Edward a trantit scaunu si a iesit afara!
Capitolul 12:Damon statea cu mine in banca,iar Stefan statea in spatele meu.,,Triunghiul dragostei"
Capitolul 13:Tipa blonda?a spus.
Capitolul 14:-Nu e treaba ta ,tarfa!a spus Damon.
Capitolul 15:-Iti sparg fata!
Capitolul 16:Edward!Ti-l prezint pe viitorul meu sot,zana!Le am pe toate nu ca-i tare?Prietenul meu e varcolac,fostul iubit vampir si acum sunt logodita fara sa stiu, normal,cu o zana!Edward se uita la mine de parca as fi fost un extraterestru.Ma intreb daca exista?Un posibil amant?Hahaha!
Capitolul 17:Cateaua ta...a continuat Damon.
Capitolul 18:-Nici mort!De fapt sunt mort!Daca zana aia blestemata te vrea,mai intai va trebuii sa treaca de mine!
Capitolul 19:Bucata de lemn mi-a cazut din mana.Stefan!:((
Capitolul 20:La dracu chiar ma uraste!

Andreeuţa spunea...

Capitolul 21:Ce-ti pasa tie daca eu ma casatoresc cu Eric,cand tu erai cu Katherine?
Capitolul 22:-1 da ,sunt logodnica lui Eric,2 nu am spus niciodata ca as fi normala,3 nu sunt insarcinata...
Capitolul 23:-Pentru ca...o iubesc!Bine?O iubesc!L-a naiba, o iubesc!a spus lovind peretele,iar si iar.Si tot repeta ca o iubeste.
Capitolul 24:-Spune tipul care a transformat un om in vampir doar pentru ca iubita fratelui sau nu-l iubeste...
Capitolul 25:-Elena nu sunt Damon!a spus soapta apoi am privit spre geam si am inghetat.Cum e posibil asa ceva?
Capitolul 26:-Da foarte bine,zanele m-au primit cu bratele deschise,iar acum stau pe plaja ,ma bronzez si beau sange...am spus eu sarcastic
-Esti real?am spus eu apropiindu-ma de Stefan.E o inchipuire de-a mea?
-Atat de real cat poate fi o fantoma...a spus el incercand sa zambeasca
Capitolul 27:M-am aplecat peste chipul sau si i-am presarat un ultim sarut peste buzele ce acum inca mai erau calde,apoi am sarutat-o si pe gat apoi mi-am bagat adanc coltii in gatul sau...Imi pare rau, Bella!
-Te iubesc!i-am spus eu uitandu-ma la chipul sau angelic
Capitolul 28:-Da-i drumul, sau jur ca ti rup capul apoi te fac bucati mici,mici si apoi te dau la caini!
-Hei!a spus Jacob
-Te simti?l-a intrebat Damon.
-Lipitoare!
-Iti rup capul!
-Te simti?
- Sunteti nebuni?a strigat nervos Jasper.
-Da,de ce intrebi?l-a intrebat Damon
-Poate cineva sa-l opreasca sa mai vorbeasca?a intrebat Jasper infuriat.
....................................
-Hei,Eric,a sunat TinkerBell a spus ca-si vrea aripile inapoi!Dar ca sa vezi ca nu-s rau eu o sa-i trimit si mainile si capul tau!Am intrat in padure, cautandu-l pe Eric.Ceilati se luptau cu gorilele-zane ce au mai ramas.
Capitolul 29:-Draga fratioare incep cu o avertizare...Vezi fac si rime!Daca o faci sa sufere jur ca rog toate vrajitoarele din lumea de dincolo sa ma trimita din nou aici dar cu conditia ca nu mai tu sa ma vezi....Si o sa te bantui la nesfarsit....Lui Damon i-a pierit zambetul de pe buze.Probabil se gandea cum va fi cu un Stefan-Fantoma pe capul sau o eternitate...Ihhh!-Asa ca ai mare grija...sa ai grija de ea...
Epilog:Totul a inceput cu o OBSESIE si s-a sfarsit cu o iubire de criminali....Imi iubesc viata,imi iubesc sotul...A,da!Eu si Edward ne-am casatorit!Damon si Elena la fel!Cine nu si-ar dorii o asemenea viata?Ne intelegem atat de bine...

Andreeuţa spunea...

Acum sincer..nu stiu cu ce sa incep...Crede-ma...cand ti-am descoperit prima oara blogul..Si am citit povestea ''Rapiti de dragoste'' am zis ''Clar!Am dat de un mega talent''Si am avut dreptate.Cand am descoperit rezumatul Obsesie iubire de criminali...pur si simplu parca am explodat de fericire...Pur si simplu pasiunea,devotamentul cu care scrii..m-a surprins...Nu-mi imaginam ca pe parcurs ca ideea sa se dezvolte si sa ia o asemenea cale...Plang cu lacrimi de crocodil ca s-a terminat...Ca un proiect cu un succes ca asta a ajuns la final.TOate lucrurile bune se termina:(.
M-ai impresionat de la prima propozitie pe care ai scris-o...Am plans la moartea lui Stefan,cand a venit sa-si ia ramas-bun si acum la final...
E atat de greu..cand deschid de-acum calculatorul sa nu mai citesc Obsesie iubire de criminali..:((Desi sunt sigura ca o sa-mi placa la nebunie urmatoarele tale creatii...Totusi intotdeauna acest fic va ramane in inima mea...Si astea nu sunt doar vorbe in vant...:(
Iti multumesc fiindca iti faci timp sa scrii pentru noi,pentru ca ne raspunzi la comentarii...si cel mai important pentru ca esti tu!
Cu fiecare capitol nou eu te descopar...pentru ca fiecare cuvant arata calitatiile tale...cat si defectele(nu prea ai)....
Sunt onorata ca pot vorbi cu tine..ca te-am cunoscut.
JOS PALARIA IN FATA TA!TOT RESPECTUL!
Astept rezumatul...urmatorului fic...
Cu multa dragoste prietena(daca vrei) ta Andreea...Pupici:*:*:*:*:*

AndaAnduta spunea...

Geniala poveste! Stiu ca nu prea ti-am lasat comentarii, dar nu ma puteam oprii sa iti las impresiile mele, erau prea multe sentimente si ganduri si nu aveam rabdare sa astept sa citesc nextul ca sa iti las com. Sper ca nu te-ai suparat :*

Adinanana spunea...

Nici nu stiu ce sa spun. E asa de grozav ca nu stiu de unnde sa incep. mi-am epuizat laudele:)).
Oricum este superb, tu esti o talentata si ma bucur foarte tare ca am reusit sa-ti citesc minunata poveste.

lory96 spunea...

a fost foarte frumos.Ce as vrea sa fiu Bella sau Elena

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină

A apărut o eroare în acest obiect gadget